viszont Viko, ha már megszabadulsz a mocitól és esetleg az első lábtartóidban még megvannak a koptató tüskék, azokat hozzám vághatnád.
Kizárt dolog hogy a beszámításnál azokat keresnék, viszont én fizetnék is érte, egy posta költséget mindenképpen.
Tom a múltkor már lemérte az övébe hogy mennyit áll ki, bele is tekertem két alucsavart, de azért mégsem az igazi, és ha leborítom a motort és leérnek, lehet hogy majd el is hajlik.
Szóval tréfát félre, és ha még meg vannak neked, azokra szívesen vevő lennék.
a fogaskerék burkolatot le sem kell szedned, ha jól látom.
csak a 2 db B jelű csavart kitekered, és szépen mozgatva, vagy a kuplungkarral kicsit rásegítve letoja magát a kuplung szerkezet, és akkor lesz látható a gond.
oldal idomot mindenképpen szedd le, hogy könnyebben odaférj.
Boccs én basztam el mert kuplung alatt a hidralikáját értettem.Nem tudom hogy nehéz lehet szétszedni?Jövő héten vinném beszámoltatni egy új zx6-ba félek hogy így keveset fognak rá mondani picsába hogy ilyen roszkor jött ez a hiba.
alapból az olaj nem folyik, csak ha be van indítva gondolom. Vagyis nyomás alatt van.
akkor tuti az lesz a baj.
nem kell semmire vigyázni, csak szépen sorba lebontani a dolgokat.
úgy kezdődik, hogy vedd le az oldal idomot, mert másképp a kuplung rudat majd nem tudod kihúzni, na meg a csavarokat is csak így fogod tudni kicsavarni.
Szóval:
oldalidom le,
leveszed a fogaskerék ház burkolatát,
utánna a kuplung házat, burkolatot vagy mit, ezt is 8as csavarok fogják.
és eléd tárul a kuplung rúd, végén egy kis kupakkal, és láthatod a félig, vagy teljesen kiesett szimeringet is.
na ezt kell majd cserélni.
szerintem.............
Szia igen a bal oldalon van a gond ahol a kuplungkartól lejön a cső ebbe a szerkezetbe megy bele(gondolom a kuplung hidralika az bár nem értek nagyon hozzá) kérdés nagyon nehéz szétszedni és mire kell vigyázni ha segitenél megköszönném!
Hali!
Na mondom szerintem a probléma okát.
Ha nem tévedek, az lesz a gondod ami tavaly nekem.
A bal oldalon vagyunk, tehát nem a tömítés lesz.
A kuplung rúdat ahol bedugod, van egy külső kis szimering és nagy valószínűséggel az csúszott ki.
Ötlet:
Vagy visszanyomod a szimeringet és valameddig motorozol tovább (amg megint ki nem csúszik)
Vagy kiveszed a szimeginget, bekopogtatsz az első szimeringes boltba és veszel helyette újat, mert már elkeményedett, megöregedett.
Én ez utóbbit választottam, mert a gyárit ha megrendeled, 2000 huf alatt nem úszod meg.
Ugyan ez egy szimeging boltban 300 Huf.
Pont ugyan olyat nem fogsz kapni, mert a gyári 7mm vastag, boltban pedig 5mm kapható.
Be a külső belső átmérője megegyezik, az meg hogy egy kicsit vékonyabb, nem jelenthet gondot.
Ha valakinek rottyon vannak a fém kuplunglamellái, azon tudok segíteni, most cseréltem ki őket újakra, de fölöslegesen, ugyanis teljesen jó állapotban voltak. Úgyhogy ha valakinek kell, szóljon.
Úgy legyen. Még nekem is pár apró szervízelnivaló. Telószimmeringet cseréltetek, kuplungot cserélek, olajat, meg lehet szelepfedéltömítést. Aztán majd tárgyalunk.
Ja, majd össze jöhetünk közös motorzásra, de az én vasam még március végéig pihen, mert kivonattam télre ideiglenesen. Áprilisban meg már indulnak a ringen a lehetőségek, szóval majd rögtön tályékoztatlak ha van valami ingyen lehetőség, aztán lehet koptatni a térdkopókat.
Ja föl vagy véve msnre, csak ritkán látlak. Igen 24mm-t lóg ki. Az fasza lenne, ha kawa napon fel lehetne menni, benne lennék. De utcán is elmehetünk egyet gurulni, ha jobb idő lesz. Most csaltak Velencére valami évadnyitó motoros találkára, asszem a motorozz.hu szervezi márc 15-én. Lehet lefigyelek, de nem 60-al akarok menni, mint ahogy a kiírásban van
de van olyan nap hogy rendőrmotoros nap, tavaly az is ingyenes volt, van balesetmegelőzési nap, az is ingyenes, szóval jó néhányszor lehet róni a köröket, csak a benzint kell álni. Majd ha ilyen van értesítelek.
Meg van az msn-ed is, csak nem jártam fönt már jóidelye.
ok. ha jól értem 24mm lóg ki a lábtartóból ami látszik + a menet ami bent van. köszi, majd eszkabálok bele valamit, hogy az kopjon inkább és figyelmeztessen és ne a motor oldala.
Kawa napról annyit, hogy én tavaly voltam az utolsón, és semmi klubtagsági nem kellett, csak hogy kawából legyen a motorod.
Ja motorozhatnánk egyet valamikor. Mondjuk erről a Kawás pályanapról annyit tudok, hogy klubtagoknak van ingyen, de a tagsági kb évi 12 ezer. Lemértem a csavart, 24mm.
Aha, szoktam ringre menni, ha van rá lehetőség.
Majd figyelem hogy mikor milyen progi van a ringen, tavaszodik és jönnek mostmár sorba.
A kawa napokon általában ingyen lehet kawásoknak felmenni, ha jól olvastam idén lesz ilyen 6 alkalom.
Meg egy csomó más.........
Ha valamit tudok, majd rögtön szólok, ha esetleg neked is az időd engedi ott karcolhatjuk a lábtartót.
F2Tom, látom a mocidon vannak tüskéid a lábtartóban.
Az enyémen sajna nincs, már mikor vettem sem volt.
Lehet egy kérésem?
Megmérnéd pontosan hány milimétert állnak ki?
Nem hinném hogy tudok valahol venni, úgyhogy szerintem eszkabálok bele.
Kizárt dolog hogy a beszámításnál azokat keresnék, viszont én fizetnék is érte, egy posta költséget mindenképpen.
Tom a múltkor már lemérte az övébe hogy mennyit áll ki, bele is tekertem két alucsavart, de azért mégsem az igazi, és ha leborítom a motort és leérnek, lehet hogy majd el is hajlik.
Szóval tréfát félre, és ha még meg vannak neked, azokra szívesen vevő lennék.