Sziasztok jó reggelt.
Csatlakoznék ide a ZX9R Fórumhoz mint ujj Kawa tulajdonos.
Biztos akad majd válasz a kérdésemre.
Mert csak ismerkedek egyenlőre a 9 es el.
Jól látod. A világ legjobb fékjét is el lehet melegíteni a Hungaroringen ha túl sokat fékezel. Alapból az uszoda kanyar és a célrará előtt nem kell. Ha így csinálod máris sokkal több ideje van a féknek visszahűlni. Csomó gyors haverom 2:15-2:05 között küzdött az elmelegedő fékkel aztán 2:00 tájt minden változtatás nélkül megszűntek a gondok. Kevesebbet fékeztek.
nekem ki lett takarítva a fékem, vadi új olaj van benne és mégis gyenge volt, miután túlmelegedett.. A fékkar ugyan olyan maradt, csak hiába húztam, túlmelegedett a betét és kemény lett a kar, sokkal jobban kellett húzni, de semmi para, következő két kanyarban kisebb fék és máris visszahült, aztán újból jó... Szerintem vékony már a ferodor a betéten és ezért melegszik el.. érdekes, utcán nagy tempóról sem melegszik.... lehet pályán túl sokat és intenzíven fékeztem... tény, hogy minden kanyart úgy vettem be, hogy vagy sikerül, vagy nem... De ezt tudom magamról... én ilyen vagyok.. ha ott vagyok nem bírom ki, hogy ne max gáz és satu fék...
ezt a fajta edződést eddig kihagytam és eztán is szeretném.elég sokat költünk erre a hobbyra egy évben ahhoz hogy érezzük:"fájdalmas" ez baj nélkül is.nem szoktam én sirogatni itt senkinek hogy hogyan motorozik és hasonlók,szarom én le.
de hogy lime party-n mégegyszer nem megyek pályára az is biztos.nem akarok ugyanis meghalni....még nem.rettegtem tegnap és kapaszkodtam az életemért.az eset után minden féktávon hátranéztem hogy előzés után nem akar e valaki egy extraféktávval beszurni hogy megmutassa :lehet rövidebbet is...mert ezekből volt bőven.azért is sajnáltam volna a dolgot mert előtte 3 órával készült el a motor totál hamvaiból.
Mármint én vagyok az új tulajdonos.
A vas 2002 es.