az a helyzethogy ebben a szekérben nem tudod állitani a gyujtást mert nincs rotor se forgó rész mert mindent számitógép vezérel tehát a gyertyapipa dobozosjeladós és az adja szikrát,gyujtást benzinel nem pukkan csak gázzal de mondom csak néha de csak inditásnál visszadurran a levegőszűrőbe na most az elpáron vana felső réz csavar aza bejövő gáz mennyiség oldalt a müanyag azt nem tudom de arra is reagál a fordulat a szivó résznél van két cső muanyag csavarkával az a motorba bejutó mennyiség álitó ezeket szoktam basztatni mindent betekerek teljesen és amikor tekerem kifelé ott hagyom ahol már veszi a fordulatot és nem torpan.............jól csinálom?szeptemberben rá nézhetnél ja és a tartájon is van 1 szelep elektromos de álitható is
nem szerencsére... nekem nem pukkadozik.... azt amúgy csak akkor szokta, ha a gyújtás nem tökéletes.... ha sokat adsz neki gázt, akkor is fullad, ha keveset, akkor is, de pukkadozni csak akkor kellene, ha gyújtás rossz.... legalábbis én a targoncáknál ezt tapasztalom... épp ma volt egy ilyen eset... durrogott, nem ment, gyenge volt.... ilyenkor, ha sok gázt állítassz neki, akkor megjavul valamennyire, de így sem tökéletes... viszont, ha a gyújtás fasza, akkor vissza lehet egészen venni a gázmennyiséget és akkor is jó lesz.. Nekem egy nagyon bevállt beállítás, ami általában közelít a tökéleteshez, hogy a gázmennyiség szabályzót teljesen kinyitom, az alapjárati szelepet a reduktoron elzárom, jár a motor alapjáraton, elkezdem elzárni a reduktort, míg már alig bír menni alapjáraton és akkor addig nyitom az alapjárati szelepet, míg a legnagyobb lesz a fordulat.... egy ideig nőni fog, majd, ha túldúsítod, akkor is csökken, ilyenkor vissza a legnagyobbra..... majd megtartod 3000-n a fordulatot, elkezded betekerni a gázmennyiség szabályzót, míg elkezd csökkenni a fordulat, na ettől a ponttól kb egy fordulatot kinyitod... Aztán próbakör és ha szaggat, vagy fullad, akkor már csak a gázmennyiség szabályzóval korriálni... Majd próbáld ki egyszer, ha úgy is állítgatod... nap mint nap állítgatok gépeket és ez szinte mindig beválik... de ha veszel egy 1000 Ftos multimétert és rákötöd a lambdaszondára, akkor menet közben látod a levegő-gáz keveréket és tudsz korrigálni...
kint a gáz 106,a benya205,az olaj176ft szard le az OFF ot a gázt én is tesztelem fojamatosan de elektronikához nem nyulok csak a reduktoron álitható dolgokhozmert néha inditásnál púkkan volt már olyan hogy a direkt szürót szátlökte neked nem szokott?
az jó... .... imádom én is... bár ez tudom, nem ide tartozik.,... csak úgy rákérdeztem, mert mondtad, hogy gázos... Én egyébként itt 160-ért veszem a gázt kúton....soha nem megyek benzinnel, sőt... nekem minden meg van csinálva elektronikákkal... ha gázzal megyek, a kocsi egész benzines rendszer azt érzékeli, hogy állok...:-)) pár napja a computeres gyújtást is lecseréltem sima elektromos gyújtásra elosztóval, így állítható minden kézzel... van egy műszer, ami folyamatosan figyeli a gáz levegő arányt és így mindíg látom, megfelelő e a keverék.. ha valahol nem jó, állítok rajta... :-)) Ja, egyébként itt most két kúton is 220 az etanol... azzal is hibátlanul üzemel tisztán.... :-)) bocs az off-ért..:-))
Lovato sima nem hengerenkénti meg csináltam 1 három állásu kapcsolóra mert automata volt bizonyos vihófok után kapcsolt 2000fordulatnál tehát észre sem vetted hogy gázzal mész de igy már rögtön tudok inditani gázzal igaz néha pukkan egyet-kettőt de megy 106ft kint a gáz és ha olajat hozok lehuzom a szivattyu kábelét hogy ne menjen gázolaj a rendszerbe de letudom szivni az utolsó cseppig ha benyét hozok 1 liter szoktam bele önteni hogy néha azzal is járódjon de haza felé ott is gázzal jövök igy 100liter tiszta uzem anyag csak most az olajat viszik mint a cukrot 260ba adom
10-60-as olajat használtam most és ezt cserélem 10-40-re .... csak, mert ezt is ki akarom próbálni, hogy a váltó szempontjából érzehető e különbség.... valakinek van véleménye erről? Így is hibátlan a váltó, annyit veszek észre, hogy minél melegebb az olaj, annyál puhább a váltó és amikor már nagyon melege, akkor a legjobb... nem hideg és üzemmeleg állapotra értem, hanem üzemmeleg és nagyon meleg-re a különbséget...