Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok most kerültem gép közelbe. Jimy nekem jó ha elküldöd szekivel és hozzá megyek érte,de ha gondolod átutalom a pénzt. Te döntesz
a súlya nem ideális álló helyzetben és tologatáskor,viszont nem emeli el az első kereket kigyorsításkor,nincs kormánycsapkodása és nem szitál be, nem kell rá kormány lengéscsillapító, erős oldalszélben nem kell rátartanod vagy lassítanod a tempón,futóműve felveszi a versenyt a millás motorok futóművével ellenben ha nem értesz hozzá akkor olyan mint ha nem is lenne benne, rosszul beállítva inkább hátráltat a sportos motorozásban, a blokk a zxr alapokra épül és könnyen javítható, de a régebbi motorok anyagminőségi hibáival rendelkezik, a km futásteljesítménynek min 50000 kell lennie de vannak még akik bedőlnek a huszon pár ezres motorok álmainak. min 15 év X 4000e km-rel=60 000 km. ez alatt/után illene becsiszolni a szelepeket és legalább 2X cserélni a generátor láncot ami max 30e után végleg kinyúlik, ha belekontárkodtak a hengerfejbe akkor még a szelepek is meghibásodhatnak, ami nem mindig anyaghibára vezethető vissza, nem viseli jól a blokk a városi és a mad max terhelést hamar túlmelegszik úgyhogy be rozsdált hűtő ventillátorral nem fogsz találkozni, a fent említett futásteljesítmény után 2dl-1l olajat is elhasználhat használattól függően és ekkorra már a kuplung kopó alkatrészeit is cserélni kell.
Azé nem dobom le azt a kályha csövet ,meee teccik,mee gyári,meg nyitott,meg qrva jó a hangja így
Röviden ennyi
"szép"napot faszik
Reggel óta szakad a hó itt is
Aztakibaszottkurvaannyát,hátmásoseleszjóidő
ha megnézted volna a bikepicset akkor látnád! vagy nincs pénze vagy megunta a motorozást.
ha van egy jó állapotúd akkor 139 lovad van 100nm nyomatékkal, olyan kigyorsítással hogy leszakítja a karod, 200-nál nem gondolkodik hanem húz mint egy megvadult bika, ha szerencsés vagy és egy amerikás vas lesz a tied akkor a km/h üti a 300-as számot, 4.2- 5.5-10l a normál-túra- és az engedd el a hajam fogyasztása.
Na itt is megindult az égi áldás hódara formájában +3 fokban!
Milyen hétvégi motorozás lesz ebből?!
Mert a ZX 9-es igazából '98-ban született meg,előtte csak egy kísérleti példány létezett belőle!
Nekem ez a széria jobban tetszik. Annyival jobb az újabb? Esetleg ismered ennek a mocinak az előéletét?
a használt autón és más hirdetési oldalakon találsz 500e-ért 98 utánit, inkább azt vedd még ha néhány lomosabb állapotú is.biztosabban el tudod majd adni és sokkal jobban kezelhetőek, és jobb a motorjuk. ne azt nézd hogy milyen olcsó!
Szia!

És miért ilyen olcsó?
Csak jelzem,ezen a fórumon az ilyen színű alkatrészeket mindig a falnak támasztva látjuk!
üdv! a bikepics 1997-évj fotói között találsz róla több képet is.
Nézegettem egy ilyen mocit, 97-es dupla Akra dobbal, elég olcsó áron. Kétszemélyes, túrás használatra kellene, nem megyek versenypályára, a Mátrában azért néha kanyargok. Mennyire felel meg ilyen célokra ez a motor? Mi az amire oda kell figyelni vásárláskor, és mik a típushíbák?
majd jól berugatjuk nálunk....ájulásig és csinálunk pikáns fotókat mig alszik hogy tudjuk zsarolni hogy maradjon le utolsónak
én megtaláltam a megoldást a hóra ugyan is nálunk nem tolják a havat hanem megvárják mig lejárják az autok na most a kukát kitettem az ut közepére.....a kaput pedig kinyitottam....
Hagyom had oruljon maganak
fazikám nehagyd már magad hogy baszogasson ez a stuffmályer neked a motorod a klüklopsz,pipi motorjám meg pipi a klüklopsz
Na léptem, ma is el kell baszni valamit...
Té ? Az a múltidő jele Ja a motorod a múltidő
Jóvan na nehezen esett le...
t
Kinek let csapagyas a sikloja? ,
Valoban tudas kell ahoz az idomhoz ,de mar alakul .
Lehet a hetvegen mar megy ra a zoood
Most örülsz mi? Basi már egy ifa pótnyi gittet felkent a motorodra, de csak nem akar összeállni. Szerintem már Basi elkezdte gyártani karbonból az idomjaidat, mert nem akar szégyenbe maradni, hogy nem bírja lefesteni...
Gondolom a fórumot már azért nem olvassa egy hete mert a puncilyukas fejidom viszont feladta neki a leckét...