Ezútun kívánok énis mindenkinek kellemes ünnepeket!
Sajnos az én boldogságom útjába az áll hogy nem találom a zx7r -emen azt a k... motorszámot.
ha lenne valakinek ötlete nagyon hálás lennék érte!
Egy motoros gyöngyszem:Karácsony van, jó kajával megtönve a hasam, kimegyek a garázsba megnézem a vasam.Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. :)Nagyon várom már a nyarat,kínomban zabálok egy kis halat. És ezt így addíg-addígcsinálom, mig az egészet sugárban kihányom !
Azt mondom neked motoros barátom, motorozás nélkül nemsokat ér a karácsony !
Csatlakozom F2Tom-hoz! Csak a száma más! A kopó lamellák tök egyformák! Kivétel néhány tipus pl: FZR 1000 ahol az egyik kopó lamellának nagyobb a belső átmérője!
Üdv Urak!
KELLEMES ÜNNEPEKET MINDENKINEK!
Meg egy gyors kérdés.
zx7r (97) vettem hozzá kuplung lamellákat, de kisebb gondba vagyok.
tui hogy hozzá való, a pinkmotors tól rendeltem, a dobozán is rajta.
De a motorba van 6db (040 FP4)
2db (040 FP3)
ezek amiket kiszedek a kosárból, a legalsó az FP3, a következő kettő FP4, majd megint FP3 és az összes többi kifelé már FP4.
Amit vettem hozzá, (FP 040 20) és (FP040 19) feliratúak, és nem 6-2 arányban, hanem fele felében oszlanak meg.
vagyis 4db (FP 040 20)
4db (FP 040 19)
ötlet? cserélt már valaki, vagy vágja hogy a sajátjában hány van és hogy van számozva és milyen sorrendben?
Gondolom mennyire kemény. Nincsenek autók, jó az aszfalt. Amúgy meg nem vagyok híve ezeknek az ultrakönnyű gépeknek. Mentem ZX-10-el, hát cefet volt az tény, de nem való magyar útra. Ez olyan mintha zsínóron húznák, még kátyús fos úton is.
Én idén voltam először pályán.Euroring. Hát mitmondjak,ezekkela régi vasakkal is lehet gyorsan menni.
A kanyarokban talán sújuk miatt is elég stabilak.Nem lehet könnyen dobálni őket eggyik oldalról a másikra,de azért élvezetes a pálya.Ezerszer jobb mint a Mátra.
Igazából én utcán sem azért motorozok, mert szép a táj, mindig olyan helyre megyünk ahol kevés az egyenes. Szóval a kanyarok jelentik a kihívást. Nyilván, mivel egyenesen mindenki tud menni. Ezért akarom magam kipróbálni pályán, ahol elvileg ideálisak a körülmények. A motor stabilitásával nincs gond, viszont volt már rá példa, hogy egy kormánycsapkodást követően majdnem leszálltam a gépről. Speciel ezt egy úthibának köszönhetem.
Ha így megfogott a 7-es (és vezetéstechnikailag képzed magadat), pályán méginkább szeretni fogod. Nekem csak az a bajom a pályával, hogy a zsebemhez igen drága, de tény, hogy az az igazi sportmotorozás. (a sima motorozás ugye megint más műfaj, oda inkább táj kell)
A 7-es nagyon toleráns gép volt pályán, még rossz kormánycsapággyal is (amiről a cimborámtól tudtam, mert ahányszor cseréltünk , annyiszor említette, hogy ócska, csináljam má" meg). Szitálást nem ismeri, ha nem kapaszkodsz a kormányba, megment még tuti zakónak hitt helyzetből is. Mosolyogja a kormánylengéscsillapítóra esküdözőket..
Gokartot már csináltak 1100XX blokkal is, de ettől még a 750 is bőven durva volna. A hivatalos versenygokartból 250-es kétütemű a legnagyobb tudtommal, ezek ugyanazt tudják mint egy gp 250 (pl. laguna seca-ban 8-10 mp-el rosszabbat mentek mint a királykategória) Ami a gokartban tetszik, az a bődületes kanyarsebesség: ócska aggregátor-blokkossal kanyarogtam olyanokat, hogy az ülésnek nyomódástól tenyérnyi lila folt lett az oldalamon (ez első gokartosoknál biztos nem egyedi). De ez a projekt / a pálya7es most pihen, idő ill. prioritás miatt.
Meredek lenne gokartnak a 7R. Nem tudom miért de ez a típus az ami megfogott úgy hogy szinte rajongok érte, pedig nem egy új gép. Tiszta mániám lett a kawasaki meg a hetes. Ezért is csinálgatom szép lassan. Szeretném ha egy precíz tökéletes gép lenne belőle. Előző tulaja nem foglalkozott vele ennyit, le volt élve kicsit, szinte minden kopót cserélni kell rajta, de örömmel rakosgatom bele az új alkatrészeket, mert tudom hogy jó lesz és meghálálja. Jövőre ki akarom próbálni a pályázást, mer eddig valami miatt sosem jött össze.
Már nincsen meg a régi, októberben elvitték. Addig rendben is volt, míg fel nem ült rá a srác és el nem indult, akkor kicsit elkenődtem: külső-hátsó nézetből, a 190-es hengerrel, masszív kinézettel (ahogy nemigen láttam), hát, nem volt könnyű érzés ahogy kigurult a képből. Ez volt az első motorom amit sajnáltam (hja, az első sor4).
(Egyébként valamit elállítottam a karbikon vmikor tavasszal/nyárelőn, aztán pihizett a 7-es és a megnézés napján kaptam észbe, hogy 3-4000 közt van egy torpanós rugalmatlan rész. Saccra állítottam a tűkön, az alapjárati csavarokon és próba nélkül mentem megmutatni a vevőnek. A vicc az, hogy ez a rögtönzés tökéletes lett, ellentétben a korábbi állításokkal, amik mindig csak egy lépéssel vittek a jó felé.)
Mostan R1 van , meg egy 8/10-ed pálya 7es, amiből lehet, hogy végül gokartot csinálok(?).
Hi! Levettem a tartályt a konzolról, hogy feljebb tudjon kerülni és úgy pumpálgattam finoman a kart. Így jött ki a végén sok apró buborék felül, amikor alul már semmi nem jött a csavarnál. Most vettem meg a két rugós lemezt a fékmunkahengerekre, mert az hiányzott és csilingeltek a betétek, meg most lett kicserélve az össze karmanytú. Elég jó lett most így, nem is zörög, kemény is. Most vettem gyári benzinszűrőt is, meg légszűrőt, mer elmállott a régi. Neked megvan még a gép? Mintha láttam volna hogy hirdeted.
Szép motor, szép munka, gondolkodtam én is, hogy az osztót kiiktassam.. A tartálytól menő gumicsövet nem nyomkodtad meg úgy pipetta-módra? Ki szokott ugrani belőle a "bubi" attól. Tippként kaptam még olyat, hogy a fékcsövek felső csavarján egy kicsit lazítani (nyomás alatt persze, aztán gyorsan meghúzni) és ott is szokott távozni némi levegő (ehelyett én leszedtem a fékkart, rátettem egy rövid vascsőre és úgy pozícionáltam, hogy a levegő a tartály felé igyekezhessen.
(Nyilván túl vagy a légtelenítésen már rég, de azé" leírtam.)
chopper gumiba talán van ! vannak tura illetve fél terep gumiaim de 17 es méretben. 18 as gumi elég ritka valamim van de nem tom pontosan , utánna nézek .
Pompázatos kedves tamáska!igazán gratulálok ehhez a remek kis teljesítményhez!azt működjön is nem ám megelőzöl féktávon de aztán az árokból kell kiekecsülni a tajigát hé!Pengén mutat a cucc!majd szezon körül lehet énis beruházok BÁ!Na jó alvást mindenkinek....látom nagya punnyadás PÁPÁ PÁ
Na te hurka! Megcsináltam a féket, már 2 cső megy a felső munkahengerhez, hangyányit sikeresebb volt a légtelenítés, mint az átkötővel. Viszont fent a tartály, és a munkahengert összekötő gumicsőben áll meg a levegő, úgyhogy tartály le, felemel, aztán indul a cumi, miszter füvészkertész. Kézzel gyártott olaszban, kézzel lopott sztepliben, hosszú mint a karom, bárcsak ilyen lenne a faszom, nem koporsót árulok, nem vagyok én hulladobozoló, bár ahogy elnézek a síri képeden, sokkal többet keresnék fadobozokkal, tessék vigyék, csak 10 font...
Szépnapot! Dobtam fel pár képet a lapomra...Eddig nem volt semmi,gondoltam szólok.Ennyi köszi pá!
Tomi! engedd meg hogy gratuláljak az isten b....on meg BÁÁÁÁÁÁÁÁÁ : O))))))))
Sajnos az én boldogságom útjába az áll hogy nem találom a zx7r -emen azt a k... motorszámot.
ha lenne valakinek ötlete nagyon hálás lennék érte!