A 14,500-as piros elég meleg süti.
Próbálják behozni a lemaradásukat, pedig régen tudtak újítani. Az első működőképes ram-air is Kawa találmány ha jól tudom.
Az ára szerintem közelebb lesz az 5 millához, mint a 4-hez.
Tegnap néztem régebbi amcsi összehasonlító tesztet, usákiában 12,000 dollár volt a K9 1000 (és a többi ezres gép is). Akkor 160Ft volt egy dollár, de a mostani árfolyammal is 1 millával olcsóbb, mint itthon, a kinti gépek ráadásul még erősebbek is.
A túrás motor egész jó, azzal már lehet majd utcán is motorozni. Azért egy fék teszt erejéig ki fogom próbálni.
jóuuu estit Szeki délelőtt indulok 300liter de most viszem a szopó automatát mert tudod hogy szeretek hamar elmenni Sedu,holnap igérem hogy be megyek mert ma siettem szekitől vissza ukrajnába igyis most értem haza
Az az 1800 as sérült! A tank horpadt, az idomok sérültek! Egyébként én is inkább azt venném! Föleg hogy tudjuk mik a tipushibák! Azért ha lenne zsém vennék egy hibátlan B-t oszt lezsiroznám és 20 év mulva előszedném!
persze karácsonykor?
annyiért még én is össze raknám!
áááááá hagyjuk, nem érdemes ezen még gondolkodni sem.buták.
meg van a természetes és mesterséges ár esése minden járműnek, ez van, nem lehet befolyásolni a folyamatot. 1800 júróért mindenki a coyot bringáját venné, lehet hogy szép az öreg B de túlhaladott és 10-ből 1 vásárló talán értékelné is, de a többi ismerőse azt mondaná mint nekem a vfr-re: mi ez a fos?
Próbálják behozni a lemaradásukat, pedig régen tudtak újítani. Az első működőképes ram-air is Kawa találmány ha jól tudom.
Az ára szerintem közelebb lesz az 5 millához, mint a 4-hez.
Tegnap néztem régebbi amcsi összehasonlító tesztet, usákiában 12,000 dollár volt a K9 1000 (és a többi ezres gép is). Akkor 160Ft volt egy dollár, de a mostani árfolyammal is 1 millával olcsóbb, mint itthon, a kinti gépek ráadásul még erősebbek is.
A túrás motor egész jó, azzal már lehet majd utcán is motorozni. Azért egy fék teszt erejéig ki fogom próbálni.