Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hú, de csúnyák ezek... a 3. jó, de a másik kettő...
nesze neked e-jelzés
nekem nem, de lehet neked igen, nem tudom... én így viszem, de ott nem érdekli őket, ahová viszem.. nem tudom, mennyire kötnek bele.. amúgy a legbiztosabb, ha megmarad a gyári, meg veszel egy sportdobot és ha belekötnek, akkor csak átrakod... nekem is meg van a gyári csak olyan hanghja volt vele alapjáraton, mint egy simsonnak és szétszedtem... de majd én is összerakom, csak átalakítom a belsejét..
az nem lesz egy egyszerű dolog. ha lehet ajúminyiumot ne vegyél, karbon vagy titán , végső eset a rozsdamentes de összekötő csövet neked kell faragnod hozzá
hát akk műszakin belekötnek nem?
nincs benne e jelzés... nincs róla videóm...
nyomathatnál fel róla egy videót hogy hogy szól,amúgy van benne E jelzés hogy ne kössenek bele műszakin?
egy rá való karbon dob... ez van az enyémen most... a ringes képen az van rajta, nézd meg
milyent?
adok egyet a gyáriért...
én egy xenon-on gondolkodom.. olyan szép..:-) meg karácsonyra kapok egy pager-es riasztót, amivel távirányítóról is tudom majd indítani, meg ha piszkálják, akkor jelez a távirányító.. meg azt akarom megcsinálni, hogy ha tompítotton vagy refin van, akkor a kis helyzetjelző kapcsoljon ki, mert úgy szebb, ha csak a projektor látszik..
. mi is paráztunk faterral kpm-nél.
a tök egyszerű -szívás- az, mikor vissza adja az intéző a papírkupacot és mondja hogy nem lehet átírni, na az mateszopsz......................
nincs valakinek eladó sportdobja a kawámra?
ennek a 2000-nek hosszabb a 1-es fokozata, canáry-nál kicsit játszottam az utcában a dobbal, többen matattak a kredencben a fűrészelt csövű után bizta, ha karácsonykor szétesik akkor lehet kap egy direkt tápot az első lámpa mer még így dupla szemmel is gyenge a pilács rajta.a B az meg kriminális
de ebben benne van a névreírás, meg forgalmi, meg törzskönyv meg ilyesmi.... azt viszont akár magyar, akár külföldi, ki kell fizetni... szóval egy ilyen idős ekkora motornál kb 50-nel drágább egy külföldi, mint egy magyar... Én kb egy éve csináltam végig magamnak gs500-al... tök egyszerü
112 a papír,+ a dógózó bére 3 forint és nem kell érte meg sem mozdulnod, és olyan számok lesznek rajta amilyet akarsz........ ha dekorálni akarsz.
vigyázok,vigyázok.ma is voltam kinn,megpolíroztam egy kicsit,meg bepöffentettem.nagyon szép hangja van,és könnyen indult a -5,6 fokos garázsba(3.ra)..
ja-ja az 580-ast én is ismertem... nagyon rendes az új tulaja is... Vele voltam egész nap nyáron a ringen..
nem, az enyém egy évvel idősebb, 94-es... Örülök, hogy van még egy ilyen vas itt... vigyázz rá..
én 1M miskáért, a cimbi 1.3M-ért. a saját.................
a cimbora nyáron adta el 11 év után 580-éééééér ceglédre.
nekem összeállt a 2000-es csak nem került a....................
a 95-ös most kapott új szívet, de ő mán csak túra motor lesz............
a 2000-es viszont kapni fogja, majd a garázsba túrázhat álmában, ha nem esik szét akkó szép lesz......................................
Értem én.Jó kis vétel volt.Tiedé is 1995 ös?
100körül volt a papíroztatása.Srác meg volt szorulva,szóval nagyon olcsón oda adta.Mondjuk most lehet hülyeségeket beszélek mert említett egy olyan is hogy lefoglalózott egy motort?!nem emlékszek már rá pontosan.de nagyon patika a gép,1-2 karc van rajta de hát 15éves gép..
nem akarom én kitalálni, egyszerű kíváncsiság, meg érdekesség, hogy ki mennyiért jutott hozzá... én egyébként egy éve vettem tatabányán papírokkal műszakival 450-ért.. Egy fillért nem engedtek belőle, de nem is bántam meg, hogy az enyém lett.. Imádom..
akkor ezek szerint 4 alatt volt... az nem rossz... papírozás vagy 50 rugó max.. névreírást nem számítva, mivel az mindegyiknél kell... Magyar papírokkal, rendszámmal értettem az árat..