Ha tutira lesz váz, akkor szétszedhetjük, nekimehetsz a műanyagoknak, lábtartónak, fényezésnek, telószáraknak(legalább is meg kellene nézetni jó e) megnézzük a felnivel mi van, aztán mág meg kell kérni joe-t, hogy üttesse bele a számokat.
Váz nélkül is ezer a dolog vele.
Még ne örülj.
Át kelle néznem a gépet, mi kellhet még.
Mint pl. tűzkarikák, kipufogópaszta, menetrögzítő, hűtővízet újra kell csinálni.....stb. Rohadt nagy munka a dolog és a blokk kiemelésekor és visszarakáskor ketten kevesen leszünk.
kell még min. egy trapézemelő és még egy ember.
Nem akarok hülyeséget mondani.... Ha ketten - hárman vagyunk és napi nyolc órában nyomjuk és csak a vázat cseréljük, akkor két-három nap. Ha blokk kint van, onnan már gyerekjáték.
mindent a helyére visszahúzni, az a nehéz.
Szerzel helyet, meg sört, összerakom a géped.
Persze. Az jó buli. Imádok motort bütykölni.
Nyomatékkulcsom van, más nem nagyon kell.
Egy fényképező és egy manual az nagyon fontos.
de mást akartam ezzel kapcsolatban kérdezni. akarsz maj a szerelőm lenni? benned legalább 100% bízok és még szerelni is tudsz
szerzek egy service manualt...és tádám!
na mit szólsz?
az indok a következő:a nem térhálós csővázak mindegyike reped.na most béla vagy pista bá kötve hiszem hogy röntgenes anyagvizsgálatnak fogja alávetni a kijavított vázat ,repedéseket keresve.a javítás kb 120 ezer ft.-
a vadi új váz pedig.264.000.-de percnek tudom szállítani 220.000.-ért.
a különbözet 100.000.-ft de lehet hogy kevesebb mert pistabélabá lehet hogy felszámol még ezt azt.
amikor a motor 14000et forog a rezgések átadódnak a vázra növelve a repedések töréssé való fajulásának kockázatát.szóval arra senki nem fog garit vállalni.ez nem az a tétel amin spórolni kellene.szerintem
Ja vettem.
De nagyon bűzlik a dolog.
Új, meg gyönyörű szép, de emelési pozícióban nem felfele néz a tüske, hanem 45°-ban előre áll.
Rohadtul kezdek már megint bepörögni.
mondjuk ott ahol most van a moci. egy barátom garázsa.
Váz nélkül is ezer a dolog vele.
Spéci szerszám kell hozzá?
Át kelle néznem a gépet, mi kellhet még.
Mint pl. tűzkarikák, kipufogópaszta, menetrögzítő, hűtővízet újra kell csinálni.....stb. Rohadt nagy munka a dolog és a blokk kiemelésekor és visszarakáskor ketten kevesen leszünk.
kell még min. egy trapézemelő és még egy ember.
Nem akarok hülyeséget mondani.... Ha ketten - hárman vagyunk és napi nyolc órában nyomjuk és csak a vázat cseréljük, akkor két-három nap. Ha blokk kint van, onnan már gyerekjáték.
mindent a helyére visszahúzni, az a nehéz.
Persze. Az jó buli. Imádok motort bütykölni.
Nyomatékkulcsom van, más nem nagyon kell.
Egy fényképező és egy manual az nagyon fontos.
szerzek egy service manualt...és tádám!
na mit szólsz?
Akkor fizessen és ne kókányoljon.
98-02-ig tudsz olcsón vázat?
Tudjuk ezt mi nagyon jól.
Ha meg nincsen pénzed, marad a második megoldás.
és egyre inkább én is erre hajlok
a vadi új váz pedig.264.000.-de percnek tudom szállítani 220.000.-ért.
a különbözet 100.000.-ft de lehet hogy kevesebb mert pistabélabá lehet hogy felszámol még ezt azt.
amikor a motor 14000et forog a rezgések átadódnak a vázra növelve a repedések töréssé való fajulásának kockázatát.szóval arra senki nem fog garit vállalni.ez nem az a tétel amin spórolni kellene.szerintem
De nagyon bűzlik a dolog.
Új, meg gyönyörű szép, de emelési pozícióban nem felfele néz a tüske, hanem 45°-ban előre áll.
Rohadtul kezdek már megint bepörögni.