mondjuk még az is lehet, hogy a hengerfejet vették lejjebb, de én azért a 140 Le-s-ét akarom venni, mert ez is nagyon vékony, vékonyabb nem hiszem, hogy lehet és nem szeretném, hogy vastagabb legyen, mert így nagyon jól ment...
nem, mert az enyém csak gyárilag volt 61 Le... most 270-et mertem vele menni, még kezdö vagyok és két személlyel elvertem az fzr 1000-t, ami ugyan ennyi kg és 146 Le... szóval jól vissza lehet alakítva....
de gyárilag ST, tehát Swiss Model, így csak 61 Le és kisebb a kompresszio viszonya.... lehet a tömítés is vastagabb, így én a legerösebbét akarom venni, azét pedig nem tudom...
azon gondolkodtam, hogy nekem milyen hengerfejtömítés kell... csak, mert gyárilag 61 Le-s volt és ha alvázszám szerint rendelném, akkor lehet vastagabb lenne, mert lehet így csökkentettek teljesítményt... Az érdekelne, hogy melyik az a típus, vagyis alvázszám, amelyik olyan, mint az enyém, csak 140 Le.. mert akkor olyat rendelek...
Na, tudom már, hogy működik ilyenkor a hengerfej ellenörzés... szelepet nem kell kivenni, úgy nyomáspróbázzák és azt is meg lehet nézni, hogy kell e síkolni és ahhoz sem kell kivenni a szelepeket... hétfö reggel viszem...
a trw/lucas katalógus MST 367 230-al hozza a hátsó féktárcsádat, de már zzr 1100-hoz nem is gyárt a lucas, üres a rublika a zzr hátsó tárcsa helyén, ezt a típust a zxr 750 91-03 ig kapta meg.
Ezek himezve vannak?
Mert nem ugy nez ki
telefon kikapcs!
majd valamikor re..