Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt egy haverom, akinek 919RR-je volt, hajtókaros lett. Ennek lehetett előzménye az is, hogy az előző tulaj behajította egy teherautó alá, lehet akkor szívott egy kis levegőt az olajpumpa, azt szépen lassan megjött. Az RR-ek nagyon tartósak, de nem véletlen, hiszen hosszúlöketű a motor, "alacsony" fordulaton üzemel, míg a 7R 14-nél szabályoz, az RR már 11500-12000-nél. Lóerősben sem tud többet a 7R-nél, az egyebekről ne is beszéljünk. Ezért tartósak a Hondák. Nekem volt CBR600 F2-m, az előző tulaj streetfighternek használta, én is többet mentem vele hátsókeréken, 77ekm-el adtam el, de mint a doxa olyan volt, mégis sovány volt, a geometriáról meg a futómű+fékről ne is beszéljünk. Egy azonos évjáratú 6R egy F3-assal összehasonlítva ég és föld, sokkal jobban motorozható a kawa. És nem kevésbé tartós. Az sem mellékes hogy a kawa úgy van megtervezve, hogy ésszerűen szét lehessen szedni, karban tartani, értem ezt az idomzatra, illetve a motorra is. A hondánál egy műszerfalizzó cseréhez hátulról a faridomtól az egész motort le kellett bombázni és tele van bolhával, patenttal, mindenféle műanyagcsavarral, egymásbakapaszkodó idomdarabokkal, amik törnek, vetemednek, gusztustalan, rühelltem szerelni a hondát, tény hogy nem kellett sűrűn. A motorját sem kell felújítani, ha megfáradnak a dugattyúk vagy a hengerek. Egyrészt blokkmotor, a hengersor egyben a felső blokkféllel, másrészt nincs hozzá túlméretes dugattyú, de asszem persely sem nagyon, max csináltatni lehet. Kawához minden van. Egyszer megfáradna, kapna egy 770-es szettet asszem.
Ez már régóta meg van....400 valahányról indult az ára......
Volt egy haveromnak cbr rr-je és nagyon finom hangja volt,kapott olajat is mindig, mégis egy elõzésnél kibújt a hajtókar a blokk oldalán
Ellenben volt egy tanuló gpz900 80-as évek elejérõl. Egy kombájn halkabb volt nála,több százan hajszolták 5fokban,40 fokban ès nem bìrt széthullani
Hétvége még képlékeny,majd beszélni is akarok veled ezügyben.Csöröglek ha mivan tekis Tommy Tango!
ezt már rég lerendeztem, péntek este mindent beteszek a kocsiba és reggel 6:30 körül indulunk is
persze ha meg akkor meg is tudjuk dumálni
Ezeket olyanok mondják, akiknek sosem volt Kawájuk, csak "hallották" hogy szar. Minden szarul karbantartott motor hajlamos csipegetni az olajat, meg zörögni, igaz a Hondák jobban bírják a trehány tulajokat, a Kawa több odafigyelést igényel. Aki nem tartja karban a járművét annak a meg javaslom a Dutra trakort, az talán még iszappal is elmegy... Az is baromság hogy nincs alkatrész. Ebayen is annyi szart találsz 7r-ekhez mint a szenny! Ha meg a motorblokkot kell szervizelni, akkor meg csak gyári alkatrész egy két kivételtől eltekintve és elmondom minden van hozzá és nem fény áron, mint a Hondához, ha csak nem egy 88-as H1-es ZXR-t tervezel venni...Az hogy zörög, abban van valami, de ez rendeltetésszerű zörgés, ilyen a konstrukció, attól nem fog szétesni. Csak a whitefülű hondabuzikat irritálja ez, a suzukisok meg kussolhatnak, mert a szétesikszerek úgy zakatolnak, mint a kukoricadaráló!
Nem tudod a szállítójárművet előző este elbizniszelni, nagyon későn fogunk így odaérni, semmire nem lesz idő. Ha már úgyis cserélitek a járgányokat?
hi,
leinfóztam az ICE Bike-ot!
nem kötelező a bőr cucc, lehet bármi más egyéb, amit motorozáshoz gyártanak, a lényeg a megfelelő védelem. szal egy cordura kabát lehet jobb lesz a bőr alsóhoz, mint a full bőr
Ja és hétvégén lehet felnézünk ha otthon lesztek meg átérzed a csevejt meg ha én is ráérek a sok ügyes bajos teendőim közt és nem terheli éppen a világ gondjai a vállamat
ahogy a Tango és Cash-ben elhangzott "na a meleg motorosok"
Hajrá! Te lennél a forró motorosok vezéregyénisége azzal a pinky minky motorbiciklivel!
Amúgy hirtelen komolyan elgondolkoztam rajta milyen fain lenne egy színben passzoló retro bőrcucc hozzá mintha a 90-es évekből jöttem volna
A kevés bontott alkatrész igaz szerintem,mivel ha megnézzük mennyi kawa,suzuki stb. van eladó,(Kawa:550,Suzuki:1498,Yamaha:1401,Honda:1469...),ebből következik hogy kevesebb hozzá a motyó bontva.Új alkatrész ellátással nincs gond,több olcsó vonal is fellelhető.A blokkja hangosabb mint az átlag,a white fülűeknek megszokást igényelhet,bár szerintem nem kirívóan hangos.Olajat nekem ha kemény körülmények között van használva,fél nívót fogyaszt el 60 pár ezres futással.Ha normál utcai használatban van akkor negyedet sem.

Egyébként várunk az esetleges fórum találkozóra,itt értesülhetsz az infókról majd!
Mindenképp említésre méltó darab!
Jujújj! Ezt de megnézném. Az idomokat irigylem és s gyári kipu is elférne.
Üdv,ninjacs.nem te árulod a mocid a képesmotoron
http://www.kepesmotor.hu/kawas... ehez mit szoltok.tudom,korához képest van olcsobb,de patikának tünik,
Köszi az önszorgalmat igen tényleg patika,en is minen nap,végignézem mindenhol,az asszony,már féltékeny a laptopra ,vannak paripák,amik érdekelnek.
Nagyon köszönöm,az infókat,sok,hasznos dolgot mondtatok.persze,nem várom,el,hogy kényelmes legyen.azért ebbe a topikba irtam,mert leginkább ez a moci érdekel.még nem volt kawám,főleg nem sport motorom,ill egy aprilia rs125-öm volt,de ne beszéljünk róla ,őszintén megvallva,a kawáktol sokan óckodnak,legalább is en ezt hallottam EX tulajoktól(zörgössek,csörgőssek,kevés az alkatrész,csipegeti,az olajat,stb...)elsősorban ez érdekelne,hogy mi igaz ezekből(gixerekről is ezt hallom)de ezeket persze,hondások,yamahasok mondják,nyilván van benne némi elfogultság,(FIKÁZÁS)....mégegyszer köszi a gyors válaszokat,infókat ÜDV mindenkinek
Pedig az a rózsaszín a király
Önszorgalomból átfutottam a hirdetéseket,ez elég patikának tűnő darab: ZXR 750 L
Minden igaz,amit ìrtál. Ezzel bárhol úgy járok:"gyere Józsi bmeg ezt nézd meg,emlékszel amikor ezek megjelentek" "mi is ezzel nyomtuk régen,királyok voltunk" Ezt mondják a szerelõk mindig,bármelyik pontján az országnak. Nem a 636-ot meg a gsxrt nézik meg. Ezekre igaz a legenda szó. Talán még a gsxr1100 ilyen
Hali!

ZXR 750-ből egyre kevesebb lesz az eladó,és azok között meg fehér holló a normálisan karbantartott gép.El lehet vele "túrázni",de én sem ezt ajánlanám erre a célra.Legalábbis a ZXR nem kompatibilis ezzel a szóval hogy túrázás,kivéve ha fakír vagy.Nagyon terhel a kézre,derékra,vállakra.Ha van rajta valami sport dob,akkor a rezonanciától 30km után lezsibbad a tenyered,ujjaid.Két személlyel ezek a komfort opciók hatványozottan tűnnek el.Egyszer tettem meg autópályán a Poszony-Tatabánya távot 2 személlyel,sajnos szörnyű élmény volt.A másik oldala viszont hogy karakteres motor,a régi iskola szerint épült.És ma már ha leteszed bárhol,ahol kicsit hozzáértőbb formák mozognak,akkor könnyen beszélgető partnerre lelsz,és mint az ovodások mesélik a 40-50 évesek hogy régen álmuk volt ez a motor,vagy épp ők is ilyennel nyomták...Egyéb iránt a korabeli tesztben a ZXR komfortját jellemző,született egy igen találó mondat: "Egy úthenger hozzá képest légpárnákon guruló klubbfotel!"

Egyébként megbízható gép,esetenként rövidebb szervízciklusokkal,mint a nagy átlag.

Sok sikert!
ez egy mindenre alkalmas bringa!napi 7-800 km 1 seggel vígan megtehető rajta,( bár én átfaragtam az üléseket). szervizelni kell becsülettel mint mindent és nem lesz gondod vele, én csak vezeték miatt maradtam fekve vele 2-3 alkalommal, de ugye nem fiatal, és azóta már az elöregedett vezetékeket kicseréltem
Nem egy túramotor, de egyik sportmotor sem az. Simán elmész vele sokszáz kmt,szokás kérdése. Először 20 perc után le akart szakadni a vállam,meg kell szokni. Nem említhető egy lapon a 600asokkal,jobban megy,agresszívabb, kevésbé toleráns. Mi mást várhatunk egy sbk géptől. Javaslom olvasd végiv a topicot,sok hasznos dolgot,infót találsz.