üdv a pályán! előbb a vezérmű lánc feszítőre tolj rá kézzel és megfelelő tolószerszámmal, úgy hogy ki veszed a feszítő rugóját. kb 70%- tól kifelé nem elég a rugó ereje és nem dolgozik ezért hallod a vezérmű lánc hangját. a két nyolcas kulcsnyílású csavar kivételével kiveheted a feszítő patront és ellenőrizheted a lánc állapotát, és megjárathatod a feszítőt mert hajlamos beékelődni.
én is azt néztem.did-et találtam 19e-ért!
Kössz az infot!Még az olajjal vagyok dilemmába!ahány ember annyi félét mond!Gpz-be motult használtam,van aki meg azt szidja!
vagy nem erről van szó
Holnap szólok hogy rendelheted-é,meghogy mekkora.Oksi?
Kössz az infot!Még az olajjal vagyok dilemmába!ahány ember annyi félét mond!Gpz-be motult használtam,van aki meg azt szidja!
A kani ,meg cimbora....a kis hülye a kecskeszakállával.FZR-1000-je van valóban.Jó gyerek az is
Megyek kurvázni!