és a legszebb az egészben hogy megyek erikáért vissza, és ha még mindig ott lesznek valoszinüleg meg fogják kérdezni mennyit mehet ez a motor 3dik tiltáson,
Azt a "lomot" most hoztam haza helyére a kóbászraktárba. Az asszony mondta is: - Na megint itthon van a csotrogány
Mentem is vele 70 km-ert. Ettől a mol-os echo vagy mitől nem megy 280-nál többet a shell-estől pedig megy 285-öt
Egyúttal kipróbáltam a csizmát és a bukkancsot is
Hát amikor balra fordítom a fejem akkor fütyűl elég hangosan, de ha jobbról nézem az utcán a csajokat akkor nem...
összességében jó, de lehet csak azért gondolom, mert még tiszta a plexi...
Félreértettél!
Nekem személy szerint nem kellene a tízes,mert se nem az én méretem(magas vagyok hozzá),sem pedig az én tudásomnak nem való!
A kilences amire nekem kell,sokkal jobban megfelel.
Miután az előző kilencest eladtam,akkor én is tízesben gondolkodtam,de miután kipróbáltam(egy 2005-öst) beláttam,hogy az a motor nem nekem való.Mert kényelmetlen,és az utcai motorozáshoz túl sok,túl agresszív.Aztán a 12-eseket nézegettem(egy hajszálon múlott,hogy nem az lett,egy 2004-es),de azon sem éreztem úgy otthon magam,mint a kilencesen,úgyhogy megvettem ezt az utolsó kiadást a kilencesből.
Na de visszatérve a tízesre,az a motor mindenben elveri a kilenceseket,de csúnyán!
Mi hasonlitgattuk őket egymáshoz,de nem voltam ellenfél neki
Ezek tények!
Könnyebb,erősebb,modernebb.De mégsem kellene.
Ja motorozni vótam, kezdem érezni a hiányát a hátsóféknek.
Sok szar csatornafedél, nem szívesen fékezek rajtuk kanyarban döntve első fékkel, főleg hogy az első gumim kicsit megbízhatatlan.
mert erikához mentem, és vissza is kell onnan jönni, csak kb 30 km-es kerülövel tudtam volna megoldani, muszály volt megállnom, mert kiugrott elém a yard
jah, most engedtek el a jardok 5 rugóra basztak meg és 5 pont ugrot a jogsimról még szerencse hogy a kanyar elött mentem 200al 85re tudtam lassitani amikor észrevettem sunyi dögök bujkálnak a bokorban.
Én is cserélgettem a motorjaimat, mert mindig azt kerestem ami nekem jó, megmondom őszintén amikor a hondát megvettem (954) akkor eldöntöttem hogy marad, mert tökéletes gép volt minden szempontból, sajna összetört , és akkor dőlt el hogy 12-es lessz, kiszáltam a szarokból (a sárga cbr, a régi zx, stb) és ráültem erre , ez a motor minden szempontból csúcskategoria, szerintem a közeljövöben nem fogják überelni jelentösen, és azt kell mondanom hogy bőségesen elég néha sok is. megmarad amig szét nem esik . Én megtaláltam az "igazit", csak ajánlani tudom mindenkinek, széles utakat, megyek én is mert csodaszép idő van. majd jövök.
Hát nemtom, kinek a pap kinek meg az se itt a környezetembe ugy cserélgetik a motorokat mintt én a zoknimat,soha nem értettem hogy ez mire való, ha valami jó azt használnikell, menni vele élvezni a motorozást.
Mentem is vele 70 km-ert. Ettől a mol-os echo vagy mitől nem megy 280-nál többet
Egyúttal kipróbáltam a csizmát és a bukkancsot is
Hát amikor balra fordítom a fejem akkor fütyűl
összességében jó, de lehet csak azért gondolom, mert még tiszta a plexi...
Ha meg meg allsz nekik akkor meg lekapod elotte
Nekem személy szerint nem kellene a tízes,mert se nem az én méretem(magas vagyok hozzá),sem pedig az én tudásomnak nem való!
A kilences amire nekem kell,sokkal jobban megfelel.
Miután az előző kilencest eladtam,akkor én is tízesben gondolkodtam,de miután kipróbáltam(egy 2005-öst) beláttam,hogy az a motor nem nekem való.Mert kényelmetlen,és az utcai motorozáshoz túl sok,túl agresszív.Aztán a 12-eseket nézegettem(egy hajszálon múlott,hogy nem az lett,egy 2004-es),de azon sem éreztem úgy otthon magam,mint a kilencesen,úgyhogy megvettem ezt az utolsó kiadást a kilencesből.
Na de visszatérve a tízesre,az a motor mindenben elveri a kilenceseket,de csúnyán!
Mi hasonlitgattuk őket egymáshoz,de nem voltam ellenfél neki
Ezek tények!
Könnyebb,erősebb,modernebb.De mégsem kellene.
Sok szar csatornafedél, nem szívesen fékezek rajtuk kanyarban döntve első fékkel, főleg hogy az első gumim kicsit megbízhatatlan.
Fel ora mire irsz 1 normalis gondolatvitelt