az enyembe van egy kis tuning ki van cserelve a kipufogo rendszer a haverom azt mondta hogy termignoni mar nagyon kivancsi vagyok milyen lesz kulonben mit ertesz minimalis tuningon
Egyébként az első szériás mosolygós kilencesnek ZXR alapú blokkja volt. Nagyobb furattal. Ezért nem bírták extrém igénybevételnél a hengerfejek a strapát, gátrepedésesek lettek. www.webzxr.co.uk Ezen a címen nem egy 9R blokkos ZXR-t találsz. Minimális tuninggal a gyári J-s blokkból is ki lehet hozni 130 lovat
Nem kell erre semmi. A jó futómű, meg a felépítése kompenzálja az erejét. Ha egyenesben nem is de kanyarban szinte mindegy milyen ezres gép jön ellene, ha a pilóta is tud. Igen, Földeák úr egy L-es ZXR-rel abálta a népet a ringen.
akkor őrulők mar azt hittem turbot kell raszerelnem ha valamit akarok a palyan mondjuk multkor lattam egy videot ilyen hetesről a csako szepen tudott menni azszem gixxer ellen valyon a kilences blokja bele menne ebbe a vazba jo eszakat
Asszem itt a különbség. Igaz hogy német, de ennyi. 39mm-es flat. Azt nem tudom hogy a ZXR-ekben volt e gyorsítófúvóka, a 7R-ben már volt, azt tudom, meg gázállásérzékelő is, de asszem a ZXR-é még más volt
egy kerdesem lenne az en 7 mn cvk karbi van az 38mm van a masik 39mm kehini abba van valami gyorsitto vagy csak 1mm vel nagy éert egy kis pluszot szeretnek meg boldog nőnapot a lányoknak
igen mert a 636 hoz még nem nőttem fel viszonylag olcson jutottam hozzá most probalok életet lehelni bele ugyhogy minden hasznos infot szivessen fogadok jo északát
Kicsit leromboltam a mocim.
Nem szeretne valaki egy kis pénzt keresni egy cascos 7R-rel?