Jó akkor úgy fogalmazok, hogy gumi fékcső, mert nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e már. Csak amikor vettem, nekem azt mondták, hogy a motor kintről lett behozva egy motorszerelő srácnak, aki az egészet átnézte és cserélt rajta mindent ami olyan volt, rendbe rakta teljesen. És már akkor is olyan szarul bent fogott a "fékkar". Mivel egyik motoromnál se tapasztaltam még ilyet, ezért kérdeztem rá itt.
Már minthogy a 15 éves gumi fékcső kitágult-e mára? Igen. Amennyire tudom a gumi fékcsövet 4 (de lehet 2) évente cserélni kell.
Fém fékcsövet rá de gyorsan. Ártani nem árthat.
2004-es zx6r 636 az alany. Mindenkinek bent fog az első fék, vagy csak az enyémet nem lehet normálisan megcsinálni? Nem levegős, még mielőtt valaki azt mondaná, nem puhul fel, és baromi nagyot fog. Viszont már annyira bent, hogy szinte hozzáér a kar a csutkához. (teljesen kiállított pozícióban). A főfékhengert szétszedtem, kipucoltam, javítókészlettel kicseréltem, a nyergeket is szétszedtem teljesen, átnéztem, kipucoltam. Új olaj, légtelenítés, és talán egy hangyányival jobb. Az első tárcsák még limiten felül van. Gyári fékcső tágulhat már akkorát ilyen idősen, vagy mi lehet a gond? Másnak már kint is kemény a fékkar, ha csak éppen behúzza?
Kábelkötegre lenne szükségem egy 2006-os ZX-6R-hez. Ha valaki tud segíteni az ügyben az kérem ne tartsa magában az információt, mert itt a szomszédban az orrom elől vittek el egyet... Előre is köszönöm!
Valakinek esetleg 636C (B) ZX10 05 műszerfal (tachometer) háza/de minimum annak hátlapját nem ásta el a kutya a kerbe' ? ALI-ra 1 hónapot kell várni...
Esztétikai hiba ne feltétlenül akadály, ha összecsavarozható az előlappal, kontra a 2 szélső műanyag nincs letörve, ami a konzolba (gumialátétjébe) megy...
ha nem értesz hozzá akkor a tanács sem fog sokat segíteni, ha nincs szerszámod az pedig még nagyobb hátrány, ha leírjuk miért nem indul akkor pedig kb 10-20 olyan alkatrészt kell ellenőrizned ami csak szerelés után tudsz kiszabadítani tesztelni szétszerelni. próbálj olyan szerelőt keresni akiben bízhatsz és ha nem értesz hozzá akkor elviszed és garanciával adja vissza. holnap írok egy hibalistát mit ellenőrizned kell a start gomb lenyomása előtt.
Sziasztok,
Szeretnék tanácsot kérni olyan ügyben hogy valamiért az Istennek se tudom beindítani a motoromat az elmúlt pár hete... (98-as ZX6R)
Ami történik, hogy teker az indítómotor, de ennyi. Akksi jó.
Előtörténet:
tavaly is csinálta ezt, decemberben volt szervízben, karburátor tisztítás, beállítás és gyertya csere volt rajta. Akkor indult amikor elhoztam szervízből, meg utána talán még
1x mentem vele, mert aztán elraktam télire. (ez kb december 10 körül volt.)
Aztán március elején amikor elővettem, megint nem indult egyáltalán. Gondoltam, lehet mert sokat állt stb, aztán végül nagy nehezen néhány nap próbálkozás után sikerült beindítani nem tudom hogy...
Azóta mentem vele párszor, majd második hete megint nem indul...
Ha beindul, szépen jár, megy rendesen, menet közben sose áll le.
Azt vettem észre, hogy ha hosszabb ideig áll (kb 1 hét), főleg akkor jelentkezik a probléma. 2 hete még mentem vele szombaton, majd vasárnap indult elsőre.
Illetve tegnap előtt meg olyat csinált, hogy indítom, elsőre indult!, szívató rajta volt félig, motor felpörög, majd 1-2 mp után leállt. Utána meg a fent említett tünet akárhányszor ráindítok: teker, de nem indul?
Kipufugóban érzem a benzinszagot, szóval szerintem kap üzemanyagot. Vagy lehet túl sokat/keveset kap?
Valami tipp mit lehetne tenni?
Ugye az a baj, hogy ma reggel voltam abban a szervízben ahol decemberben, de így vakon nem tudnak mit mondani, vigyem be... OK, de ugye lábon nem megy ha nem indul, meg másik hogy leghamarabb május elején vihetném...
Hát most nem szeretnék 1.5 hónapot várni erre. De ugye beindul a szezon, és minden szervíz el van havazva melóval.
Az a baj hogy eléggé korlátozottak a lehetőségeim, nem nagyon vannak szerszámaim, meg érteni se nagyon értek hozzá.
Amúgy pont most szombatra beszéltem meg időpontot egy szervízzel (vidéken, Szolnokon, mert más dolgokat is meg kellene rajta nézetni szezon elején), de ha nem indul be, akkor nem jutok el hozzá se.
'05 + '06-os NINJA-ból van 600-as (NINJA ZX6R - 600RR) , de valóban utcára gyakoribb volt a NINJA ZX6R = 636C modell...
Tudtommal a KAWA a 600-asból kihagyta 2007 évjárattól a 636 köbcentis modellek gyártását, és 2013-ban hozta vissza...
Esetleg olyan hiba nem lehet, hogy benézte a hirdető a gyártási évet a első forgalomba helyezéssel ? Nálam is ugyanez volt a story... 2006-os modell 2007-től forgalomban...
Nem vagyok benne biztos, de nagyon nem valószínű, hogy a '07-es fehár műszerfalát rá lehet tenni korábbi modellre és fordítva sem...
van gyári és van utángyártott tükör. a tükör része nem szerelhető, csak ha kiveszed belőle a tükör lapot. elméletileg lehetséges csak jól/ megfelelően fel kell melegíteni a tükör anyagát akkor ki lehet venni a lapot és húzni a rugót rögzítő csavaron. az utángyártott tükrök gyengék azzal nem is érdemes próbálkozni.
Üdvözletem, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Nézegettem rengetek motoros hirdetést a lényeg hogy 2005-től 2007-ig gyártott Ninjákat nézegettem és ami köztudott hogy a 05-06os Ninják ugye 636osak...nos találtam egy gépet ami nagyon tetszik viszont a hirdető szerint a motra 636os ninja viszont gyártási évnek 2007 április van megadva a képen is látszik a 05-06os műszerfal...a 07esen fehér analog....és 07-től ugye újra 600as
Szóval a kérdés hogy kamuzik az eladó vagy tényleg létezik 2007ben gyártott 636os?....a másik ami miatt érdekel az a kipufogó csere miatt érdekel leginkább mert a 05-06on más a felfogatás mint a 06-07es legalább is pár kipu gyártó így ajánlja a portékáit...
A kipu amúgy amit szeretnék az egy JTI STI slip on 4 csöves és félek 730 dollárért úgy rendeli hogy a 05-06os szériára is külön árulja meg a 06-07esre is....bocs ha kicsit hosszú voltam...a válaszokat előre is köszönöm.
Persze, nem is akarom húzni az időt, megfogom nézetni minél előbb!
Egyelőre még ott tartok, hogy keresnem kell egy MEGBÍZHATÓ szerelőt, az előző szervizt messziről kerülöm, hatalmasat csalódtam bennünk.
attól hogy nincs rendellenes hangja még az időszakos karbantartást el kell végezni, ez nálunk szokás hogy addig nem nyúlunk hozzá míg nincs hangja
volt olyan nagy kawasakis aki 40 e km -ként akart szelep állítani mert egy másik motorján akkor kellett. van különbség karbantartás és van mikor már hibát kell javítani, ha hangja van akkor gond is van. nekem is volt olyan haverom aki eleinte rendszeresen ellenőriztette a szelephézagot, majd aztán így mondta : a faszom fogja állandóan ellenőriztetni amíg indul addig jó, persze a motornak minden alkalommal tudni kellett a 270-et és a 14000 tiltáshatárt. ilyen a magyar gondolkodás, olyan a japán tervezés, megfutotta -ellenőrizni kell.
Én Motul 7100-10W40-et és HifloFiltro 303 RC szűrőt rakok bele.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a legelső szelephézag ellenőrzés kb. mikor esedékes, a könyv 42ezret ír, most 44.600km van a motorban, még nem nézettem meg, mert mondták, hogy az első ráér akár 48ezernél, szerintetek? Egyébként nem hallok semmi rendellenest.
Más: Vasárnap Bfüreden egy 2019-es ZX6 állt, de rohadt jól néz ki...
1998as zx6r bont valaki?
Generátor deknire lenne szükségem!