hello hetesek a segitsegeteket szeretnem kerni vettem egy 91 es zx 750j a gyujtas halott rajt valaki nem tud egy jot jo aron mert mar vettem egyet de ugy nez ki hogy bepaliztak
Üdv a hetesek között! Van jóminőségű angol service manualom, ha kell vegyél fel msnre, elküldöm:
muffalo@freemail.hu Gyertyát elég könnyű kivenni, mer szinte függőlegesen áll a hengersor, bármilyen 16-os autógyertya-kulcs jó.
Most leptem be en is a klubba es restauralom az uj szerzemenyemet.
Ha van esetleg valakinek akovetkezokbol felesleges otthon P1 modellhez, orommel megvennem
Jobb oldalidom
mindket hatso labtarto konzolokkal
jobb labtarto konzol nelkul
A hatso idomok kozott van egy kicsi idom az is kellene, vagy/ mindket hatso idom
es a zamomra legfajobb, a kiegyenlito tartaly zarokupakja
Koszi elore is es jo csapatast mindenkinek az egyre jobb idoben
igen.
Ha leszedted és nem a kuplung rúd melett lévő szimeringtől jött az olaj, ott egyébként is csak akkor jöhet ha a motor be van indítva, mert akkor mozog az olaj, egyébként az olajteknőben pihen.
Szóval amit leszedtél abban van egy dugattyú, ez a dugattyú nincs be rögzítve, mint mondottam egy kis kuplungkar pumpálással magától kijön. Semmi más nem történik, csak kijön ez a dugattyú, egy a tök üres házból, max olaj van alatta ami kifolyik, de csak ami benne van aházba, az olajszint tartályból nem folyik le!
Ennek a kipumbált dugattyúnak a hátulján található egy egyszerű rugó, és az az omunózus második szimering. Na én ehhez vettem egy munkahenger javítót, ami áll egy új rugóból, a szimeringból és egy légtelenítő csavar zárógumiból.
Dugattyúra rátettem az új szimeringet, csak felpattintod az új rugót, ez egész dugattyút visszanyomod a helyére, visszacsavar a kuplungház, és kell neki egy egyszerű légtelenítés a külső csavaron, közben a kiegyenlítő tartályban az olaj utántöltése.
Csak hogy képpen legyél, és ha nem javítatod meg, akkor tudd hogy a vevő ne magyarázza túl, hogy milyen nagy gond van a motorral.
szóval : szétszedés, rugó szimering csere, összerakás, légtelenítés, DOT4 fékolaj utántöltés.
De,amit jelöltél leszedtem de sajnos az alatt ereszt de ott is valami szimering gond lehet gondolom. Nem igazán mertem belemenni mert nem vagyok nagy spiller,és kárt nem akarok többet okozni mint ami van,elég ez is.Megpróbálom így a Pécsi kawásnál ha talán ő vágja hogy nem akkora a baj.Ha meg nagyon nem megy beszámoltatni akkor megcsináltatom vagy megcsinálom és még marad egy évet.
Szia!Hol találtad a hirdetést?Az igasság az hogy ez a zx6 most a legolcsobb új motor 0km-esen 2190000-e ft.De találtam 2490000-e ft-ért 1000-es 2007-es gsxr-t csak nemtudom hogy beszámolják-e a kawát bár 600-as gsxr-t is találtam 2150000-ért de nem tetszik.
kár hogy föladtad, pedig szerintem nem lehet nagy a gond.
"ez a cucc alatt ereszt".
vagyis a cuccot nem szedted le?
pedig szerintem ennél a cuccnál csak két gond lehet, az egyik amit mondtam a szimering, a másik pedig hogy a munkahengerben enged a szimering. Oda én ilyen kütyüt vettem: http://www.biker-world.hu/kate...(ZX750P)&hivo_cat_id=18&h_hi
voszint_id=3&h_cat_id=18
azt is tökk könnyen ki tudtam cserélni, pedig nem tanultam a motorszerelést. Ha ki vetted azt a két csavart amit a képen B vel jelölnek, akkor kicsit megpumpálva a kuplungot, magától le kell jönnie. Miután lejött és nem a szimering ereszt a rúd melett, ha továgg pumpálod a kuplungot, kijön belőle a dugattyú és alatta van a rugó és a másik szimering. Összerekás egyszerű, mindent visszateszl a helyére, és a két csavart visszatekered.
kicsi a gond, de ha így fogják beszámítani, akkor sok pénzt fognak rólad lehúzni, mert nem azt nézik majd hogy filléres a javítás, hanem hogy gond van.
Sajnos nem ez a gond szétszedtem de ez a cucc alatt ereszt annyira meg már nem mertem szétkapni.Mindeggy majd mondanak rá valamit.Köszi a jó kívánságot remélem össze tudom hozni az új mocit.Csavar elrakva jövő héten megpróbálom feladni majd meglátjuk mit mondanak a postán.
Akkor marad a barkácsolt csavar, egyenlőre.
Azért ne legyen felemás a moci, vedd ki azt az egyet, dugd el jól, (de úgy hogyha kell majd megtaláld)
Aztán ha arra járok grillezni, majd attól is megszabadíalak.
1800 ft egy kis csomagnak is a feladás, hacsak nem borítékba teszed, de úgy meg lehet hogy nem veszik át a postán, vagy mit tudom én............
Ha bedobod egy borítékba, megpróbálhatjuk, lehet hogy egy levél árában ideér, aztán hátha tudok csináltatni valakivel egy párját.
Dóczi Tibor
Dány
Kossuth 46
2118
csak elsore volt ilyeszto a gyertyasor.
Mas, mivel jardazott a hatso felnim, felmerul a kerdes, hogy a zx6 5.5"-os felnijet be lehet tenni hatulra?
Kosz
Janos
muffalo@freemail.hu Gyertyát elég könnyű kivenni, mer szinte függőlegesen áll a hengersor, bármilyen 16-os autógyertya-kulcs jó.
A Qva angolok nem kuldtek el a konyvet vele, ha valakinek lenne egy ilyen vagy tudtok letolthetorol lemasolnam/letoltenem.
Ma szedszedtem, es rogton felmerult egy kerdes:
hol lehet ilyen gyertyakulcsot szerezni?
Most leptem be en is a klubba es restauralom az uj szerzemenyemet.
Ha van esetleg valakinek akovetkezokbol felesleges otthon P1 modellhez, orommel megvennem
Jobb oldalidom
mindket hatso labtarto konzolokkal
jobb labtarto konzol nelkul
A hatso idomok kozott van egy kicsi idom az is kellene, vagy/ mindket hatso idom
es a zamomra legfajobb, a kiegyenlito tartaly zarokupakja
Koszi elore is es jo csapatast mindenkinek az egyre jobb idoben
Ha leszedted és nem a kuplung rúd melett lévő szimeringtől jött az olaj, ott egyébként is csak akkor jöhet ha a motor be van indítva, mert akkor mozog az olaj, egyébként az olajteknőben pihen.
Szóval amit leszedtél abban van egy dugattyú, ez a dugattyú nincs be rögzítve, mint mondottam egy kis kuplungkar pumpálással magától kijön. Semmi más nem történik, csak kijön ez a dugattyú, egy a tök üres házból, max olaj van alatta ami kifolyik, de csak ami benne van aházba, az olajszint tartályból nem folyik le!
Ennek a kipumbált dugattyúnak a hátulján található egy egyszerű rugó, és az az omunózus második szimering. Na én ehhez vettem egy munkahenger javítót, ami áll egy új rugóból, a szimeringból és egy légtelenítő csavar zárógumiból.
Dugattyúra rátettem az új szimeringet, csak felpattintod az új rugót, ez egész dugattyút visszanyomod a helyére, visszacsavar a kuplungház, és kell neki egy egyszerű légtelenítés a külső csavaron, közben a kiegyenlítő tartályban az olaj utántöltése.
Csak hogy képpen legyél, és ha nem javítatod meg, akkor tudd hogy a vevő ne magyarázza túl, hogy milyen nagy gond van a motorral.
szóval : szétszedés, rugó szimering csere, összerakás, légtelenítés, DOT4 fékolaj utántöltés.
"ez a cucc alatt ereszt".
vagyis a cuccot nem szedted le?
pedig szerintem ennél a cuccnál csak két gond lehet, az egyik amit mondtam a szimering, a másik pedig hogy a munkahengerben enged a szimering. Oda én ilyen kütyüt vettem: http://www.biker-world.hu/kate...(ZX750P)&hivo_cat_id=18&h_hi
voszint_id=3&h_cat_id=18
azt is tökk könnyen ki tudtam cserélni, pedig nem tanultam a motorszerelést. Ha ki vetted azt a két csavart amit a képen B vel jelölnek, akkor kicsit megpumpálva a kuplungot, magától le kell jönnie. Miután lejött és nem a szimering ereszt a rúd melett, ha továgg pumpálod a kuplungot, kijön belőle a dugattyú és alatta van a rugó és a másik szimering. Összerekás egyszerű, mindent visszateszl a helyére, és a két csavart visszatekered.
kicsi a gond, de ha így fogják beszámítani, akkor sok pénzt fognak rólad lehúzni, mert nem azt nézik majd hogy filléres a javítás, hanem hogy gond van.
Azért ne legyen felemás a moci, vedd ki azt az egyet, dugd el jól, (de úgy hogyha kell majd megtaláld)
Aztán ha arra járok grillezni, majd attól is megszabadíalak.
1800 ft egy kis csomagnak is a feladás, hacsak nem borítékba teszed, de úgy meg lehet hogy nem veszik át a postán, vagy mit tudom én............
Ha bedobod egy borítékba, megpróbálhatjuk, lehet hogy egy levél árában ideér, aztán hátha tudok csináltatni valakivel egy párját.
Dóczi Tibor
Dány
Kossuth 46
2118