Na be kéne talpalni a fát
az asszony jó kiválasztotta kb. olyan vastag az alja mint egy vén tölgyfáé Még jó, hogy elkértem az öregtől a láncfűrészt léket vágni Most jól jön de asszem előbb meg reggelizem
És ezt fejből írtad haver
Nem megyek fel a padlásra még a te kedvedért sem
Pedig a 7-ikes fizikakönyvembe szóról-szóra ugyanígy van leírva mint ahonnan kimásoltad...
Nem kell itt okoskodni. Néhány alap dolgot, kell tudni, azt, hogy melyik járműben, hogy valósítják meg az mindegyikben más és más Tehát bogyesz azt is biztos olvastad, (onnan ahonnan másoltál, ) hogy az elektromos áram az elektronok egyirányú áramlása (ezket én fejből írom) tehát hagyományos generátoroknál(de szerintem az összes villanymotor ilyen) van álló rész, forgórész. (tekercs, vasmag(mágnes) ezek elforgatásával indukálódik az áram ahogy szépen meg is találtad valahol leírva Az én kis elektromos csónakmotorom pont ilyen csak lassan több kilóméter lesz benne mint a kawasakiba, úgyhogy néhányszor szét kellett már kapni
Szénkefe asszem meg már nincs a kínai flexekben sem
Bronzból csinálják...
Katona vagyok egyébként:) De életemben nem volt dolgom ilyen elektromos kütyükkel. Ezért nem is értek hozzá egy hangyányit sem. Szóval nekem írhattok akármit,csak okosan bólogatok hozzá ilyen témában:D Csak össze kéne szedni rá a lóvét h legyen szerelőre meg alkatrészre ha esetleg cserélni kell:S
faszásan le írtad, de a 94-97 kawasaki B széria szénkefés, belső szabályzós, és csak két kivezetéses csatlakozóval ellátott, amiből az egyik fix 12v a gerjesztésnek ,a másik a már szabályzott, töltő feszültségnek.
a 98-04 C1-C2 E1-E2-F1-F2 háromfázisú, külső feszültség szabályzós, szénkefe kondenzátor nélküli.
az asszony jó kiválasztotta kb. olyan vastag az alja mint egy vén tölgyfáé Még jó, hogy elkértem az öregtől a láncfűrészt léket vágni Most jól jön de asszem előbb meg reggelizem
hanem Akárkik
Nem megyek fel a padlásra még a te kedvedért sem
Pedig a 7-ikes fizikakönyvembe szóról-szóra ugyanígy van leírva mint ahonnan kimásoltad...
Nem kell itt okoskodni. Néhány alap dolgot, kell tudni, azt, hogy melyik járműben, hogy valósítják meg az mindegyikben más és más Tehát bogyesz azt is biztos olvastad, (onnan ahonnan másoltál, ) hogy az elektromos áram az elektronok egyirányú áramlása (ezket én fejből írom) tehát hagyományos generátoroknál(de szerintem az összes villanymotor ilyen) van álló rész, forgórész. (tekercs, vasmag(mágnes) ezek elforgatásával indukálódik az áram ahogy szépen meg is találtad valahol leírva Az én kis elektromos csónakmotorom pont ilyen csak lassan több kilóméter lesz benne mint a kawasakiba, úgyhogy néhányszor szét kellett már kapni
Szénkefe asszem meg már nincs a kínai flexekben sem
Bronzból csinálják...
Békés,Boldog ,Karácsonyt,Mindenkinek
Jo reggelt trogerek!
és bújék
kawaszeki
és mennyibe kerül egy generátor: kb 15-17 pénz.
és azt is észre vettem hogy ha én írok be akkor mindenki meglép.
hát akkó én is lépek. buék mindenkinek.
a 98-04 C1-C2 E1-E2-F1-F2 háromfázisú, külső feszültség szabályzós, szénkefe kondenzátor nélküli.