Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sikerült. Japán szar...
Eladni jóvan, megtartani akkor se kéne, ha fizetnének érte.
És a mocid kész van? Kitisztult a karbi?
Sikerült elhozni/megnézni a kocsit?
Ha szervizbe akarod vinni a motort, akkor már el van ásva a téma. Futószalagos termékként tekintik a motorodat, összecsapják, és lehúznak.
Én eddig egy emberrel találkoztam, aki tényleg lelkiismeretesen és korrekten csinálja a motorokat. Ha érdekel, meg tudom adni az elérhetőségét.
Dr.-úr , Hol vette azta fasza plexit?
Azt tudom, hogy hol vannak Kawa szervizek, csak azt nem tudom, hogy hol van olyan szervíz, amelyikben értenek is a vashoz!
Az érdiek a SZAVU, de nem tudom, hogy mennyire jók, illetve, hogy felálltak-e már az új (számomra ismeretlen) helyükön.
Van Pesten is egy pár, a Naked motorsnak az Üllői úton, meg a D.M.C.-nek Csepelen (asszem az meg a Big-Bang) De ezekről sem hallottam semmit.
Illetve van még hozzám közel Budán a Papp motors, de ők csak az olajcserét tudják megcsinálni, nem tudják szétbontani a vasat, ha vmi gond volna!
Szal, tudsz olyan szervízt mondani, amelyik megbízható?
Köszi szépen!
Ha Kawa szalonba akarod vinni, akkor a közeledben Érd, Székesfehérvár, Szombathely, Vác, meg Budapesten van néhány. Ne ijedj meg, a Kawasakinak alapból csörgőkígyót tettek a motorjába. Ez szériatartozék
Gyermelyen lakom, és egy Z1000-em van, Egyrészt 6000-es szervizt kellene megütni rajta, másrészt meg kézalol vettem, és át szeretném nézetni, illetve valami nem tetszik a hangján. Csak szeretném tudni, hogy ez vmi probléma miatt, vagy egyszerűen a Z-nek ilyen a hangja!
..nem szeretném, hogy átb*sszanak, ha vmi gond van, akkor meg kellene javíttatni, mert még garis a vas.

Üdv:
hider
Köszi szépen
Azért szép, mert egyedi. Nem olyan, mint a kék-fehér szétesikszer
És ha szemből ránézel, akkor rádmosolyog
Attól függ, hol laksz és mit kéne csinálni a motoron. Van, amit nekem hat szerviz közül egyikben sem tudtak megcsinálni, és végül egy fickó a garázsában megcsinálta...
Elöl 17-es, hátul 44-es lánckerék van gyárilag. A lánc meg 112 szemes, asszem.
Próbálj meg szerezni rá szettet, nézz egy árat, és mondok rá én is egyet. Olcsóbban kijössz
Egyszerübb ha bemész egy alk.ker.-be és megmutatod a forgalmit!
Gyári lánckerék tudod hány fogú elől hátúl? ÉS esetleg azt hogy hány szemes a lánc. Amúgy
94-es amerikai kivitelű a gépem ha tudod a gyári adatokat az lenne a legjobb.
Köszi
Sziasztok,

bocsi, hogy közbevágok a kérdésemmel, de tudnátok javasolni megbízható, hozzáértő Kawa szervízt? Köszi szépen!

Széles utat:
Hider
Miért adod el ezt a gyönyörűséget? Nagyon szép ezzel a színnel, majdnem szebb, mintha zööld lenne
Ja, amúgy eladó a ZX9-em, ha érdekel valakit.
Attól függ, mire akarod használni. Amúgy nekem túrázni a gyári áttétel jött be. DID láncot vegyél, az a legjobb!
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban milyen lánc és fogaskerek lenne a legjobb a ZX9-re?
sziasztok
felvilágosítanátok?
94-es zx9r vásárlásánál mire kell nagyon odafigyelni? mik a típushibái a gépnek, milyen az alaktrészellátása és mennyire megbízható stb stb amit még érdemes tudni
plíz help
köszi
Ha valakinek nem menne át a motorja a műszakin, az szóljon! Eddig az összes motorom levelező tagozaton műszakizott
Thanks!
Hyyyy! Tudna vki segíteni.zx9r 98as gyári adatokra lenne szükségem.súly,tengelytáv+amik kellenek,mer jövő 7en megy műszaki vizsgára és első forgalomba helyezés lesz.
Belya szép a moci,az enyém kistesója:D
Asszem ennek a verziónak én is jobban örültem volna A GPX-emet is borítottam 3-szor, index rotty, pillanatragasztó elő és minden rendben volt Az egy fekvőbajnok gépezet volt az index törésen kívül sosem lett más baja Úgy látszik nekem ezt dobta a gép, cserében sosem volt még nagy fekvésem, törésem, semmi komoly. Kopp-kopp-kopp
Most már tényleg menek.
További jó szórakozást.