Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az elmeorvosod megengedte, hogy motorozzál?
tudom tudom húzok innen.. nincs kilencesem . .
tegnap óta nem bírtam tentizni este aztán most meg már fölösleges lefeküdnöm mer jön Action oszt felkelt amúgy is hajnalok hajnalán
síya,na ne tegnap óta vagy csak simán mazó vagy
szija le se feküdtem
jó korán keltél csaje
2.
1. ELSő
igy szabályosan .
és ismét,de ma utoljára 1.-ső egy darabig ,
Jóccakát!
a jó isten tegyen rád 1 pinkódot
persze,h érdekelne a pin kódomat ne adjam meg . ..
ööööööööö én már aludtam de ez a tag az érdekelne
én nem vagyok nagykutya (még..)
és a pali 50milláé ült 3évet . .
Attól, hogy kifogtál egy szétütött/elhanyagolt példányt nem szar a GPZ500 sem. Németeknél elég sok ilyen "hölgymotor" futott, nem éppen az az általános vélemény, hogy szar lenne. Eredetileg 60 lovas és kész. Az, hogy létezett 27/34/50/60 lovas verzió az a németek hülyesége volt akkoriban, a 100 ló max-al együtt. Ma meg a litykós Bimmer a dupláját tudja. Biztos megtanultak azóta bánni a lovakkal a fritzek
Lényeg a lényeg B-s Kilencesből is van szétütött, hengerfejes, szelephibás kotvány, és sok olyan ami hajlott kora ellenére is szépen üzemel A tulaj a lényeg, hülyék ellen semmilyen tuti gép nem létezik.
No ez a nagykutyaknak konyvel ,ocsoert es meg veletlen sem keveredet semmi olyanba!
Ehhez kell tudas nem a szabadulashoz
én is most fog szabadulni
tudok jo konyvelot!
Posti!
adja a faszom ,hát nem levonják a parasztok ,jövőre egyéni vállalkozó leszek a cégnél
Na csumi nektek...
Fölöslegesen ne add a pénzt adóba. Micsoda hülyeséget csinálsz ember Odadod az adóhivatalnak, az odaadja az egészségügynek az meg rám költi
Rövidítsük le a pénz útját Add közvetlen nekem
Jo 8 Pipo!
A cernat ki ne vegyek a fejedbol
Le esne a fulled ,