Motorszámra egy kis sósav, az szépen elintézi, és a KPM-nél belevezetik a forgalmiba, hogy a motorszám a természetes korrózió miatt olvashatatlan. Innentől kezdve lehet csereberélni.
A motorszámról annyit, hogy nekem egy öreg fasz eredetigégvizsgáztatta, mikor vettem. Rá kellett szólnom, ha leveri a szar kamerájával a festéket a tankomról, csúnya pofozkodást rendezek. Aztán legyintett és hagyta a francba. Aki kívülről a spojler levétele nélkül ezt leolvassa az enyémről, annak gratulálok.
NEM GPX BLOKKOS hanem ahogy irtad gpx alapokon nyugszik!
Pl. tök más a gyujtás,kuplung,hengerfej,és még sorolhatnám a dolgokat a váltótengely végén lévő anyáig.
Amugymeg a H1 és H2 is tök más(szelepek átmérője,olajkör mivel vissza került a szürő a blokkba mint a zx750f vagyis a gépéiksznél,stb)
Namost a H széria sok elönnyel bir a többivel de ergó mégtöbb hátránnyal :(
Még ha utcára a legalkalmasabbn széria 7es egy 96os zx7r akkor is én K széiát szeretnék szivem szerint egy 92es 1üléses dögöt.
Tény megszállot kawás vagyok és kimerem jelenteni a 7es sorozatnál ergó jobb motor nincs mégha talán egy 916 -t bevállanék ha lehetne rá anyagi heyzetem,vagy egy mv agusta f4 750 spr t,netalán egy veterán kawasaki h2r -t.
Sajnos a hazai 7esek állapota kriminális föleg a régibb h,j,l modellek évjárattal négyzetesen arányosan.
Kérdés az,hogy megnézném a 7es karterba nemfér bele a 9es főtengely hengersor hengerfej?még ha esztergálni/fémszorni/hegeszteni/marni/stb is kellene egyszóval szopatos gépmunka árán?
Sajna a H karterba tuti nem mivel középen fut a vezérmülánc sajna pedig a szélén a helye(ne részletezem kb. fél centivel keskenyebb lenne a blokk és a főtengely se kapna olyan szépnagyerőkarosmegcsavaromfeszitem erőket,na ezt most egy gépészmérnők ha megfejti mire gondolok :))) )
Összegezve kb. 1milka és nem csoki simán lenne az hogy a nagy pofám mellett a motorom is nagy legyen de ennyi plusz árán meg lásd mobile.de és moto.it 1ülésest is néha látni,mert hát tölünk nyugatabbra is divat a 2ülésest árulni 1ülésesnek ha már esetleg rávadásztak egy 1üléses szpojletr jobb eswetben siktolatyus karbisort,de hát kérem hol marad akkor a dugo, hajtokar, szelepek, veztengely, alutank, stb?
Nagy a dileme ha a kocsim(nemröhög tudom ez motoros forum)elkészül ami kitudja 2-3év akkor 2-3év mulva ha még lesz benzin a zxr t kezdem amjd el faragni,ha addig nem kerülök jobb anyagi sorba.
Bár mióta vettem 1 majd még 1(alkatrésznek jó a kető,meg van igy tartalék forgalmim mivel mind a ekttő nevemen van) 4kerekűt nagy a dilemma hogy a zxr project és a 924 project együtt nemfér össze.
Viszont igy télen mindig eszembejut,hogy egy olcsó moicira hegeszteni és szerkeszteni kellene két pótkereket hogy nedöljön el és lehetne drifftelni olyan mocival hogy két kitámasztó kereke van hátul és a hátsó középső gyári kereke a hajtott csak :)))))
5letem nem lenyulni, pl. gondoltam itt külföldipapiros bármi kétkerekü lehetőleg kawasaki feliratu régi könnyü és pici dögre :))))
Ha nagyon 1kerékre akarom irni 3kerékre akar vágodni elejére kell baxni pár féltéglát :)))
Persze, hogy lehet mást is, de itt a blokk csereberéről volt szó. Tőlem lehet nitro-turbó-akármi is vagy fúrás-faragás (Pl. ZX-7 Wiseco dugóval 779 ccm a max) A legjobb tunying a köbcenti tunying, monták már régen is az okosok Mindenesetre találni egy jó állapotú ZX-9-es blokkot ki/beszerelni összejátszani a dolgokat, hatósággal jóváhagyatni... Hát aszondom csak megszállottaknak
Szerintem a H-s ZXR (ami GPX alapokon áll) nem fog összevágni túlságosan a 9B blokkal. De tudom Max te beleférsz a "megszállott" kategóriába, ha belevágnál mégis, akkor csak sok sikert kivánhatok!
Azt meg hozzáteszem,hogy lefogom mérni a zx750h és a zx900b geometriai méreteit,mert lehet nekem meg csak egy egyedi segédvázat kellene legyártani,remélem a hengerfej elfér,gondolom a lánckerék kihajtás sikja meg azonos.Csak hát lovééééééé :)
Azért nem eszik ilyen forrón a kását,az egy az egybe belerakáson kivül lehet még variálni dolgokat bőven,hogy erősebb legyen.Lehet ott még furatot is modositani,meg pár apróság.
Akkor neked van egy 2000-res ZX-7-esed. De teljesen mindegy milyen évjáratú, abba CSAK az 1994-97 között gyártott, himbás ZX-9 blokk megy bele 1 az 1-ben.
A 94-ben kijött ZX-9 (ZX900B)-nek egy löketnövelt ZXR750 blokk a lelke. Mindennél többet elárul a furat-löket arányuk 73*44,7mm illetve 73*53,7mm, több mint beszédes Olyannnyira egy tőről fakadnak, hogy a Haynes Manual (ZX-7/ZX-9B,C,D,E) blokkszerelésnél mindig egy kalap alá veszi a két gépet. (Kivétel a szelepvezérlés az emelőtöke vs himba miatt). De ez mind csak a 98 előtti 9-es blokkra igaz, utána már nem nyerő a műtét
Na akkor még annyit, hogy BÚÉK a társasáhnak
naggggyon kemény az oldala!
egyik nap épp eszembe jutottál h vajon élsz-e még mert utoljára hónapokkal ezelőtt olvastam a neved akkor is csak annyit h miyen jól mentél kiló 70-el a városban
Alig birta kamerára felvenni az eredetvizsgás annó :)
NEM GPX BLOKKOS hanem ahogy irtad gpx alapokon nyugszik!
Pl. tök más a gyujtás,kuplung,hengerfej,és még sorolhatnám a dolgokat a váltótengely végén lévő anyáig.
Amugymeg a H1 és H2 is tök más(szelepek átmérője,olajkör mivel vissza került a szürő a blokkba mint a zx750f vagyis a gépéiksznél,stb)
Namost a H széria sok elönnyel bir a többivel de ergó mégtöbb hátránnyal :(
Még ha utcára a legalkalmasabbn széria 7es egy 96os zx7r akkor is én K széiát szeretnék szivem szerint egy 92es 1üléses dögöt.
Tény megszállot kawás vagyok és kimerem jelenteni a 7es sorozatnál ergó jobb motor nincs mégha talán egy 916 -t bevállanék ha lehetne rá anyagi heyzetem,vagy egy mv agusta f4 750 spr t,netalán egy veterán kawasaki h2r -t.
Sajnos a hazai 7esek állapota kriminális föleg a régibb h,j,l modellek évjárattal négyzetesen arányosan.
Kérdés az,hogy megnézném a 7es karterba nemfér bele a 9es főtengely hengersor hengerfej?még ha esztergálni/fémszorni/hegeszteni/marni/stb is kellene egyszóval szopatos gépmunka árán?
Sajna a H karterba tuti nem mivel középen fut a vezérmülánc sajna pedig a szélén a helye(ne részletezem kb. fél centivel keskenyebb lenne a blokk és a főtengely se kapna olyan szépnagyerőkarosmegcsavaromfeszitem erőket,na ezt most egy gépészmérnők ha megfejti mire gondolok :))) )
Összegezve kb. 1milka és nem csoki simán lenne az hogy a nagy pofám mellett a motorom is nagy legyen de ennyi plusz árán meg lásd mobile.de és moto.it 1ülésest is néha látni,mert hát tölünk nyugatabbra is divat a 2ülésest árulni 1ülésesnek ha már esetleg rávadásztak egy 1üléses szpojletr jobb eswetben siktolatyus karbisort,de hát kérem hol marad akkor a dugo, hajtokar, szelepek, veztengely, alutank, stb?
Nagy a dileme ha a kocsim(nemröhög tudom ez motoros forum)elkészül ami kitudja 2-3év akkor 2-3év mulva ha még lesz benzin a zxr t kezdem amjd el faragni,ha addig nem kerülök jobb anyagi sorba.
Bár mióta vettem 1 majd még 1(alkatrésznek jó a kető,meg van igy tartalék forgalmim mivel mind a ekttő nevemen van) 4kerekűt nagy a dilemma hogy a zxr project és a 924 project együtt nemfér össze.
Viszont igy télen mindig eszembejut,hogy egy olcsó moicira hegeszteni és szerkeszteni kellene két pótkereket hogy nedöljön el és lehetne drifftelni olyan mocival hogy két kitámasztó kereke van hátul és a hátsó középső gyári kereke a hajtott csak :)))))
5letem nem lenyulni, pl. gondoltam itt külföldipapiros bármi kétkerekü lehetőleg kawasaki feliratu régi könnyü és pici dögre :))))
Ha nagyon 1kerékre akarom irni 3kerékre akar vágodni elejére kell baxni pár féltéglát :)))
Szerintem a H-s ZXR (ami GPX alapokon áll) nem fog összevágni túlságosan a 9B blokkal. De tudom Max te beleférsz a "megszállott" kategóriába, ha belevágnál mégis, akkor csak sok sikert kivánhatok!
Na akkor még annyit, hogy BÚÉK a társasáhnak
egyik nap épp eszembe jutottál h vajon élsz-e még mert utoljára hónapokkal ezelőtt olvastam a neved akkor is csak annyit h miyen jól mentél kiló 70-el a városban
valamelyikőtöknek van e mocija