Figyelj, nekem Cepsa olaj van a gépben, Kamoto-ban szervizeltek, ők ezt használják a pályagépeken is, csak nem lehet olyan rossz. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Legközelebb mondjuk más lesz beletéve, de az nem azért lesz, mert mástól nem hallanám, hogy ez bevált-e vagy sem.
üdv.
Kábel lopás miatt nem volt inernet.
Sajnos a réti niggerek betámadták a falut, amit eddig elkerültek.
Olaj téma engem is érdekelne. Most repsolt használok. Igazából meg vagyok vele elégedve. Olajat nem eszi a gép. De látom más nem nem használ ilyet. Nem tudom most majd milyet teszek bele.
Idegesit, hogy nekem bevált, de más nem használja.
Ugyanigy vagyok a guminál is. A Michelin Pilot Power-t jónak találom, pedig rengetegen fikázzák.
Most akkor mit csináljak?
Az emelőm kerekes Biker-lift márkájú és 10-ért adom darabját.Még szinte újak.
Valaki tud nekem 2005-ös 636.-hoz baloldali tükröt?Vagy hol találok occsó pénzért.Válaszokat köszi.
Na megvana gyertya!
Ha a srác NGK-t hoz 10ért akkor nekem is rendeljetek
haverom kedvezményessen is 17000-ért tudja adni ami azt jelenti hogy 4000-el kapnám olcsobban!
Emu eltudja hozni a gyertyákat és pesten átvenni tőle az jó lenne, mert akkor még nyerünk 1400ft-t benzinre is
Vannak ismerőseid akinek így van a motor? Csak az az egy érdekelne, hogy mennyire van kihatással a motor teljesítményére és, hogy mennyire zavaró hétköznapi használat mellett.
Szép napot.
Nah szóval van egy olyan gondom, hogy amikor hideg az egész motor akkor alig látszik benne az olaj, de ha már kerülök vele pár kört és bemelegszik akkor meg a felső határt is túllépi. Erre mondjatok már valamit, hogy mi van. Engedjek le az olajból vagy maradjon igy?
Nagy a baj, segítsetek dönteni. Szeretnék csináltatni egy sport kipuff. rendszert a motorhoz. Szolnokon megcsinálná egy ismerős, csak megkért, hogy hívjak fel egy tuningost, aki hozzá hangolná a motort padon és kérdezzem meg, hogy kell-e nekem a power szelep vagy sem.
Felhívtam a tuningost és tájékoztatott, hogy mivel 2008 előtti a motort power commander nélkül nem tud állítani rajta semmit. A commander kb. 80 000. Azt most úgy kihagynám.
Mondta, hogy, így viszont lesz egy teljesítményluk alacsony fordulat tartományban, azt is mondta, hogy ha utcán használom többet mindenképpen kell bele a szelep, de még így is lesz egy kis luk, mivel azt a gyári dobból vennénk ki.
Most akkor feldobjuk rá a komplett rendszert vagy sem?
A srác most nincs a boltba 1órán belül ér vissza és hív, hogy mennyiért tudja adni a gyertyát, de tud bele szerezni!
kérdés mennyiért! Ha 10-nél olcsobban tud akkor érdekel?
(szerintem nem fog tudni ennél olcsobban)
Egyébként nem történt semmi!
Kábel lopás miatt nem volt inernet.
Sajnos a réti niggerek betámadták a falut, amit eddig elkerültek.
Olaj téma engem is érdekelne. Most repsolt használok. Igazából meg vagyok vele elégedve. Olajat nem eszi a gép. De látom más nem nem használ ilyet. Nem tudom most majd milyet teszek bele.
Idegesit, hogy nekem bevált, de más nem használja.
Ugyanigy vagyok a guminál is. A Michelin Pilot Power-t jónak találom, pedig rengetegen fikázzák.
Most akkor mit csináljak?
Valaki tud nekem 2005-ös 636.-hoz baloldali tükröt?Vagy hol találok occsó pénzért.Válaszokat köszi.
Dupla áron!
Majd szólj ha megvan!
Pesten átvehetem tőled?
Akkor rendelem!
Ha a srác NGK-t hoz 10ért akkor nekem is rendeljetek
haverom kedvezményessen is 17000-ért tudja adni ami azt jelenti hogy 4000-el kapnám olcsobban!
Emu eltudja hozni a gyertyákat és pesten átvenni tőle az jó lenne, mert akkor még nyerünk 1400ft-t benzinre is
Boccs!
Nah szóval van egy olyan gondom, hogy amikor hideg az egész motor akkor alig látszik benne az olaj, de ha már kerülök vele pár kört és bemelegszik akkor meg a felső határt is túllépi. Erre mondjatok már valamit, hogy mi van. Engedjek le az olajból vagy maradjon igy?
KawaDani bocs a késői válaszért de a kérdésedre válaszolok: igen a Motul 7100-nak ilyen pirosas színe és jellegzetes illata van .
Nagy a baj, segítsetek dönteni. Szeretnék csináltatni egy sport kipuff. rendszert a motorhoz. Szolnokon megcsinálná egy ismerős, csak megkért, hogy hívjak fel egy tuningost, aki hozzá hangolná a motort padon és kérdezzem meg, hogy kell-e nekem a power szelep vagy sem.
Felhívtam a tuningost és tájékoztatott, hogy mivel 2008 előtti a motort power commander nélkül nem tud állítani rajta semmit. A commander kb. 80 000. Azt most úgy kihagynám.
Mondta, hogy, így viszont lesz egy teljesítményluk alacsony fordulat tartományban, azt is mondta, hogy ha utcán használom többet mindenképpen kell bele a szelep, de még így is lesz egy kis luk, mivel azt a gyári dobból vennénk ki.
Most akkor feldobjuk rá a komplett rendszert vagy sem?
kérdés mennyiért! Ha 10-nél olcsobban tud akkor érdekel?
(szerintem nem fog tudni ennél olcsobban)
Hogy oldanád meg?Két gyűrűvel?