Háát lehet, hogy pályázott de legalább megjavította rendesen ha oda is lett baszva. Ha azt veszed te ezzel az ajánlatoddal majdnem 1.1 misit kérsz a motorodért ami egy kicsit túlzás a mostani piaci körülményeket tekintve.
De még mindig nem értem minek neked ezres gép; gyenge a hatszázas?
oszt miért is cseréled le? Ezekkel már tényleg vigyázni kell! Ahogy Crazy mondta még a 600-ast sem lehet kimotorozni nemhogy az 1000-est... utcán meg pláne
Nem felelt meg neki az ajánlatom még ugyse hogy tudom az előéletét így sajnos kilőve. De azért köszz a tippet és az ajánlatot
Majd lessz másik, a kormánytelót meg a bukógombát mire tartod, hátha idén még tudok venni egy 10 est.
Hát amennyire egy 150-es borulásnál oda lehet csapni. Váz nem tört, futómű nem sérült de a körítés az mind. De én lecseréltem rajta mindent. Van benne 50 pályanap, 3X ezer km. Emberünk mindent tudott róla ezért adtam oda 1 misi-ért. Aztán, hogy ő mit hogyan az már az ő dolga én nem pofázok bele. Én már láttam egy ideje, hogy árulja de úgy voltam vele, hogy közöm hozzá nem sok. Amíg valaki nem kérdezi én nem mondom. Most te kérdezted így mondom.
Vedd meg és adok hozzá kipufogót, bukógombát, öhlins telót.
mennyire lett odacsapva amikor elestél vele? A csávónak mondtad hogy pályáztál vele? Csak meret azt állítja hogy nem volt pályagép mi az amit érdemes tudni róla?
De igen. De miután a hátsó 3 dimenzióban volt eltekeredve így lecseréltem. És egyszerűbb volt 2 feketére elcserélni a két aranyszínűt (ráfizetéssel persze) mint venni egyet és fényezgetni.
De még mindig nem értem minek neked ezres gép; gyenge a hatszázas?