Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem a biztosító mond valamit.mi diktálunk,ezt ne feledd!
az a tré nyálás hogy várjuk meg mit mond a biztosító.
mondjuk ott ahol most van a moci. egy barátom garázsa.
nyomatékkulcson kivül nem.illetve van 3 körmös anya ....majd megnézem
Hol csináljuk?
Ha tutira lesz váz, akkor szétszedhetjük, nekimehetsz a műanyagoknak, lábtartónak, fényezésnek, telószáraknak(legalább is meg kellene nézetni jó e) megnézzük a felnivel mi van, aztán mág meg kell kérni joe-t, hogy üttesse bele a számokat.
Váz nélkül is ezer a dolog vele.
hát ha megvan a váz... akkor ...addig nemsokat tehetünk...
Én beleszámoltam a sört is.

Spéci szerszám kell hozzá?
tűzkarika ujonnan: 700 ft ért szállítom .blokk ki kb 3 óra cigizve,össze vissza kb 2 nap.egy embernek.
És jó lenne minnél hamarabb nekiesni, mert ha elmúlnak a minuszok és hazahozom a gépem, azon is sok melóm van.
Még ne örülj.
Át kelle néznem a gépet, mi kellhet még.
Mint pl. tűzkarikák, kipufogópaszta, menetrögzítő, hűtővízet újra kell csinálni.....stb. Rohadt nagy munka a dolog és a blokk kiemelésekor és visszarakáskor ketten kevesen leszünk.
kell még min. egy trapézemelő és még egy ember.
Nem akarok hülyeséget mondani.... Ha ketten - hárman vagyunk és napi nyolc órában nyomjuk és csak a vázat cseréljük, akkor két-három nap. Ha blokk kint van, onnan már gyerekjáték.
mindent a helyére visszahúzni, az a nehéz.
Az joe.
Szerzel helyet, meg sört, összerakom a géped.
Persze. Az jó buli. Imádok motort bütykölni.
Nyomatékkulcsom van, más nem nagyon kell.
Egy fényképező és egy manual az nagyon fontos.
ja.holnap megmondom mi az az occsó
de mást akartam ezzel kapcsolatban kérdezni. akarsz maj a szerelőm lenni? benned legalább 100% bízok és még szerelni is tudsz
szerzek egy service manualt...és tádám!
na mit szólsz?

Akkor fizessen és ne kókányoljon.
98-02-ig tudsz olcsón vázat?
meg tudja.ugy tele van sose fogy el.. vagyis lesz..
Ha meg tudod fizetni feltétlenül új vázat kell venni.
Tudjuk ezt mi nagyon jól.
Ha meg nincsen pénzed, marad a második megoldás.
ott a pont! vagy a pötty
joe..sosem lesz tökéletes..és visszarepedhet...a váz sem hipiredrága
és egyre inkább én is erre hajlok
az indok a következő:a nem térhálós csővázak mindegyike reped.na most béla vagy pista bá kötve hiszem hogy röntgenes anyagvizsgálatnak fogja alávetni a kijavított vázat ,repedéseket keresve.a javítás kb 120 ezer ft.-
a vadi új váz pedig.264.000.-de percnek tudom szállítani 220.000.-ért.
a különbözet 100.000.-ft de lehet hogy kevesebb mert pistabélabá lehet hogy felszámol még ezt azt.
amikor a motor 14000et forog a rezgések átadódnak a vázra növelve a repedések töréssé való fajulásának kockázatát.szóval arra senki nem fog garit vállalni.ez nem az a tétel amin spórolni kellene.szerintem
Ki akar lebeszélni róla és mik az indokok?
egyre kevésbé vagyok biztos a vázjavításban.....
Ja vettem.
De nagyon bűzlik a dolog.
Új, meg gyönyörű szép, de emelési pozícióban nem felfele néz a tüske, hanem 45°-ban előre áll.
Rohadtul kezdek már megint bepörögni.