Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem valami faszán szar a térgyem azon kivül, itt rohadok január közepéig utána goo haza szar lessz itt karácsonyizni, de meg oldom
JóReggelt! Ja és Békés Boldog Karácsonyt mindenkinek! Sok Zöccséget a fa alá meg aki amit szeretne!
Na be kéne talpalni a fát
az asszony jó kiválasztotta kb. olyan vastag az alja mint egy vén tölgyfáé Még jó, hogy elkértem az öregtől a láncfűrészt léket vágni Most jól jön de asszem előbb meg reggelizem
kékvér a pecásokat kihagytad azok nem mindenkik
hanem Akárkik
És ezt fejből írtad haver
Nem megyek fel a padlásra még a te kedvedért sem
Pedig a 7-ikes fizikakönyvembe szóról-szóra ugyanígy van leírva mint ahonnan kimásoltad...
Nem kell itt okoskodni. Néhány alap dolgot, kell tudni, azt, hogy melyik járműben, hogy valósítják meg az mindegyikben más és más Tehát bogyesz azt is biztos olvastad, (onnan ahonnan másoltál, ) hogy az elektromos áram az elektronok egyirányú áramlása (ezket én fejből írom) tehát hagyományos generátoroknál(de szerintem az összes villanymotor ilyen) van álló rész, forgórész. (tekercs, vasmag(mágnes) ezek elforgatásával indukálódik az áram ahogy szépen meg is találtad valahol leírva Az én kis elektromos csónakmotorom pont ilyen csak lassan több kilóméter lesz benne mint a kawasakiba, úgyhogy néhányszor szét kellett már kapni
Szénkefe asszem meg már nincs a kínai flexekben sem
Bronzból csinálják...
Boldog karácsonyt mindenkinek,nőknek,férfiaknak,gyerekeknek,motorosnak,nemmotorosnak.
1 ső
Hogy vagy oreg?
Ja es Piponak is!
Neked is Bogyesz!
Boldog karacsonyt Bikerek!
Sziasztok !
Békés,Boldog ,Karácsonyt,Mindenkinek
Bregi üzletel....
jö reggelt ,és Kellemes Ünnepeket minden FASZ-nak
25eft péz vagy ezress vagy €€€€€ nekem vona egy ha tényleg a generátorod a szar nem a szabályzó vagy a drótok
No.1

Jo reggelt trogerek!
Katona vagyok egyébként:) De életemben nem volt dolgom ilyen elektromos kütyükkel. Ezért nem is értek hozzá egy hangyányit sem. Szóval nekem írhattok akármit,csak okosan bólogatok hozzá ilyen témában:D Csak össze kéne szedni rá a lóvét h legyen szerelőre meg alkatrészre ha esetleg cserélni kell:S
bódog karácont
és bújék
kawaszeki
őőőő te kérdezted: mi lehet a gond?
és mennyibe kerül egy generátor: kb 15-17 pénz.
magammal nem beszélgetek
és azt is észre vettem hogy ha én írok be akkor mindenki meglép.
hát akkó én is lépek. buék mindenkinek.
nekem pár ismerősömnek most küldtek 30000-es cekket 68-69km/h-ért. az vitte a prímet, meg a megtakarítást.
mintha múltkor ígértél volna valamit!
faszásan le írtad, de a 94-97 kawasaki B széria szénkefés, belső szabályzós, és csak két kivezetéses csatlakozóval ellátott, amiből az egyik fix 12v a gerjesztésnek ,a másik a már szabályzott, töltő feszültségnek.
a 98-04 C1-C2 E1-E2-F1-F2 háromfázisú, külső feszültség szabályzós, szénkefe kondenzátor nélküli.
baszot világban élünk úgy hogy nem nézzük ajándék meg nincs mert viktor elvette
na mi van mindenki a BASZOTT VILÁGOT nézi vagy ajándékot comagol