konkrétan ott esz meg ahol talál. az a pár hónap ugye hagyó és gordonka és társaira értetted fizetés ügyileg.nekem ha 30 e ft összejön havonta az már jó! 2000-ben havi nettó 100-200 között volt,az xj-t minden kúton teletankoltam egy ideig, aztán ráuntam hogy mindig 1-2e tankoltam bele mert nem evett a dög! a 9-es 180 utazónál lefektette a mutatót de hamar.
kanárinak átadtam a motort, előtte ott tankoltam bele, mivel üres tankkal nem adunk vissza motort, mondom tankolj! 60km-t nem bírt ki.
keveset tankoltam!
az újabb teljesen racionalizált motorblokkal készül felesleges hókuszpók nélkül, gyengébb/könnyebb vázzal, ésszerűbb elgondolások alapján, azokon látszik hogy fejlesztették, a régi idézőjelben csereszabatos a 91-02-ig gyártott zxr 750-el.csak akkor éri meg ha patika állapotú B szériát találsz,az olcsóra ugyan úgy rá fogsz költeni, csak apránként. és egy megszívlelendő dolog, a B szériához már bizonyos alkatrészeket nem lehet rendelni tehát eljött az az idő hogy lassan törlik az alkatrész bázisát a gyárban is ami a típus végét is jelenti,ezt összekötném azzal hogy fő értékcsökkentő tényező a karburátor pillangószelep tengelyének kopása ami a motorműködést és a használatot lényegesen befolyásolja, az új horror áron van a használtak is ugyanezzel a problémával küzdenek, és ha van szerencséd akkor 30-40e ft körül találsz használhatót csak nem tudni meddig lesz az is működőképes.nekem volt egy kopásmentes, le is csapott rá a cimbora, meg is szüntek a karbi problémái., ő révbe ért.
ha garanciában kicserélték a szívó szelep sort akkor aki megveszi egy idegbeteg állatot kap fillérekért, 1. fokozat tilt 177-nél, és 250-nél felveszi az első kereket a másodlagos pillangó szelep sor kiiktatásával.kis súly és versenyre hangolt futómű, egy állat a zx10r-el egyetemben, és ha megkapja amit meg kell kapnia,+ szervíz lazán megy 50000km futásteljesítmény felé.optikailag is zúzós a motor, amit tud ezen ország útjain nem vagy ritkán tudod kamatoztatni!
hidraulikus kuplungja kényelmes és fainul műxik, de összetett és több ponton meghibásodásra hajlamos, karbantartást/odafigyelést igényel, van aki panaszkodik a fék teljesítményre elől, 320 as tárcsák négy/hat dugós fékkel, sokan leszólják, csak annyit mondanék rá hogy a sajátomat ha besatuznád megtanulnád az előre szaltó mutatványt izibe. az hogy be jön a kar koppig meg szivacsos a nyomáspont az a karbantartás hiánya inkább mint a fék gyengéje. UGYE FAZI! az hogy kicseréled a folyadékot az csak általános rutin feladat, szedd szét tisztítsd ki, ami kopott cseréld ki, garantált a jó nyomáspont gumi fékcsővel is,5.1 olaj a szerpentinesek érdeke is.
még nem tartok ott,hogy rátegyem az oldalsztendert
de ha kész lesz majd néha megyek veled szemben is--
csak hogy lásd hogy néz ki szemből,a hátulját úgy is gyakran látod
Na majd látom hogy néz ki ha szétkaptam