Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok ezzel... az lenne a kérésem hogy 250 cm3 -is ninják között mi a különbség ?
Pl.: 250r,250zxr,250sl,stb
Miben térnek el egymástól szerintetek melyik jobb?
A Zzr-t voltam megnézni...mentem is vele...az alja friss olajos volt,az idomok összevissza állnak,viszont jó hangja volt a blokknak és jól ment.Nem mertem bevállalni...az idomok fura állása miatt.Ki tudja mit kapott.
pont a grandénál van egy zzr600, elég vállalható állapotban, festve az volt de vállalható, jó futóművel és túrás üléssel van megáldva persze az akkori kor szintjén. itt helyben volt egy csákó aki azzal mátrázott, már az idomzat kopott a verdáról annyira bele jött, annyira jó állpotban volt hogy akkoriban 860e -ért tudta eladni.
Igen az volt az Grandemoto...közel volt azért jött szóba.De nagyon úgy fest,hogy tavasz lesz belőle...Cbr esetleg,mert kicsit túrásabb,vagy Zzr,csak az meg 600 ,mint a fehér holló és az is drágább kicsit.
300 forintért volt egy a használtautón, a grandénál. ne sajnál inkább vadássz egy 98-ast, abban már a 98-as átdolgozott motorblokk van, akkor volt a váltás a kawasakinál mind 600 mind 900 cm3-ben, onnantól már lehet gondolkodni a vásárláson mert tartós blokkokat gyártottak mind a két kategóriában. minimális javítható hibák és nagy futásteljesítmény jellemzi, az akkori 98 as konkurensek közül az r6 tényleg egy izgalmasabb versenyképesebb motor, de már megfáradt a motorblokkja így sok motorhibás kering belőle, a cbr 6 tartós kényelmes középút amivel forban van a zx6, talán a gsxr 6 ami telán abban a kategóriában a 4 dik japán, tartósnak az is tartós de gyengébb és mára fura formája miatt kevesen keresik. kb ilyen tartós a 98-as 6 -os is.
üdv! te írtad régebben hogy nem adsz ki 50 ezret egy kipufogó dobért. megértem hogy nem szeretnél pénzt adni érte de akkor marad a gyári felállásod. ez a dob most került leszerelésre egy zx6r-ről, nem sérült sem a motor sem a dob, E bötű nincs benne, nem szedtem szét, nem néztem bele, nem tömtem újra, alapjáraton korrekt és vállalható hangja van, 10 000 ford. környékén süsü-vé válik és dobja a lángcsóvákat. zárt helyen próbáltam ki így csak arról tudok infót. nincs össze törve, és nem a lakkozott kivitel, nincs szétégve, nincs javítgatva, polírozva, ahogy lecsavaroztam. 35 000 ft a bilincsel együtt. gyári dob kerül fel a helyére így ez eladó. posta mehet, utalásnál 1190ft.
csak a hűtő 30 000 ft.
Bocsi hogy ide írok ezzel... az lenne a kérésem hogy 250 cm3 -is ninják között mi a különbség ?
Pl.: 250r,250zxr,250sl,stb
Miben térnek el egymástól szerintetek melyik jobb?
engem erdekelne.
írd meg az email címed
Mikor lesz az a később?...az ezüst színű a képeid közt?
kb ilyen tartós a 98-as 6 -os is.