Te Vfr doctor!Szerinted 50 éves vagyok?Ezt magyarázd ki vagy seggberúglak!Ja a km érdekes ,mert most jöttem haza Görögo.-ból és 6800km-t motoroztunk 2 hét alatt.Barátom vett egy z750 et a digóktól és csak az volt a baja,hogy orra estek vele és többek között a km.óra stekkerje szét tört.Örült neki mert 3 éves és nincs benne 6000 ,mert a szervízkönyvébe még nincs beírva dicsekedte a srác.Megcsinálta a stekkerjét és lám csodát 35000km van a mociba.Na most jött a probléla!Akkor lehet,hogy szervízbe sem volt a kis drága?Talán olajat sem cseréltek benne?Na ennyit.
Egyébként teljesen nyilvánvaló, hogy átbaszás a dolog. Tudom, hogy marha csábító meg minden de halgass a VFR-re és felejtsd el azt a gépet. Találsz itt olyat ami lekövethető. Egy 7 éves motorban 3500km-er? Mediterrán országban ahol 2X annyi a motorozásra alkalmas idő mint nálunk? Nevetséges.
2006-ban 7500km-el vettem a K4-et úgy, hogy majdnem fél idényt állt a boglári Full Gasnál és onnan került fel Pestre. Keress inkább egy ZX-9R 35 000km-el szép állapotban lehetőleg egy 50 éves tulajtól aki túrázásra használta. Jobban jársz.
Fékbetétet rakhatnak bele újat. Abba meg szerintem nem fog belemenni a kereskedő, hogy levegyétek a nyergeket, kivegyétek a betéteket, és megkeressétek, hogy tényleg benne van-e a Tokico írás. Fölőlről meg nem lehet belátni a betétekhez, mert le van takarva a nyereg teteje egy lemezzel. Kawasaki...
Mellesleg tegnapelőtt még nem "98-as volt a motor? A honlapon 2000-es évjáratú van...
Meg van adva két kilométer is: 3200 és 3500. Akkor most melyik? 3200 km-nél törték össze frontálisan, kapott egy új műszerfalat, és az új órában van 3500? Vagy hogy van ez? Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem ez magas. Én most is azt mondom, hogy legyen eszed, és ne dőlj be! Vagy ha nem adsz a hozzáértők véleményére, akkor miért kérdeztél meg minket?
Az enyémen se találsz egy karcolást se, mégis totálkáros volt
Sőt, még az órát is visszatekerhetem 0 km-re, és mondhatom, hogy "98-ban gyártották, és azóta nem sikerült eladnia egy szalonnak se, mert kék, és minenki zöld kawasakit akar.
Legyen már eszed, ne dőlj be ekkora faszságoknak! Ebből élnek a kereskedők, hogy a hozzá nem értőket átbasszák, mint szart a palánkon. Gondolkozz már! Még akkor be sincs járatva
Ha azóta benne van a gyári olaj, akkor már beleöregedett a blokkba, és azt blokkhúzás nélkül ki nem szeded. Motor vázból ki, blokk szét, és akkor véső+kalapács, és talán úgy lejön a retek belülről
www.italiamotor.hu ott már 3800/3500? km van feltüntetve.
Volt kb 5 perecem nézegetni "szalon"fénynél, de 1 db szunyognál vagy festék lepattanásnál többet nem találtam. Azért kértem a segítségeteket hogy a napfénynél majd mire figyeljek, 7 éve vettem utoljára
mocit, akkor is figyelhettem volna jobban. Nem vagyok anyagiakkal eleresztve, ezért egy álom lenne ez a gép, még a lakáskasszámat is meg fogom szüntetni miatta.
ha arra jártok, azért megkukkanthatnátok, de ne nagyon dícsérgessétek!
Ha valakinek számítógép ügyben van problémája akkor viszont http://www.ramiris.eu/kapcsola... szerviz/Czakó Viktor részen megtaláltok és "elég sokmindent" el tudok intézni szívességből is, többet mint gondolnátok.
Az enyémet 1 miskáért odaadom, én tavaly nyáron vettem. Valós benne a 37 ezer km, volt sérülve, de már nem találsz rajta hibát. Ha ezt megveszed, akkor nem kell rá költened semmit vagy két évig, csak tankolni meg olajat cserélni. Nézd meg az adatlapomon!
Tényleg! Majd a hűtőre kérdezz rá, hogy miért van benne kanyar! Hátha azt mondja majd, hogy magasnyomásúval akarta leszedni a bogarakat, és túl közel nyomta hozzá
Az olasz a legigénytelenebb faj a világon, ráadásul cigány is! Én havonta megyek 5-6 ezret, ők meg 10 év alatt 3500-at? Nebasszámákivelem! Olasztól soha semmit!
A valós megtett kilométert pl. úgy tudod megállapítani, hogy elhívsz magaddal egy olyan valakit, aki ért a motorokhoz. Mondjuk ránézel a markolatra, a kormánykapcsolókra, a láncra, stb. Ha tényleg 3500 km van benne, akkor még a gyári lánc van rajta. Az pedig könnyen kiderül, ha már cserélték. AKkor miért cserélték? Vagy azért, mert megnyúlt (magyarul van benne legalább 20 ezer), vagy áttételt változtattak rajta, de nagyon, és nem volt elég hosszú a lánc. Magyarul versenyeztek vele.
Nézd meg a hűtőt. Ha sok görbülés, beverődés van rajta akkor már 10 000 felett van. Azt meg nem szokták csak úgy cserélgetni. Esetleg a kormányhatároló bütyköket is megnézheted, hogy mennyire vannak megütve. (Bár ahhoz egy esés is elég).
sziasztok, véleményeteket kérném a következőben: Venni vagy nem venni?
zx-9R "98 as olaszból behozott vasat 3500km-el találtam kereskedőnél, ár 1.350e. A kevés km-re a duma az ,hogy a rendezetlen külföldi papírok miatt sokáig nem lehetett megvenni a külf. kereskedőnél.
Külső állapot: fényezés koptatók csutkák stb alapján szalon állapot, féktárcsa tapintásra hibátlan.
6hó gart vállalnak rá.
A tényleges km-et honnan tudom leginkább macera nélkül megállapítani?
Ha valakinek netalántán összefosná magát az AC pumpája, és amíg nem talál rá bontottat, van rá megoldás! Ejtőtartály, viszont csak és kizárólaf telitankkal műxik, mert nagyon magasan vannak a karbik.
Minden stimmel
2006-ban 7500km-el vettem a K4-et úgy, hogy majdnem fél idényt állt a boglári Full Gasnál és onnan került fel Pestre. Keress inkább egy ZX-9R 35 000km-el szép állapotban lehetőleg egy 50 éves tulajtól aki túrázásra használta. Jobban jársz.
Meg van adva két kilométer is: 3200 és 3500. Akkor most melyik? 3200 km-nél törték össze frontálisan, kapott egy új műszerfalat, és az új órában van 3500? Vagy hogy van ez? Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem ez magas. Én most is azt mondom, hogy legyen eszed, és ne dőlj be! Vagy ha nem adsz a hozzáértők véleményére, akkor miért kérdeztél meg minket?
Sőt, még az órát is visszatekerhetem 0 km-re, és mondhatom, hogy "98-ban gyártották, és azóta nem sikerült eladnia egy szalonnak se, mert kék, és minenki zöld kawasakit akar.
Legyen már eszed, ne dőlj be ekkora faszságoknak! Ebből élnek a kereskedők, hogy a hozzá nem értőket átbasszák, mint szart a palánkon. Gondolkozz már! Még akkor be sincs járatva
Ha azóta benne van a gyári olaj, akkor már beleöregedett a blokkba, és azt blokkhúzás nélkül ki nem szeded. Motor vázból ki, blokk szét, és akkor véső+kalapács, és talán úgy lejön a retek belülről
Volt kb 5 perecem nézegetni "szalon"fénynél, de 1 db szunyognál vagy festék lepattanásnál többet nem találtam. Azért kértem a segítségeteket hogy a napfénynél majd mire figyeljek, 7 éve vettem utoljára
mocit, akkor is figyelhettem volna jobban. Nem vagyok anyagiakkal eleresztve, ezért egy álom lenne ez a gép, még a lakáskasszámat is meg fogom szüntetni miatta.
http://www.italiamotor.hu/hasz...
ha arra jártok, azért megkukkanthatnátok, de ne nagyon dícsérgessétek!
Ha valakinek számítógép ügyben van problémája akkor viszont
http://www.ramiris.eu/kapcsola... szerviz/Czakó Viktor részen megtaláltok és "elég sokmindent" el tudok intézni szívességből is, többet mint gondolnátok.
Köszi mindenkinek
A valós megtett kilométert pl. úgy tudod megállapítani, hogy elhívsz magaddal egy olyan valakit, aki ért a motorokhoz. Mondjuk ránézel a markolatra, a kormánykapcsolókra, a láncra, stb. Ha tényleg 3500 km van benne, akkor még a gyári lánc van rajta. Az pedig könnyen kiderül, ha már cserélték. AKkor miért cserélték? Vagy azért, mert megnyúlt (magyarul van benne legalább 20 ezer), vagy áttételt változtattak rajta, de nagyon, és nem volt elég hosszú a lánc. Magyarul versenyeztek vele.
zx-9R "98 as olaszból behozott vasat 3500km-el találtam kereskedőnél, ár 1.350e. A kevés km-re a duma az ,hogy a rendezetlen külföldi papírok miatt sokáig nem lehetett megvenni a külf. kereskedőnél.
Külső állapot: fényezés koptatók csutkák stb alapján szalon állapot, féktárcsa tapintásra hibátlan.
6hó gart vállalnak rá.
A tényleges km-et honnan tudom leginkább macera nélkül megállapítani?
Köszi
Azt viszont megköszönném, ha megadnád a szerelőd elérhetőségeit! Köszi előre is!
Széles utat:
hider