Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló.Vadi új Continentál Attack Sport első gumi van rajta menet közbe nem ráz 270-ig húztam,csak fékezéskor csinálja.Még megpróbálom megcserélni a tárcsákat,egy próbát megér.
Ja nekem D208-am van fenn. Mindenki Isteníti, de szerintem se nagy durranás és a METZELLER nekem is jobban bevált még a hatoson!
Ilyet még nem hallotam, hogy fordítva rakták be a kereket..... Kipróbálta, hátha úgy jobb,.... mert elég macerás lehetett mire rájött, hogy így jó lesz,.... Na mindegy a lényeg, hogy az egyik legf@szább gépet vetted a piacon.... Üdv a klubban!
hello
szerintem ne ragd visza forditva a kereket hanem gumi ledob csapágyak kicserél kerék kicentíroz és a probléma valószínűleg meg szűnik
ha dunlop d207f van rajta azt meg minél előb távolisd el mert a kilencesre nem alkalmas rakj fel inkáb egy metzeler rennsportot vagy ractek -et sokal jobb lesz
nekemis csinált ojat a d207 hogy álandóan megcsúszot és el kezdet szitálni
Szevasztok srácok. Vettem egy ZX-9 est,az első kerék fordítva volt berakva csak későb vettem észre hogy van rajta menetirány jelzés.Megfordítottam a gumit is átfordítattam de így fékezéskor elég komojan beráz.Fordítva nem csinálta.Szóval nem lehet valami baj abból ha fordítva visszarakom?
Megoldódott

Kamionos légkulcs segített a bajon, de még az is nyüsszögött vele
Cső skacok!

Tud valaki tuti módszert első lánckerék levételre? Egyszer már sikerült amikor lecseréltem a gyárit, bár akkor is levert a víz rendesen mire méteres toldószárral nagy keservesen le tudtam venni. Most viszont, hogy visszatenném a gyárit, megszorultam. (Hiába, ember húzta meg ) Már melegítettem, kopogtattam, spréztem de semmi nem használ, már kezd szétkenődni a csavarfej (nem túl kemény anyag olyan sárgaréz-szerű). Még egy próbát teszek majd légkulccsal hátha használ, de már kifogytam az ötletekből. Ha végképpen nem megy levágom a francba, oszt lesz helyette másik
nem befordultam egy hidraulika szaküzletbe és jötek utánam és én meg jól be nyeleztem
Véletlenül álltál meg?
persze hogy tanultam belőle .rohat anyukájukat . de nem szándékosan áltam meg .na mindegy ez már ijjen de amúgy felebeztem csak el küdtek a répába .
azóta nem szokásom senkinek és seminek meg álni
Ha időben szóltál volna, akkor megfellebbezhettük volna, és megúsztad volna pár hónap vezetéstől eltiltással. Legközelebb szólj, amint kézhezveszed a határozatot!
Amúgy meg Te vagy a hülye, ha megálltál a rendőrnek! Remélem, tanultál belőle!
Ha 12 hónapot meghaladja az eltiltás akkor ujra kell vizsgázni.
köszi szépen enyit énis tudtam de azért köszi én úgy tudom hogy nem minden esetbe kel újra vizsgázni
Helló csimbimoto .
Ha ujra kell vizsgáznod valóban van "szihológus ". Ő dönti el hogy mehetsz e vizsgázni ujra.
Ha azt mondja OK akkor tesztlap és utána, forgalom. Az anyagi részét nem tudom, mert 1cimborám
járt és ezeket mondta. Remélem tudtam valamit segitani.
hello tudnátok nekem segiteni.
elveték a jogositványom tavaj májusban és most kapnám visza ugusztus 31 - én de előte újra kelene vizsgáznom és hogy körülbelül mire számithatok mert montak már minden félét hogy "szihológus " meg ijenek ha valaki már járt ijen cipőbe és adna egy két infórmációt és hogy mijen anyagivonzatra számithatok nagyon meg köszöném ja és az az ok :kategória túlépés 18ccm-el (nevetséges )
köszöntem szépen előre is
Amúgy arra még nem gondoltál, hogy hogy lehet úgy eldőlni állóhelyzetben (vagy bárhogy), hogy a fejidom nem sérül, csak a lámpa és a plexi? Negatív G-ben parkoltak le vele?
Ha frissen műszakizott, akkor miért foglalkozol a két év múlva esedékes vizsgával? Lehet, hogy addigra már streetfighter motor lesz belőle, mert szarrá töröd
Plexi bontottan 10 körül van, de ha veszel, akkor púposat vegyél, mert a Kawasakinak egy kalap szar a szélvédelme! Az újonnan 20-nál kezdődik, színtől függ, és a motorline forgalmazza. Az enyémben is az volt, mégis eléggé fújt rajta a szél még így is
Fényszórót csak párban tudsz venni, bontottan 50 körül van.
Hollandiában télen reggelenként 13°C van kb, szóval lehet egész évben csapatni
Erről is lebeszéltelek?
Elvileg nem.
még mindig (már megint) vásárlás előtt álok mivel Vfr. lebeszélt egy másik 9r-ről ami digóktól származott, remélem hollandiában nem lehet egész évben motorozni!

zx9r 2003 ra kellene plexi és jobb első fényszóró -irány- ár
(mindkettő használható, csak 2-2 cm repedés van rajtuk mivel állóhelyzetben borult)
11000 km, holland származás, MO-n frissen műszakiztatva 1650.000, csak nem szeretnék rá k sokat költeni.

Repedt fényszóró burkolattal legálisan a műszakiztatás megy?

Köszi!
Amúgy valószínűleg eltört a fordulatvisszahúzó rugód, és amiatt csörög, mert bedarálta a motor, de nyugi, majd kiköpi a kipuffogón. De csak ha spoftkipuff van rajta, mert a gyári dob nyílásán nem fér ki a rugó.
Egyébként a főtengelycsapágy egyes ZX9 modelleknél típushiba, nézd meg azt! Hidegen is csörög?
A hőfokmérőnek a spiráljára nem is gondoltál?
Hali!

Spirál sehogy nem lehet, mert elektronikus a fordszámmérő, sőt még a km-óra meghajtás is Kattogó hang is sokféle lehet. A szelep inkább ciripel vagy kopácsol, lehet vezérműlánc (mondjuk az pont a jobb oldalon van) , csapágy stb. Ezt a kérdést passzolom
Lámpabeállítás: zöld nyíllal jelölt tekerentyűvel (mellé is van írva U(P)-D(OWN), értelemszerűen ), pirossal jelzettel tudsz jobbra-balra állítani.
Sziasztok!Egy 2000-es évjáratú zx9-esem van és felhord a lámpám.Hol lehet állítani rajta?Meg bal oldalt lent a blokknál ad valami kattogó hangot a motor ,először azt hittem hogy a fogaskerék az de álló helyzetbe is csinálja.Gázadásra egyre gyorsabb./Szrintem a fordulatszámmérőnek a spirálja az./Lehetséges?találkozott már valaki ilyennel?Köszi a segítséget.
Privátban!