Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi is a szakmád?
mer ha nőgyógyász akkor nem mondta semmit!
és ezt csak most mondod!
eszem megáll!
a 99-es generátorjában nincs szénkefe sem kondenzátor!
ezt el sem hiszem!
mérni kell és cserélni vagy a generátort tekercselni!

ILYET
tehát ha a generátor tekercsek épek, nem testelnek, és egymáshoz sem zárlatosak, a csatlakozók is jó állapotnak örvendenek akkor a feszültség szabályzó esetleges hibáját kell keresni.
-a feszültségszabályzó csatlakozóinak egymáshoz való kiméregetése csak profi szakember segítségével lehetséges aki érti és ismeri a belső működésüket és a paramétereiket, értékeiket.
- a szabályzó vagy nem működik -nem termel hőt- és minimális töltést sem ad az akkumulátornak akkor az akkumulátor a benne tárolt feszültség értékét mutatja méréskor, és villamos fogyasztók-pl világítási- terhelés hatására esik a mérhető feszültség szintje. ekkor mondhatjok azt hogy nem működik a feszültség szabályzó, nem tölti az akkukulátort.
-fordított esetben a feszültség szabályzó belsejében lévő elektomos alkatrészek meghibásodása miatt nem tudja korlátozni a bejövő feszültséget és azt szabályzás/szűrés nélkül továbbítja az elektromos rendszernek, ami nem tolerálja ezt a feszültség szintet ami kb 18v is lehet, ez a feszültség megfőzi az akkumulátor celláiban tárolt zselés kitöltő anyagot.
jo lenne pest bassza mag a matricáját az én bmw-m sem jő matricás de álítom jobb a kipuf gáz eredményem mint egy uj suzuki-é
meg kérdezem az öreget vagyis elküldöm anyust mert hát mégis csak ő a kereszt lánya meg az öreg kezd már 1 kicsit huzatos lenni nekem meg nincs türelmem hozzá de ha kell még pálesz akkor viszek kb egy 7 mulva megyek a koszos büdös pöstre..........ha be engednek a piros zöldkártyás matricámmal
ezt mondom már 1 pár napja ha nem értesz hozzá akkor 1 egyszerü villamosság szerelő megnézi és lehet meg is javitja he nem lehet meg csinálni(tekercs sérülés,stb)akkor cserélj
ha arra jársz és ad el pálinkát pálmai andor meg köszönné.ez nekem fontos lenne lehetne karácsonyi kivánság
Nekem ez kínai:) Egyébként egy magát hozzáértőnek nevező azt mondta valószinűleg a szénkefe kopott szét. Nem tudom milyen árban lehet. De a legjobb ha megnézi egy villamoságis.
hogy lehet ellenőrizni ezt.
-generátor dekni-alanti kép- leszerel és kiszerel, szemrevételezéssel ellenőríz, vagy generátor csatlakozója és a a kábelköteg csatlakozója széthúz. a sárga vezetékek-ez a generátor három fázisa- egymás között megmér múlti méterrel, egyszerűen a dióda mérés fokozatba kapcsolással , a három tekercs kivezetésnek nem szabad egymással összesípolni+ még minden eggyes fázis tekercs kivezetést a motor blokk fém testjéhez is ki kell mérni, sípolni.
-a kábelkorbács és a feszültség szabályzó csatlakozóját is szemrevételezéssel kell ellenőrizni hogy épek e a csatlakozó réz érintkezői.
-ha lehetséges vagy hozzá férsz a motor indítása után kb 2 perc múlva már a feszültség szabályzó bordáinak hőt kell leadniuk amit tudsz kézzel is ellenőrizni.
és a szomszédja mellet lakik?
mi tuom én az öreget vágom meg a mamit méhészkedik,kistraktorozik,ast őssz ,áűr mint a mikullás
a fia koncz andor?
igen anyám kereszt apja
ne égessél már a generátor minenben ugyan ugy müködik;Ha a generátor forgó részeit külső eröforrás segitségével elkezsjük forgatni,a forgórész tekercselése az állórész mágneses terének erővonalait metszi,aminek hatására a forgőrész tekercselésében feszülrség keletkezik ezt a jelenséget indukciónak,a keletkezett feszültséget indukált feszültségnek a zárt áramkörben folyó áramot indukált áramnak nevezzük!
at indukált feszültség mindig olyan irányu,hogy az álltala keltett áram és mágneses tér kölcsön6ása az indukciót létrehozó változás (mozgás)ellen hat
üdv ! ez egy jó hír.
tehát ha az akkumulátor be indítja a motort az állandóm mágnes azonnal feszültséget indukál az állórész generátor tekercseiben ami először a feszültség szabályzóban áll meg.
hiba lehetőség:- előző sérülés következtében a generátor állórész valamilyen formában le testel ,azaz fémesen érintkezik a lakkal szigetelt vezeték és a dekni fém része.
- a generátor állórész tekercsei túlmelegedtek aminek a következtében a vezető huzal szigetelése lepattan és fémesen érintkezik a generátor fém magjával.
-a generátor három fázisú kivezetésének csatlakozója és a kábelköteg csatlakozójánál csatlakozási hiba lép fel minek hatására a csatlakozás elenállásá válik ami fogyasztóvá lép elő azaz megnövekedik a csatlakozás ellenállása és melegedni kezd ami megolvasztja a műanyag csatlakozót.
-a kábelköteg és a feszültség szabályzó ugyan ilyen csatlakozásánál is a fent említett hiba lép föl.
?,
Nem néztem még meg,abszolút nem értek az elektronikához. Nekem azt mondták h ebben nincs szénkefe.....de én is csodálkoztam rajta. Ha cserélni kell mennyibe kerül kb?
Oké szót fogadok. ,és várom a hatást vagy a jézuskát.
szeki mester volt kint a srác olaszban körbe nézett azt mondta hogy van kint egy pár motor úgy hogy tavaszra össze kéne szedni hogy milyenek kellenek és küldi a fotót állapot és ár le írással.
drusza igyál nyugodtan még egy adag vár rád
figyu ismered a koncz mihályt?
Szeki lassan olyan vagy mint pipi,mindig magadat fényképezed.
"KONDENZÁTOR KAPUT" party ecsegfalva nevű helységben vót még pár éve megtartva, evés ivás rókafogás nevű népi játék megzenésített esete.