Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szüz anyáááám
Na majd látom hogy néz ki ha szétkaptam
Miért,nálatok még nem így adják a fizetést?
Fizetés:nem kell hozzá egy évi nettó 100-as fizu sem!
Na ezt konkrétan nem írnám alá!
zx-r kolléga volt 9-ese('99-es) etette a '04-es R1-et!Gyorsulásra,végre,nyomatékgyorsulásra!
25 pénz.
konkrétan ott esz meg ahol talál. az a pár hónap ugye hagyó és gordonka és társaira értetted fizetés ügyileg.nekem ha 30 e ft összejön havonta az már jó! 2000-ben havi nettó 100-200 között volt,az xj-t minden kúton teletankoltam egy ideig, aztán ráuntam hogy mindig 1-2e tankoltam bele mert nem evett a dög! a 9-es 180 utazónál lefektette a mutatót de hamar.
kanárinak átadtam a motort, előtte ott tankoltam bele, mivel üres tankkal nem adunk vissza motort, mondom tankolj! 60km-t nem bírt ki.
keveset tankoltam!
Biker-world.hu
Bocs,itt a kép
Szeki!
Ilyen felujjító szettet hol kapok?/a dugattyúk nélkül/
karmantyúk,gumigyűrűk.
A louisban nincs,nagyvason nincs
"tehát eljött az az idő hogy lassan törlik az alkatrész bázisát a gyárban is ami a típus végét is jelenti"

Akkor kihal a 9-es fórum is?!?

az újabb teljesen racionalizált motorblokkal készül felesleges hókuszpók nélkül, gyengébb/könnyebb vázzal, ésszerűbb elgondolások alapján, azokon látszik hogy fejlesztették, a régi idézőjelben csereszabatos a 91-02-ig gyártott zxr 750-el.csak akkor éri meg ha patika állapotú B szériát találsz,az olcsóra ugyan úgy rá fogsz költeni, csak apránként. és egy megszívlelendő dolog, a B szériához már bizonyos alkatrészeket nem lehet rendelni tehát eljött az az idő hogy lassan törlik az alkatrész bázisát a gyárban is ami a típus végét is jelenti,ezt összekötném azzal hogy fő értékcsökkentő tényező a karburátor pillangószelep tengelyének kopása ami a motorműködést és a használatot lényegesen befolyásolja, az új horror áron van a használtak is ugyanezzel a problémával küzdenek, és ha van szerencséd akkor 30-40e ft körül találsz használhatót csak nem tudni meddig lesz az is működőképes.nekem volt egy kopásmentes, le is csapott rá a cimbora, meg is szüntek a karbi problémái., ő révbe ért.
Pl. Rudi bácsinál,ha kicsit "megtoldod" a rakományt!
hol fizetnek olyan sokat pár hónap alatt
azonnal szoljál
Csak azért mutattam,mert kölyökkorunkban egy ilyen elérhetetlen volt,a csillagászati ára miatt.
Mostanság pár havi fizetésből is meg lehet venni.
Köszönöm
igen jön a tied is egybe.
ha garanciában kicserélték a szívó szelep sort akkor aki megveszi egy idegbeteg állatot kap fillérekért, 1. fokozat tilt 177-nél, és 250-nél felveszi az első kereket a másodlagos pillangó szelep sor kiiktatásával.kis súly és versenyre hangolt futómű, egy állat a zx10r-el egyetemben, és ha megkapja amit meg kell kapnia,+ szervíz lazán megy 50000km futásteljesítmény felé.optikailag is zúzós a motor, amit tud ezen ország útjain nem vagy ritkán tudod kamatoztatni!
üdv. kollega láttalak ám a nyáron a gépsassal sokat járok felétek sóderért.Szeki a jimy postáját lekéstem?Feladta már neked a cuccost?
jimy itt kóborol valahol az én birtokomon,elhozták szakérteni
hidraulikus kuplungja kényelmes és fainul műxik, de összetett és több ponton meghibásodásra hajlamos, karbantartást/odafigyelést igényel, van aki panaszkodik a fék teljesítményre elől, 320 as tárcsák négy/hat dugós fékkel, sokan leszólják, csak annyit mondanék rá hogy a sajátomat ha besatuznád megtanulnád az előre szaltó mutatványt izibe. az hogy be jön a kar koppig meg szivacsos a nyomáspont az a karbantartás hiánya inkább mint a fék gyengéje. UGYE FAZI! az hogy kicseréled a folyadékot az csak általános rutin feladat, szedd szét tisztítsd ki, ami kopott cseréld ki, garantált a jó nyomáspont gumi fékcsővel is,5.1 olaj a szerpentinesek érdeke is.

még nem tartok ott,hogy rátegyem az oldalsztendert
de ha kész lesz majd néha megyek veled szemben is--
csak hogy lásd hogy néz ki szemből,a hátulját úgy is gyakran látod
Persze,csak ha szekinek is megfelel így