nekem nem, de lehet neked igen, nem tudom... én így viszem, de ott nem érdekli őket, ahová viszem.. nem tudom, mennyire kötnek bele.. amúgy a legbiztosabb, ha megmarad a gyári, meg veszel egy sportdobot és ha belekötnek, akkor csak átrakod... nekem is meg van a gyári csak olyan hanghja volt vele alapjáraton, mint egy simsonnak és szétszedtem... de majd én is összerakom, csak átalakítom a belsejét..
az nem lesz egy egyszerű dolog. ha lehet ajúminyiumot ne vegyél, karbon vagy titán , végső eset a rozsdamentes de összekötő csövet neked kell faragnod hozzá
én egy xenon-on gondolkodom.. olyan szép..:-) meg karácsonyra kapok egy pager-es riasztót, amivel távirányítóról is tudom majd indítani, meg ha piszkálják, akkor jelez a távirányító.. meg azt akarom megcsinálni, hogy ha tompítotton vagy refin van, akkor a kis helyzetjelző kapcsoljon ki, mert úgy szebb, ha csak a projektor látszik..
ennek a 2000-nek hosszabb a 1-es fokozata, canáry-nál kicsit játszottam az utcában a dobbal, többen matattak a kredencben a fűrészelt csövű után bizta, ha karácsonykor szétesik akkor lehet kap egy direkt tápot az első lámpa mer még így dupla szemmel is gyenge a pilács rajta.a B az meg kriminális
de ebben benne van a névreírás, meg forgalmi, meg törzskönyv meg ilyesmi.... azt viszont akár magyar, akár külföldi, ki kell fizetni... szóval egy ilyen idős ekkora motornál kb 50-nel drágább egy külföldi, mint egy magyar... Én kb egy éve csináltam végig magamnak gs500-al... tök egyszerü
én 1M miskáért, a cimbi 1.3M-ért. a saját.................
a cimbora nyáron adta el 11 év után 580-éééééér ceglédre.
nekem összeállt a 2000-es csak nem került a....................
a 95-ös most kapott új szívet, de ő mán csak túra motor lesz............
a 2000-es viszont kapni fogja, majd a garázsba túrázhat álmában, ha nem esik szét akkó szép lesz......................................
100körül volt a papíroztatása.Srác meg volt szorulva,szóval nagyon olcsón oda adta.Mondjuk most lehet hülyeségeket beszélek mert említett egy olyan is hogy lefoglalózott egy motort?!nem emlékszek már rá pontosan.de nagyon patika a gép,1-2 karc van rajta de hát 15éves gép..
nem akarom én kitalálni, egyszerű kíváncsiság, meg érdekesség, hogy ki mennyiért jutott hozzá... én egyébként egy éve vettem tatabányán papírokkal műszakival 450-ért.. Egy fillért nem engedtek belőle, de nem is bántam meg, hogy az enyém lett.. Imádom..
a cimbora nyáron adta el 11 év után 580-éééééér ceglédre.
nekem összeállt a 2000-es csak nem került a....................
a 95-ös most kapott új szívet, de ő mán csak túra motor lesz............
a 2000-es viszont kapni fogja, majd a garázsba túrázhat álmában, ha nem esik szét akkó szép lesz......................................