Sziasztok kelene egy kis segitség le lopták a job lábtartomat a konzolt nem csak a maga a lábtortót . ha tudnátok segiteni akár párba vagy konzolostol uj vagy használt érdekelne ! csak ne őkör áráért ! ja a tipus 98-as zx-9r . most vetem a gépet ha valaki tudna olya infot amire figyelnem kelen vagy jotanács szivesen veszem !!!!! sziasztok és mindenkinek jó idöt hogy lehesen huzni a szarvát !!!!!!!!!!!
Nekem a matrica 500 Ft-bol jött ki, habár csak két Kawasaki (a tankra), meg két ZX-9R(a fejidomra) kellett. Szerintem elég korrekt lett, habár a tankmatricát a festő kicsit elbaszarintotta, mert nem jó helyre ragasztotta föl.
Lábtartót 14-ért tudok. Nekem kellett előre kettő, meg hátra is kellett egy jobbos, mert a sok elsőkerekezéstől elrepedt az a rásze, amelyiken a kipuffancs-felfogatás van. Szóval, hogy teljes legyen a kép, el kéne még törni a balhátsót is
Telószimmering meg 4500/darab
Mennyiért és hol sikerált a matrica beszerzés? Nem ártana tudnom, lehet szükségem lesz még rá
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nagyon meredeken áll a moci még teljesen balra fordított kormánnyal is. Elég pár cm-es szintkülönbség aztán már igen necces a helyzet. Erre faragtam rá én is. (Azóta nagyon figyelek erre) Járt a motor, kormány középen állt, gondoltam gyorsan leugrok kinyitom a kiskaput aztán gyí befele. Pont kinyitottam, mikor átvágódott a motor. Voltam vagy 2m-re A lábtartókonzol a 3 felfogatás mindegyikénél eltörött. Az index túlélte, viszont a gyenge pont a felfogatás volt, mert ott beszakadt az idom. Alumínium-műanyag heggesztés megvolt 2500-ból, a fényezés meg haveri áron. Csak a matrica volt K drága, de minél előbb megakartam csinálni, így megrendeltem (5 hét alatt meg is jött ) Ja a lábtartókonzol is 20 ropi lett volna, azt már sokaltam nagyon. Így most egy eloxált jobbos egyedi konzolom van
Kössz Dr.!
MSN nem fog menni mert mostanság nemtok otthon netezni,mert bedöglött.De szívesen beszélnék Veled erről!Ha esetleg tel.számot tudsz küldeni Rádcsörgök!
9fan! Matrica Nekem is kellett de inkább csináltattam&nagyon korrekt lett és nem lett olyan zsebbenyúlos!
Végtére mi bajunk is lehetne? Csak betalál még pár 9-es érzelmű emberke
Valami hasonló színű is volt a gépezet, vagy egyéni elképzelés szerint lett ilyen? Matricákat honnan szereztél rá? Mert egy eldőlésből származóan nekem is vennem kellett, de 22e pénzt kértek 2 gyári matricáért az oldalidomhoz
Mostanság a tél közeledtével Dynojet kit + K&N kombináción gondolkozom, illetve egy dupla bubis plekón. Ezúton szeretném megkérni a népes idelátogató társaságot, hogy szívesen venném tapasztalataikat, meglátásukat e téren
Vegre egy masik kilencfan
Köszi az olajinfot.
Tenyleg fel kéne dobni a topicot, de van egy olyan erzesem, hogy jodarabig a kettönk parbeszederol szolna...
Amugy most epitgetek egy ZX9-est, tegnap lett kesz a festes.
Ilyen lett:
Csak lásd, milyen haver vagyok
Aszondja a C1-nek 578 - 586 ccm SAE 5W-s olajat írnak.
Okés, hogy mindent meg lehet csinálni, csak nem értem, ha a C-sen volt ilyen kütyű akkor az E, F-ről már miért hagyták le. Jó dolog az. Vagy gond volt vele, szarakodott vagy miért?
Tudom nem egy tömegmotor a ZX-9, de elég csontgyenge ez a 67 hozzászólás idáig. Kicsit nem ártana felpörgetni a topikot, vagy máshol zajlik az élet?
Nem is tudtam erről a fórumról,de jó hogy rá/tok találtam!
Ki tudna Nekem segíteni? 98-as Zx9hez kéne nekem Lámpa ill. bal lábtartó/váltó konzol,mert szegénykém csúnyán elszállt.Lehetőleg olcsóban mint a bolti ár/akár bontásból is.Előre is köszi
Lábtartót 14-ért tudok. Nekem kellett előre kettő, meg hátra is kellett egy jobbos, mert a sok elsőkerekezéstől elrepedt az a rásze, amelyiken a kipuffancs-felfogatás van. Szóval, hogy teljes legyen a kép, el kéne még törni a balhátsót is
Telószimmering meg 4500/darab
Mennyiért és hol sikerált a matrica beszerzés? Nem ártana tudnom, lehet szükségem lesz még rá
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nagyon meredeken áll a moci még teljesen balra fordított kormánnyal is. Elég pár cm-es szintkülönbség aztán már igen necces a helyzet. Erre faragtam rá én is. (Azóta nagyon figyelek erre) Járt a motor, kormány középen állt, gondoltam gyorsan leugrok kinyitom a kiskaput aztán gyí befele. Pont kinyitottam, mikor átvágódott a motor. Voltam vagy 2m-re A lábtartókonzol a 3 felfogatás mindegyikénél eltörött. Az index túlélte, viszont a gyenge pont a felfogatás volt, mert ott beszakadt az idom. Alumínium-műanyag heggesztés megvolt 2500-ból, a fényezés meg haveri áron. Csak a matrica volt K drága, de minél előbb megakartam csinálni, így megrendeltem (5 hét alatt meg is jött ) Ja a lábtartókonzol is 20 ropi lett volna, azt már sokaltam nagyon. Így most egy eloxált jobbos egyedi konzolom van
MSN nem fog menni mert mostanság nemtok otthon netezni,mert bedöglött.De szívesen beszélnék Veled erről!Ha esetleg tel.számot tudsz küldeni Rádcsörgök!
9fan! Matrica Nekem is kellett de inkább csináltattam&nagyon korrekt lett és nem lett olyan zsebbenyúlos!
Valami hasonló színű is volt a gépezet, vagy egyéni elképzelés szerint lett ilyen? Matricákat honnan szereztél rá? Mert egy eldőlésből származóan nekem is vennem kellett, de 22e pénzt kértek 2 gyári matricáért az oldalidomhoz
Mostanság a tél közeledtével Dynojet kit + K&N kombináción gondolkozom, illetve egy dupla bubis plekón. Ezúton szeretném megkérni a népes idelátogató társaságot, hogy szívesen venném tapasztalataikat, meglátásukat e téren
Köszi az olajinfot.
Tenyleg fel kéne dobni a topicot, de van egy olyan erzesem, hogy jodarabig a kettönk parbeszederol szolna...
Amugy most epitgetek egy ZX9-est, tegnap lett kesz a festes.
Ilyen lett:
Aszondja a C1-nek 578 - 586 ccm SAE 5W-s olajat írnak.
Okés, hogy mindent meg lehet csinálni, csak nem értem, ha a C-sen volt ilyen kütyű akkor az E, F-ről már miért hagyták le. Jó dolog az. Vagy gond volt vele, szarakodott vagy miért?
Tudom nem egy tömegmotor a ZX-9, de elég csontgyenge ez a 67 hozzászólás idáig. Kicsit nem ártana felpörgetni a topikot, vagy máshol zajlik az élet?
Mindent meg lehet csinalni!
Tudok mindent ZX9-hez. MSN-en, vagy valahol beszeljuk meg a reszleteket, ha erdekel!
Udv.
Ki tudná megmondani, hogy a C-s ZX-9 állítható kuplungkarja, az átszerelhető az E-re is? Vagy kell valamit bűvészkedni hozzá?
Nem is tudtam erről a fórumról,de jó hogy rá/tok találtam!
Ki tudna Nekem segíteni? 98-as Zx9hez kéne nekem Lámpa ill. bal lábtartó/váltó konzol,mert szegénykém csúnyán elszállt.Lehetőleg olcsóban mint a bolti ár/akár bontásból is.Előre is köszi
Egy ZX-9R-t szeretnék vásárolni, max 700.000 ft-ig.
Segítségeteket előre is köszönöm.
köszi
Üdv.
Köszi szépen de a problémát unokatesom megoldotta (ma szerzett egyet) és már be is szereltem.
Széles utat mindenkinek NYusziman!!!!
"96-os ZX9-hez van gyújtáskapcsolóm, de biztonság kedvéért küldj léci egy képet róla, amin rajta van, hogy a csatlakozója hogy néz ki!