Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kérdésem lenne,van gysrác akinek ugyan olyan évjáratú 535-osa van mint az enyém,szóval a kérdésem az lenne hogy neki az első féknél hiányzik a féklámpa kapcsoló,így átmenne a műszaki vizsgán a gép?Bár szerintem ez necces lehet.Ja és a méregdrága kawasaki kereskedéseken kívül lehet e esetleg máshol ilyen féklámpa kapcsolót szerezni?
ha az idő engedi holnap-holnapután tolunk egy balatoni túrát
remélem jó időnk lesz
Tök mind1 mivel kened be Floriol,hajtóműolaj,WD-40 minden olajos bázisú cuccos megköti neked a port szépen a "speciális" spray sztem lehúzás
Egy ilyen légszűrőre lehet majd a későbbiekben benevezek majd én is!
kösz crazy, spóroltál nekem pár ezrest.
Most akartam venni KáendeN tisztító folyadékot.
wd-meg van itthon.
És az is fasza ha a gyári szivacsot kimosom alaposan, megszárítom és azt fújom be WD40el?
szűrőt kimosni cigizés és cigiztetés közben is max 30 perc-addig is foglalkozol a motoroddal.nekem gyakorlatilag ujkorától ugyanaz a K&N sportszűrő van benne,amihez nem veszek tisztítófolyadékot sem,egyszerűen alaposan kimosom meleg vizben/nem vízsugárral/,majd TELJES SZÁRADÁS UTÁN! befújom wd 40 nel,ami ugyanugy megköti a nedvességet mint a hozzá kapható olaj.lö pá.
50000 ment eddig a motorom igy 0 azaz nulla mérhető kopással a hengerfalon.asszem ez elég bizonyíték bár biztosan lesz aki rácáfol.na ha kiszámoljuk mit spóroltam vele:5 azaz 5 db légszűrő árát ami ugy 5x14 e ft.-
A sportszűró ha eltömődik teljesítményvesztést okoz de nem teszi tönkre a motort. Azt kell venni mert 2-3000-ként kimosod és tovább él mint a legtöbb motorblokk. De ha a gyárit akarod venni vedd azt. Nem olyan súlyos kérdés ez.
Pedig má' úgy ö(ő)rűtem, hogy Mindenki 1 véleményen lesz, erre tessék itt van, jön Crazy & keresztülhúzza a számításaimat .....
Joe, amúgy mijé' jobb 1 olyan motornak, ami kb. 1-2 %-ot van pályán a megtett km-ek arányában, Nálad + ez homlok1NS-t fordítva van!
De most komolyan kérdezem(függetlenítsünk az ártól, + attól, hogy "foglalkozni kell vele" ) ! A papírszűrő ha L van viszonylag tömődve, még akkor is szűr, ezzel ellentétben a sport + ha nem +felelően van kezelve, akkor akár 1mm-es szutykok is berepülhetnek !? Lhiszem hogy lehet számítani fogy.csökkenésre, + 1 nagyon apró teljesítménynövekedésre(észre fogom én azt venni? ), de csak ha csak annyiból közelítünk, hogy melyikkel jár jobban a motor, akkor is ? Most úgy is ki fox javít(gat)ni, de lényegében szeretném is !
akkor az már rég kuka.sportszűrő jobban megéri.és a motor is jobban örül neki
A gyári 12be kerül, nekem ajánlottak szalonba 6-ért utángyártottat. Nem tudom milyen, talán champion.
14 ezer van benne.
Na legalább mind2tök véleménye 1ezik.... Én is ezen voltam, & Roli Neked még mindíg a gyári van benne (ill mennyi 1000km van a Tiédbe) ? Mert én most azt is feltétlenül ki akarom cserélni(pedig már volt cserélve a kérésemre, de mintha az lenne a könyvibe, hogy csak 24-nél kötelező cserélni, 12-nél + csak takarítani), de nem 1x találni bele utángyártottat (Hiflo kilőve)... Kawa Szalonokba biztos lenne, de lehet annyijé nem ajándék !
Egyértelműen papír. Sportlégszűrő csak pályagépekbe való. Teljesítményjavulást nem érzel csak attól és 2-3ezrenénkt takaríthatod...
A sportlégszűrőt sokszor kell takarítani. Nekem a gyári van benne. Sportot nem fogok belerakni.
Hát nagyon Köszi a számot, ha nem dumáltunk 1/4 -órát akkor 1 percet sem.... :)Nagyon korrekt ARC ! Papírszűrőzöl vagy Sportlégszűrős vagy ?
ok rendben, csak annyit kérdeztem volna ott, hogy Sportlégszűrőt használsz-é, vagy sima papírost ? Mert most nálam itt m1 a VACILA2 ! Ill. Szted melyik az ésszerűbb +oldás ?
Nem tudok felmenni msn-re.
06 1 284 4988 - Nagy Fejes Lászlót keresd. Yosi rs5 full carbon. Nekem azt mondta 100 körül van. De még az is lehet hogy tudsz rajta lefelé csiszolni...
Ok, elv. fönn leszek..... Nem igazán látom át, hogy honnan szeded, hogy az írt linken ez a "PUFF" 100rongy (használtba nézed, vagy föl kell őket hívni, vagy mi ) ?
Én speciel kb. 110é tudok(tudnék), de ahol írtad, már néztem máskor is, de vhogy mindég 165rongyra gyön ki
javítás: Tömegközpontosítás (lehetőleg a motor elején, minnél lentebb - a jobb fordulékonyságért)
18:00-ra ér be a buszom. Ahogy tudok lövök fel
Ez a dob 100papper corsaro lacinál.
Sztem ez azért nagyon jó, mert a gyári dob kb 6 kg, és mivel fent van a moci seggén, így tömegösszpontosításnak igencsak terhére van. Ez a dob viszont asszem max 1 kg. Az Enyém 2.2. És ez nem csak azért jó mert ennyivel könnyebb lesz a géped, hanem ennyivel jobban összpontosul a súly, mivel a seggéről lekerül sok...
Hát nem igazán.... :( MSN
Hi ! Előfordúhat(úgysem regél vmi HájTek jó időt hónapra)! Nem jössz korábban, már nagyon korán setítedik, főleg arrafelí! Neked sportszűrőbetít van benne, vagy papíros ?
Nekem ilyen kell, áhhhhh, csorog a nyálam utána !
http://media.photobucket.com/i...
Miben? Olaj? MOTUL-t tegyél bele.
Ha-ha, az 1ik köszi !
MSN-re nincs kedved válaszolni ? Döntenem kéne lassan....
Előre is THX !