Örülök, hogy valaki be is ismeri. Közútra meg túrázni azért jó a ZX9, mert nagytestű, kényelmes az üléspozíció, az utas se fárad el 60 km megtétele után, nyomatékos, magas az utazósebessége, és nagyon keveset eszik.
Aki meg azt mondja, hogy pályán egy 400-astól nagyobb motort ki tud használni, annak gratulálok! Majd mondja ezt akkor is, amikor Csombék barátom külső íven elmegy mellette a széria 125-ös Aprilia RS-ével
lehet, hogy csak en merem bevallalni Dr.Vfr-rel, hogy hycomat vagyok, de egyetertek vele. volt 98-as ZX-9R-em, es most 7R-em van. kozutra mindketto tul sok. persze van, amikor jol jonne meg most is a 9r plusz ereje (foleg inkabb a nyomatek, bar a 7R sem verszegeny), de ennyi erovel a 9R-esek meg egy 10R-ert sirnak, a 10R-esek meg egy GP motorert... ez a szokasos emberi tulajdonsag, semmi sem eleg ami megvan, minden szekerre lehet meg rakni egy lapattal, nehogy mar nekem is ugyanolyan gyari teljesitmenyu legyen, mint a szomszed utcaban lako toketlen Alajose (bocs, ha van itt Alajos) stb...
Aki meg palyara megy, az ugyse a blokkra kolti a legtobbet...
Mas: van magyarorszagon is egy srac, aki megcsinalta par eve a "ZXR-750 feltuningolasa 9R blokkal" mutatvanyt (J-s ZXR es B-s 9R blokk) Godolloi, lehet hogy valaki itt ismeri is, en reg nem beszeltem vele, es igy tudta nelkul nem akarom reklamozni, bar baja nem lehet belole... Mondjuk nem ertem miert nem latom itt a Forumon... www.kawiman.hu-n lattok par kepet a muverol...bar ahogy most nezem, ott sok minden nem derul ki.
A blokkcserenel a tipusazonossag hianya lesz a problema (eredetvizsga, ill. muszaki) - bar ez sem mindig biztos, mert mindkettot neha eleg hanyagon csinaljak (eredetvizsganal azert keszitenek fenykepet is, szoval ott nem lehet "majd beolvasok mas szamot"-trukkozni,) Bar aki ilyet csinal, az ugyis maganak csinalja, nem akarja eladni, eladasra meg max visszaalakitja.
köszönöm a jókívánságokat! igen azt vettem meg eddíg még megvagyok elégedve vele. 2001 es évjárat kissebb javítások akadnak rajta. Rendes manustól vettem, de nem azért dícsérem a pasit mert jár a fórumra!
Én tuti 7est vennék,mit ér az erő ha nem uralod?
7es futóműve király!!!!!!Ha meg kevés a power?(tubo,8kilós viszekószet,netalán 9es blokk,ahoz kilencötvenes viszekó?hmmm erőt bele lehet toszni később is)
Na erre inkább nem írok semmit, mert baszhatom a százalékomat
Amúgy Fekti Tibiéknél a Suzuki Ignisen is, meg az Opel Astrán is ZX9 dob van Csak ennyire ZX9 fanok.
Ja, amúgy remélem, nem vagyok elfelejtve a 18 colt illetően!
A közeljövőben be kéne iktatni egy szokásos sörözést! Petinek majd mondjad, hogy vegyen cigit
Szerintem a világ legkompaktabb mocija volt.Egy kis ráncfelvarással szerintem üthettek volna,de nagyot.Európában nem 160cm az átlagmagasság 55kg-al társulva.Nekem olyan emlékeim vannak róla amik a sírig elkisérnek.Csodálatos gép volt!
a 9-es mindenképpen hasznosabb darab mint a 7-es, de a bontóban keresett cikk a 9-es blokk alkatrész. 7-es kpl. blokkot láttam 100e. alatt. nem esnek bele a szelepek. nem fárad el a főtengelycsapágy stb. mindez a régebbi évjáratnál előforduló. a 90-es évek végétöl nagyon megbizhatóra sikeredett a 900-as. amikor abbahagyták a gyártását egy kategoria szünt meg a kawasakinál.
Ha úgyis azt akarsz venni,akkor felesleges kérdezgetni.Egyébként meg mindehol azt írják,hogy a 9-es még túrázni is jó.Én biztos 9-est vennék,erősebb,kényelmesebb,nyomaték,könnyebb,talán még a fogyasztása is jobb.
nem álltam negativan hozzá csak kérdeztem, mert ez zx7 est fogok szombaton venni, és kíváncsi voltam hogy mik azok az egetverő tulajdonságok amiért ne vegyem meg
Ja, és ha bármi van sokkal valószínűbb, hogy kapsz hozzá alkatrészt mert biztos, hogy többet adtak el belőle. De ha ilyen negatívan állsz a 9-hez akkor ne vegyél olyat.
A lényeget ddt500 és speedimi már leírták. Van az már vagy 5 érv is A ZX-9 183 kila szárazon a ZX-7 meg 203kg. Teljesítményükről árulkodjon eme 2 grafikon
Aki meg azt mondja, hogy pályán egy 400-astól nagyobb motort ki tud használni, annak gratulálok! Majd mondja ezt akkor is, amikor Csombék barátom külső íven elmegy mellette a széria 125-ös Aprilia RS-ével