Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem nem annyi de használt utcai gumikat 5 ért adnak. amiket én vágtam most azok már el vannak adva.
Csak 5e egy slick nálad olyan ami a képen van amit feltettél?
nagy pénz 50 ezer az tiz darab hátsó gumi ára
Még nekem sem de most nézegetem hogy 50e-ből párban ki lehet fogi
még soha nem volt uj gumim
Mongyuk ugyis ha lessz valami alkalmi vétel az fogom venni lehet hogy új lessz belőle.
egy példa és befejeztem! egy futócipővel lehet futni igazán a futóversenyen de ha egy réten vagy uton kell futni akkor is csak a futócipőt választanám és nem mondjuk egy munkásbakancsot. de hát a futócipő nem is a rétre való! miért?
ebben van valami
most Michelin hi sport van fent hátul ráadásul öreg nagyon fos ennél a következő csak jobb lehet.
hidd el ha két motoros elindul egymás után x kilómétert és az egyik slick a másik utcai akkor a slick lesz a puhább még hidegben is! és ha csak 5 % puhább mint az utcai akkor az jobban is fog tapadni
Állitolag 50-60 fok az utcainak. Hát garantálni sehogy.
a lényeg ha egy gumi kopik az ragad is , mert puha . lehet venni olyan gumit ami szinte örök mert alig kopik kemény mint a kő . na azt hozd üzemi hőfokra és rakd a kanyarba a gépet!
és hogy tudod garantálni hogy mindíg azon a hőfokon legyen? tavasszal 20 fokban már mindenki motorozik , jön a nyár 50 -60 fokos az uttest a gumin pedig nincs termosztát ! mégis tudunk menni
és mennyi az üzemi hőmérséklete egy utcai guminak?
akció volt őszi 250 eurorol volt leárazva a kabát mérethiányos volt de mákom volt mert a legnagyobbat meghagyták nekem
Ez igy van csak ezért nem ajánlotta utcára.Mert az üzem hőmérséklete 80-fok
Az nem volt húzós.Vagy rosszul gondolom?
a poron minden gumi csuszik . esőben ki az a marha aki hajt ? és nem látom értelmét hogy az országuton ugy közlekedjen valaki mintha pályán lenne. mert ugyi ha a pályán felmelegszik egy gumi nyólcvan folra az azt jelenti hogy huzza neki rendesen ezért melegszik fel
Na ezaz hogy gyorsan kopik voltamegy 700km-es turán utána a haver is mondta hogy vágott slickel nem indul el ilyen hosszú útra mégegyszer.
én a louisban vettem ruhát ződet 100euro volt a kabát és 160 euro a gatyó vanucci
Nemtudom azért kérdesztem.De ha jól emlékszem bár lehet hogy tévedek akkor egy olyan srác írta aki pályázik csak ezért gondolkottam el rajta.Arra emlékszem hogy utcai használat alatt50 -fokot írt aminek 80-fok kéne hogy legyen ugyanis pályán ugy felmelegszik,amit írt még hogy gyorsabban hül vissza és amit Tom is irt rosszabbul viseli a port,esőt mint az utcai változatok.Ezekután a fene tudja most akkor mit vegyek.De erre is itt a tél majd eldől.Azért köszi a választ.
Három hibáját , vagyis rossz tulajdonságát tudom felsorolni a slick guminak! első. ha szarul van megvágva a rendőr belázadhat kettő: ha országjáró turára mész akkor vigyél egyet pluszba! mert ez kopik. a harmadik pedíg hogy esőben tényleg nem jó. de ezt szinte minden gumira el lehet mondani
Nekem a 130le-ig van és szintén D.I.D 525 ez bisztos de a v8-ra nem esküszüm meg.A ruha nem volt drága ahogy nézegettem kb ez az ára használtan.Nekem nem egyszerű a ruha vásár mert 56-ost nem nagyon találok vagy nagyon húzos áron vagy olyat ami nem tetszik.De itt a tél a keresgélésre.
szerinted igaza van? egy tura gumi az jobb egy sportmotorra mint egy slick? az felmelegszik? hidd el a slick ha csak langyos akkor is sokkal puhább mint egy utcai sport gumi
vikó ! az aki azt írta hogy nem melegszik és nem jó a slick az utcára, az vagy nem érzékeli a külömbséget a slick és az utcai gumi közt vagysoha életében nem használta.