Hát az arcodat nem!Biztos értelmes fejed van!Na a lényeg van egy Suzuki Sepia zz.Meg egy 15ös 5x100 az könnyűfém felnim eladó a moci 70 pénz a felni 50 vegyétek vigyétek
a gáz mennyiség szabályzónál van még 1 elektromos kütyü valami csap.........a lényeg hogy beindult de le is ált és annak az elektromos csatlakozoját lehuztuk azóta megy
nem szaggat ez megy simán huzzis meg minden menet közben nincs vele gond csak ha leállitom és utánna inditok pukkan mintha megszivná magát és utánna nehezen indul csak ha pumpálom a gáz pedált mint amikor a lada megszivja magát de van amkor semmi baja pöc-röff
próbáld ki, ahogy mondtam.... a felső réz az alapjárati.... a műanyag a reduktor oldalán a reduktor gázmennyisége... a csövön pedig van a gázmennyiség szabályzó....
a gáz nagyon sokkal érzékenyebb a gyújtásra, mint a benzin.... nekem is volt ilyen is, hogy benzinnal hibátlan volt, gázzal meg szaggatva vette csak a fordulatot
nekem sem volt állítható a gyújtás, mint neked is... ezért kapott régi, hagyományos elosztót... az a módszer sem rossz, ahogy csinálod, de majd megmutatod, milyen a rendszer pontosan...
az a helyzethogy ebben a szekérben nem tudod állitani a gyujtást mert nincs rotor se forgó rész mert mindent számitógép vezérel tehát a gyertyapipa dobozosjeladós és az adja szikrát,gyujtást benzinel nem pukkan csak gázzal de mondom csak néha de csak inditásnál visszadurran a levegőszűrőbe na most az elpáron vana felső réz csavar aza bejövő gáz mennyiség oldalt a müanyag azt nem tudom de arra is reagál a fordulat a szivó résznél van két cső muanyag csavarkával az a motorba bejutó mennyiség álitó ezeket szoktam basztatni mindent betekerek teljesen és amikor tekerem kifelé ott hagyom ahol már veszi a fordulatot és nem torpan.............jól csinálom?szeptemberben rá nézhetnél ja és a tartájon is van 1 szelep elektromos de álitható is