Én tudok most már valamifajta véleményt mondani a slickről . Hidegvan bemelegedett mégis de teljes hideg állapotában is jobban tapad mint az utcai gumi. öt perc után már kézzel érzékelhetően melegszik és ugy bepuhul .ahogy az utcai soha! A lószarra meg igazándiból vagy gumicsizmával vagy traktorral kell menni. A kosz a retek ellen nincs orvosság , nincs megfelelő gumi! Bátran merem mindenkinek ajánlani a slick gumit, normál motorozásnál mindenképp egy plusz biztonságot adhat. aki meg neccesen motorozik annak pedíg más nem is való!
Lánccal kapcsolatban meg: X-gyűrűs van, de olyan láncot kaptam, amit boltban nem nagyon árulnak, gyári lánc, végtelenített, D.I.D. 525 V8. De nem az x gyűrűn van a hagngsúly, hanem milyen terhelésre csinálták. X-gyűrűsből is van gyengébb
Hi!
80-ér vettem a ruhát, de nem teljesen új, kb kétszer lehetett valakin, mert nem látom hogy használt lenne, teljesen egybe van. Fém fékcsövet az X-bikeban veszem sztem, ott 22 az első szett, krómfittinges, színes gumibevonatos. Hátra is akarok majd, de oda csak szerelhetőt, tehát én fogom összerakni, mert az olcsóbb. Hátul meg nem lényeg, ha véletlenül szétesik. Ez a vágott slick jó, csak óvatosan a poros részeken, meg a felfestéseken, mer egyik cimborám ilyen gumival zsadart a 10-esével, azt megelőzte a hátsókerék az elsőt, mer valami ganéjra ment.
Szeva Schopi!Látom jó véleményed van a slick gumikrol a gumi topicban olvastam hogy utcai használatra nem ajánlják mert nem melegszik fel eléggé.Te mit tapasztaltál?Addig mig nem olvastam ezeket a tanácsokat én is vágott slicket akartam.Nekem is SIDI-m van használtan vettem de nagyon jó állapotban nekem tetszik a rezgéseket k...jól kezeli.Szerencsére még esésnél nem kellet kiprobálnom de nem is akarom ugyhogy arrol nem tudok nyilatkozni hogy mennyire véd.
:) sziasztok! Egész pofásan nézel ki az uj ruhában! :) én sem tettel el a gépet még, várom a jobb időt. Eddíg slick gumikat vágtam és tettem is fel egyet magamnak. Merem mondani hogy fasza! kedden kilépek a louisba kéne egy cipő nekem is meg egy gatya +cipő a páromnak. Ha valaki tud egySIDI csimmát eladót az szóljon! de ma nem akkor az ujat kell nézegetnem .
A lámpát néztem én is sőt van olyan amibe az index is bele van építve nemtudom láttad?A ruha mennyi volt ha nem vagyok pofátlan?Kuplung nekem is megcsuszik néha de van amikor akár hogy húzom nem csuszik a fene sem érti.Fém fékcsövet szeretnék én is te honnen és mennyiért szerzed be?Láncszettet az x gyürüset vetted vagy a simát?Nekem az x gyürüs ugynéz ki jól bírja.Esztétikai hiba van az enyémenis bőven de ami zavar csak ahol leverte a lánc az csúnya nagyon.Most egy srác aki airbrushfestő ő probálja kikeverni a szineket a javitáshoz de ő sem biztatott sok reményel majd meglátjuk.
Hi! Dainese silver sparkot vettem, a sisak meg Shoei XR900. Nem a legújabb modell, de raktáron volt az egyik üzletben vadiúj, aztán 50 ropi volt így. Motorozást én is már csak városban művelem, de lassan ott sem, mer befagy a picsám. Most cseréltem láncszettet, meg elsőbetétet, aztán megy fékfelújításra, meg fémfékcsövet rakok rá, meg lassan kuplungcsere. Meg van még pár esztétikai javítás. Meg ilyen ledes lámpán gondolkozok.
Sziasztok!Gratulálok!Nekem gumit kéne cserélnem elöl hátul,elöl szálszakadásos és sétál jobra balra hátul meg csuszkál mint állat.Olajat kellene cserélnem ezért már maximum itt a városba megyek de az meg nem élvezem annyira.Kb egy hete nem eröltetem.Tavaszra megcsinálom aztán lehet vágatni.A sisakodat láttam a ruhád milyen?Nekem is shoim van raidll-es.
Na mi az ábra? Mindenki eltette a gépet télire? Én még javában tolom neki. Mi a helyzet , meséljetek már valamit. Én most vettem bőrruhát, meg sisakot...
Háj mindenkire! Thorn ! meg kell hogy dícsérjelek eme rendkívül részletes és terjedelmes beszámolóért! Csak ugy faltam a soraid! Most kicsit el vagyok foglalva mert slick gumikat vágok, de azért esténként befigyelek a fórumra ,hátha valaki más is remekel egy ehez hasonló élménybeszámolót.
irok egy kedvcsinalo beszamolot az ausztriai "turaimrol":
az elso turan kozel 400 km-et mentem haztol hazig, aminek kb a felet egy "motoros paradicsomban" tettem meg a 21-es es 23-as foutakon. nos Uraim es Holgyeim; szanaszet elveztem magam ezen a 200 km-en .
az ut:
minosegre joval meghaladja a hazai aszfaltcsikokat, bar talalkoztam kellemetlen szakaszokkal, de ezek szama elhanyagolhato, es sokkal nagyobb szazalekban elheto tul, mint idehaza itt lehet bizni abban, hogy a kanyar kozepen a ledontott motor nem fut ra egy aszfaltfelgyurodesre, olajfoltra, es nem tunik el alolad egy katyu kozremukodesevel.
a kornyezet:
a 21-es hosszaba szeli kette az alpokot, mig a 23-as keresztbe. ezt kb ugy kell elkepzelni, hogy amerre nezel, mindenhol hegyek, dombok, sziklak, gyonyoru erdok es tajak. hegyi patakok, apro rendezett hegyi falvak, kulonallo tanyak, es rengeteg motorosokra specializalodott vendeglato egyseg. voltak pillanatok, mikor azt hittem visszafordul az ut, mert szembe, valamint mindket oldalon hatalmas hegyek... merre is fogunk akkor menni?!?!
az emberek:
kellemes csalodas. ha ket szoval kellene ezt a temakor jellemeznem. kezdem ott, hogy mint mar arra utaltam is, ez egy motoros paradicsom. nem szamoltam ugyan, de vmi fortelmesen sok motoros talalhato itt. komolyan mondom nem gyoztem integetni a szembejovoknek! ami pedig egyes vendeglok elott voltak, az leirhatatlan! mint egy motoros talalkozo! motorhad a parkoloba, par auto elvetve. az errefele elo osztrak embereket nem szabad, de tkeppen nem is lehet osszekeverni az alltalunk legfokeppen ismert burgenlandi parasztokkal. 5* alltam meg megnezni a terkepet, ebbol 3* par perc leforgasa alatt odajott vki hogy megkerdezze tud-e segiteni. nem szamitott hogy nem tudok nemetul kommunikalni, kezzel labbal magyaraztak merre mennyek. egy zenesz csavoval viszont egesz jol eldumaltunk angolul. megadott 2 utiranyt hazafele, es meg azt is hozzatette, a helyemben O erre meg erre menne, mert fasza szerpentines az ut... LoL
az autosok:
felkeszultek, szamitanak rank, mivel sokan vagyunk. nem egyszer fordult elo, hogy lehuzodtak hogy elmehessek mellettuk, mivel a kanyarok sokszor nagyon gyorsan valltogatjak egymast...
es akkor a vegere omlesztve par dolog. a szerpentinek felelmetesek. jopar genyo kanyarral, amugy szeles de lassu visszaforditok, amik raadasul meg lejtenek is. sok kanyart basztam el, es szivem szerint 5* is visszamentem volna hogy megegyszer bevegyem, remelhetoleg jobban mint elsore nyilvan nem ugy kell erteni a kanyar elrontasat, hogy atsodrottam a masik savba vagy hasonlo eletveszelyes mutatvany... ilyen egyszer fordult elo velem, a mult hetvegen, mikor masodjara mentem ki. ez a masodik tura nem sikerult tul jol. legfokeppen az idojaras miatt, ugyanis nem volt eleg meleg, hogy a szelvedett es arnyekos helyeken felszaradjon az uton levo viz. ennel a bizonyos esetnel pedig egy kanyarba ert a meglepetes, ugyanis a bevezeto resz szaraz, a kijarata viszont arnyekos es vizes volt. ezt viszont csak a kanyar kozepen dontott motorral eszleltem. a szembol jovo ket auto gyors reakciojanak koszonhetem, hogy nem tortem ossze magam , ugyanis muszaj volt nemileg felegyenesiteni a motort a viz miatt, igy viszont atsodrodtam a masik savba... a szeles ut eleteket ment legfokeppen emiatt nem javaslom senkinek sem, hogy a mostani idojarasi korulmenyek kozott felelemcsikot gyilkolni menjen oda!
es akkor a negativumok:
hatosagok! mindket tura alkalmaval talalkoztam rendorokkel. eloszor trafipax egy varos bejaratanal. nem volt belole gond, mivel lakott teruleten betartottam a sebesseghatarokat. ez egyebkent baromi kenyelmetlen es idegesito volt egy ido utan. a zx7-es nem tura motor es a csuklom-kezem sincs acelbol... masodik talalkozas most 7vegen volt, ahol egy szerpentinen egy brutalis visszafordito kijaratanal alltak a hatosagok, es szorgalmasan integettek ki a motorosokat. szamitottam rajuk, elore jeleztek a kollegak, de amugy is kifogtam egy lassu autost a kanyar elott, igy max a muszaki allapot miatt aggodhattam. a hatso gumin akadt fenn a szeme, amitol tartottam is . viszont ezt is megusztam egy ejnye-bejnye kezmzdulattal, meg a "vegyek ra ujat" felszolitassal.
osszegezve: fantasztikus elmeny! turazasra, dontogetesre /ha az ido is olyan/ egyarant alkalmas! egyedul a koros sebessegtullepoknek nem javaslom! arrafele komolyan veszik a rendet... ja es egy erdekesseg! egyetlen ducatis ember jott szembe aki ment es dontott mint a barom. rengetegbol 1...
par fotot azert keszitettem izelitonek:
Még ha a doboz is a rossz, nézz(ess)étek meg, hátha nem magától hibásodott meg, hanem valami egyéb ok folytán, különben a következő doboznak is annyi lehet.
15-40 eFt között szerintem könnyen elképzelhető, persze kérdés mit értesz elektronika alatt: gyújtótrafók, gyújtásvezérlő vagy mindkettő (4 trafó + fekete dobozka)
Helló!
Egy kis infóra lenne szükségem a következő ügyben: van egy Kawasaki ZXR 750-em, "93-as. Kellene nekem hozzá egy üléspúp és egy hátsó sárvédő, de sehol nem találok. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol juthatnék hozzájuk?Nagyon megköszönném!
Szeva Tomi!Rájöttem hogy regisztráltam magam még VFR-es koromban..... :O))) Mia tájog errefelé?
Egy apró kérdésem lenne csak,hátha valaki tud segíteni.Zxr 750-esem van, "91 es évjárat.Amikor tilt,akkor a mutató nem mutatja le a fordulatot,hanem elkezd ugrálni fel és le...Ahogy nem tilt akkor felugrik oda ahol épp forog a motor.egészen addig jól mutat,amíg nem tilt.Valakinek ötlet?
Köszi,na pápá!
80-ér vettem a ruhát, de nem teljesen új, kb kétszer lehetett valakin, mert nem látom hogy használt lenne, teljesen egybe van. Fém fékcsövet az X-bikeban veszem sztem, ott 22 az első szett, krómfittinges, színes gumibevonatos. Hátra is akarok majd, de oda csak szerelhetőt, tehát én fogom összerakni, mert az olcsóbb. Hátul meg nem lényeg, ha véletlenül szétesik. Ez a vágott slick jó, csak óvatosan a poros részeken, meg a felfestéseken, mer egyik cimborám ilyen gumival zsadart a 10-esével, azt megelőzte a hátsókerék az elsőt, mer valami ganéjra ment.
aki teheti, mindenkeppen probaljon ra, megeri!
nagyon kössz a kedvcsinálásért meg a sok hasznos infóért!
Pet
irok egy kedvcsinalo beszamolot az ausztriai "turaimrol":
az elso turan kozel 400 km-et mentem haztol hazig, aminek kb a felet egy "motoros paradicsomban" tettem meg a 21-es es 23-as foutakon. nos Uraim es Holgyeim; szanaszet elveztem magam ezen a 200 km-en .
az ut:
minosegre joval meghaladja a hazai aszfaltcsikokat, bar talalkoztam kellemetlen szakaszokkal, de ezek szama elhanyagolhato, es sokkal nagyobb szazalekban elheto tul, mint idehaza itt lehet bizni abban, hogy a kanyar kozepen a ledontott motor nem fut ra egy aszfaltfelgyurodesre, olajfoltra, es nem tunik el alolad egy katyu kozremukodesevel.
a kornyezet:
a 21-es hosszaba szeli kette az alpokot, mig a 23-as keresztbe. ezt kb ugy kell elkepzelni, hogy amerre nezel, mindenhol hegyek, dombok, sziklak, gyonyoru erdok es tajak. hegyi patakok, apro rendezett hegyi falvak, kulonallo tanyak, es rengeteg motorosokra specializalodott vendeglato egyseg. voltak pillanatok, mikor azt hittem visszafordul az ut, mert szembe, valamint mindket oldalon hatalmas hegyek... merre is fogunk akkor menni?!?!
az emberek:
kellemes csalodas. ha ket szoval kellene ezt a temakor jellemeznem. kezdem ott, hogy mint mar arra utaltam is, ez egy motoros paradicsom. nem szamoltam ugyan, de vmi fortelmesen sok motoros talalhato itt. komolyan mondom nem gyoztem integetni a szembejovoknek! ami pedig egyes vendeglok elott voltak, az leirhatatlan! mint egy motoros talalkozo! motorhad a parkoloba, par auto elvetve. az errefele elo osztrak embereket nem szabad, de tkeppen nem is lehet osszekeverni az alltalunk legfokeppen ismert burgenlandi parasztokkal. 5* alltam meg megnezni a terkepet, ebbol 3* par perc leforgasa alatt odajott vki hogy megkerdezze tud-e segiteni. nem szamitott hogy nem tudok nemetul kommunikalni, kezzel labbal magyaraztak merre mennyek. egy zenesz csavoval viszont egesz jol eldumaltunk angolul. megadott 2 utiranyt hazafele, es meg azt is hozzatette, a helyemben O erre meg erre menne, mert fasza szerpentines az ut... LoL
az autosok:
felkeszultek, szamitanak rank, mivel sokan vagyunk. nem egyszer fordult elo, hogy lehuzodtak hogy elmehessek mellettuk, mivel a kanyarok sokszor nagyon gyorsan valltogatjak egymast...
es akkor a vegere omlesztve par dolog. a szerpentinek felelmetesek. jopar genyo kanyarral, amugy szeles de lassu visszaforditok, amik raadasul meg lejtenek is. sok kanyart basztam el, es szivem szerint 5* is visszamentem volna hogy megegyszer bevegyem, remelhetoleg jobban mint elsore nyilvan nem ugy kell erteni a kanyar elrontasat, hogy atsodrottam a masik savba vagy hasonlo eletveszelyes mutatvany... ilyen egyszer fordult elo velem, a mult hetvegen, mikor masodjara mentem ki. ez a masodik tura nem sikerult tul jol. legfokeppen az idojaras miatt, ugyanis nem volt eleg meleg, hogy a szelvedett es arnyekos helyeken felszaradjon az uton levo viz. ennel a bizonyos esetnel pedig egy kanyarba ert a meglepetes, ugyanis a bevezeto resz szaraz, a kijarata viszont arnyekos es vizes volt. ezt viszont csak a kanyar kozepen dontott motorral eszleltem. a szembol jovo ket auto gyors reakciojanak koszonhetem, hogy nem tortem ossze magam , ugyanis muszaj volt nemileg felegyenesiteni a motort a viz miatt, igy viszont atsodrodtam a masik savba... a szeles ut eleteket ment legfokeppen emiatt nem javaslom senkinek sem, hogy a mostani idojarasi korulmenyek kozott felelemcsikot gyilkolni menjen oda!
es akkor a negativumok:
hatosagok! mindket tura alkalmaval talalkoztam rendorokkel. eloszor trafipax egy varos bejaratanal. nem volt belole gond, mivel lakott teruleten betartottam a sebesseghatarokat. ez egyebkent baromi kenyelmetlen es idegesito volt egy ido utan. a zx7-es nem tura motor es a csuklom-kezem sincs acelbol... masodik talalkozas most 7vegen volt, ahol egy szerpentinen egy brutalis visszafordito kijaratanal alltak a hatosagok, es szorgalmasan integettek ki a motorosokat. szamitottam rajuk, elore jeleztek a kollegak, de amugy is kifogtam egy lassu autost a kanyar elott, igy max a muszaki allapot miatt aggodhattam. a hatso gumin akadt fenn a szeme, amitol tartottam is . viszont ezt is megusztam egy ejnye-bejnye kezmzdulattal, meg a "vegyek ra ujat" felszolitassal.
osszegezve: fantasztikus elmeny! turazasra, dontogetesre /ha az ido is olyan/ egyarant alkalmas! egyedul a koros sebessegtullepoknek nem javaslom! arrafele komolyan veszik a rendet... ja es egy erdekesseg! egyetlen ducatis ember jott szembe aki ment es dontott mint a barom. rengetegbol 1...
par fotot azert keszitettem izelitonek:
van egy carbon hatso sarvedom, ha erdekel, keress meg...
udv,
n.
Egy kis infóra lenne szükségem a következő ügyben: van egy Kawasaki ZXR 750-em, "93-as. Kellene nekem hozzá egy üléspúp és egy hátsó sárvédő, de sehol nem találok. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol juthatnék hozzájuk?Nagyon megköszönném!
Egy apró kérdésem lenne csak,hátha valaki tud segíteni.Zxr 750-esem van, "91 es évjárat.Amikor tilt,akkor a mutató nem mutatja le a fordulatot,hanem elkezd ugrálni fel és le...Ahogy nem tilt akkor felugrik oda ahol épp forog a motor.egészen addig jól mutat,amíg nem tilt.Valakinek ötlet?
Köszi,na pápá!