Gyere a pancsi ringre 04.-05. én pályanap van verseny is én kedden megyek ddt500 is hozd délelőtt van 4x20 perc délután van verseny meg még 3x20 perc szabad motorozás
kéne együtt motorolnunk a pályán..ugy látom..én huználak és mivel te kergetnél mind a ketten javítanánk...vagy te huznál inkább mert az rossz ómen ha mögöttem jössz
grat
Na egy pár szóban a mai Svédes (Action Bike-os) pályanapról.
Nagy reményekkel mentem ki a pályára mert a csütörtöki lájtos menet után úgy gondoltam meglesz ma az 1:59. A motort már tegnap este kivittem, hogy ne kelljen reggel buzerálni. Hát megmondom őszintén kint nem az az időjárás fogadott amit vártam. Elvileg mára mondta a több napsütést de délig nem igazán láttunk belőle semmit. 17 fok borús égbolt nekem általában esést jelent. Mindegy a gumimelegítőt azért feltettem. Hátulra egy 200/55-ös elég jó állapotú Dunlop került. 3 különböző nyomásmérő 0,5 bar különbséggel mutatta a gumiszuszt úgy, hogy kénytelen voltam egy középértéket belőni. Első menetben kimentem és futottam 5 mért kört. A boxban Svéd fogadott, hogy: "Na hogy ment?". Mondom nem tudom mindjárt megnézem 2:03.6. Egyből forgatta a szemeit, hogy az milyen jó mert ő két napja csak 04-05-ket megy. Gyorsan el is kérte a RC-t, hogy összehasonlítsuk a köreinket. Amikor lejött azon 2:05,2-volt és hát az látszott, hogy túlfékezi a motort. Na erre fel kitalálta, hogy szerez olyan matricát mint az enyém és majd jön mögöttem. Ki is mentünk a következő menetben. 3 körig nem igazán tudtam mögötte se menni mert állandóan előzgettünk és lemaradtam. Aztán utolértem és mentem mögötte egy kört. Hát némelyik kanyar közepén szinte megállt. Az volt a tervem, hogy majd a célrarában jó közel megyek és kifékezem a cél végén. De persze megint pont utolértünk egy bojt. Svéd nekiállt előzni én mentem utána aztán láttam, hogy ebből baj lehet és inkább kimentem a bukótérbe. 2:11,6. Visszaelőztem pár embert és jé szabad lett az út. Elkezdtem húzni mint a barom. Sajnos valamiért még mindig nem tudok jobbra dönteni és alig alig térdeltem a jobb oldalra. Ennek ellenére jött az új PB. ami a Hungaroring köridőmérője szerint 2:00.758. Ezzel utol is értem a Svédet aki pont kijött a boxba (ezzel legalább 2 tizedes kárt okozott nekem ). Mentem még egy kört ami még jobb lehetett volna (első két szektorban 3 tizeddel jobb voltam) de a lejtős egyenesben utolértem egy BMW-t és sajnos ezzel el is úszott az esély a javításra. 2:01.2.
Na ezek után nagy reményekkel vártam egy versenyre. Minden rajtrács tele volt papír szerint de valójában a legtöbb verseny 10-12 fő hiánnyal kezdődött el. A módszer az volt, hogy mi (Rékási Szabi meg én) kiálltunk a boxutcába és amikor a mezőny elment a bemelegítő körre mi mehettünk utánuk és a rajtrácson pedig beállhattunk egy üres helyre. Mondtam a Szabinak, hogy menjen előre mert ő a gyorsabb. Ez így is lett. Én kb. az 5-ik sorban álltam de sok volt az üres hely. Tök jó volt, hogy csak egy rajtot kellet csinálnom. Kivételesen nagyon jól sikerült. 1-es pont keréken dobtam 2-be, majd 90% gáz és végig keréken tudtam gyorsítani. Vagy 10 helyet jöttem előre. A féktávon érthető okokból óvatos voltam de szerintem olyan 12-nek fordultam. Próbáltam szűken bent maradni mert mindenki ment középre hátha kívülről szerezek pozíciót de nem jött össze. Aztán a Mansell-nél előztem egyet. A célegyenesben még egyet, majd jött a vigyorgós előzésem. Kettes kanyarban megyek két ember előttem. A hátsó korán gyorsít ki és sodródik ki a szélére az első meg nem elég gyors. A hátsón látni, hogy nem fog visszatalálni a bal szélre szóval a 3-as kanyarra nem fog tudni rendesen ráfordulni én direkt visszavettem egy kicsit, hogy ne a kanyar közepén érjem utol majd a kanyarból kijövet jobbról elmentem neki egy jó kigyorsítással. De az olyan jól sikerült, hogy az előtte lévő embert is elkezdtem beérni (lehet 600-al volt de akkor is volt vagy 60m előnye). Korán fékezett én meg egy kemény féktávval még elég lazán befértem elé. Na itt úgy voltam, hogy fúú itt 58 lesz ma! Lószart. A kör végére (ez volt a leggyorsabb köröm) megint beértem két embert egy BMW-st meg egy Hondást. A BMW-s megelőzi a célegyenesben a Hondást. Semmi gond. De ezután az a marha valami olyan gusztustalan mód kezdett menni, hogy nem hittem a szememnek. Képzeljetek el egy embert aki relatíve jó mindenben csak nem ismeri a pályát. A Hondás a sikánban előzte vissza úgy elbaszta. Na én egyszerűen nem mertem mellémenni sehol. Nagyon jól gyorsított ki, nagyokat is döntött csak állandóan keresztbe-kasul ment. A Mansellben majdnem belementem mert megugratta belül a rázókövet. Aztán jött a vicces rész. A Hondás az 1-es kanyarból kijövet elkezdett hátrafelé lesni és talán még intett is a BMW-nek. Na nem ragozom dolgot a vége az lett, hogy én önhibámból megugrattam a 3-a kanyar belső rázókövét de eléggé lapon. Mondjuk, hogy a rázókő közepéig felmentem. Persze a motor megcsúszott és nekiállt menni szembe a falba. Nagy nehezen összeszedtem és támadt egy ötletem. Lejövök a faszba. : De aztán rájöttem, hogy már nem lehet sok hátra szóval bekocogok a két köcsög mögött. Na mint kiderült ez a kör volt az utolsó. 8 kör volt a két utolsó 2:04.8-as volt. A legjobb 2:03,2. 6-ik lettem de a kupát nem vettem át amit a Svéd nehezen tudott megemészteni.
Még volt egy ötletem, hogy a 60 perce szabad motorozáson nekiugrok az 59-nek de olyan tömeg volt, hogy képtelenség volt 2:05.
Hát ennyit a mai napról. Jól éreztem magam PB is van de lehetett volna jobb is. Az, hogy a második menetben 18 fokban futottam a legjobbat végül is bizakodással tölt el. A 27 mért körből 2 volt használható. Mi lesz ha megtanulok dönteni? Most augusztusig pihi van.
Próbáld ki mi a különbség a két betét között de sztem mi halandók nem vesszük észre semmit sztem csak aki sokat pályázik az veszi észre de mondom sztem .
Fék olaj nekem is dot4 van benne a motorolaj jó választás maradja ennél (Motul) szerintem én mondjuk a régibe (2001-es) 7100 10w40- et raktam beszarás volt a váltó olyan volt mint egy álom , .
CBR929 -hez is van fékbetéted előre?
nekem most ez van benne
Ferodo Xrac 14.e-/oldal
ja és nem nyalizok .
grat
Nagy reményekkel mentem ki a pályára mert a csütörtöki lájtos menet után úgy gondoltam meglesz ma az 1:59. A motort már tegnap este kivittem, hogy ne kelljen reggel buzerálni. Hát megmondom őszintén kint nem az az időjárás fogadott amit vártam. Elvileg mára mondta a több napsütést de délig nem igazán láttunk belőle semmit. 17 fok borús égbolt nekem általában esést jelent. Mindegy a gumimelegítőt azért feltettem. Hátulra egy 200/55-ös elég jó állapotú Dunlop került. 3 különböző nyomásmérő 0,5 bar különbséggel mutatta a gumiszuszt úgy, hogy kénytelen voltam egy középértéket belőni. Első menetben kimentem és futottam 5 mért kört. A boxban Svéd fogadott, hogy: "Na hogy ment?". Mondom nem tudom mindjárt megnézem 2:03.6. Egyből forgatta a szemeit, hogy az milyen jó mert ő két napja csak 04-05-ket megy. Gyorsan el is kérte a RC-t, hogy összehasonlítsuk a köreinket. Amikor lejött azon 2:05,2-volt és hát az látszott, hogy túlfékezi a motort. Na erre fel kitalálta, hogy szerez olyan matricát mint az enyém és majd jön mögöttem. Ki is mentünk a következő menetben. 3 körig nem igazán tudtam mögötte se menni mert állandóan előzgettünk és lemaradtam. Aztán utolértem és mentem mögötte egy kört. Hát némelyik kanyar közepén szinte megállt. Az volt a tervem, hogy majd a célrarában jó közel megyek és kifékezem a cél végén. De persze megint pont utolértünk egy bojt. Svéd nekiállt előzni én mentem utána aztán láttam, hogy ebből baj lehet és inkább kimentem a bukótérbe. 2:11,6. Visszaelőztem pár embert és jé szabad lett az út. Elkezdtem húzni mint a barom. Sajnos valamiért még mindig nem tudok jobbra dönteni és alig alig térdeltem a jobb oldalra. Ennek ellenére jött az új PB. ami a Hungaroring köridőmérője szerint 2:00.758. Ezzel utol is értem a Svédet aki pont kijött a boxba (ezzel legalább 2 tizedes kárt okozott nekem ). Mentem még egy kört ami még jobb lehetett volna (első két szektorban 3 tizeddel jobb voltam) de a lejtős egyenesben utolértem egy BMW-t és sajnos ezzel el is úszott az esély a javításra. 2:01.2.
Na ezek után nagy reményekkel vártam egy versenyre. Minden rajtrács tele volt papír szerint de valójában a legtöbb verseny 10-12 fő hiánnyal kezdődött el. A módszer az volt, hogy mi (Rékási Szabi meg én) kiálltunk a boxutcába és amikor a mezőny elment a bemelegítő körre mi mehettünk utánuk és a rajtrácson pedig beállhattunk egy üres helyre. Mondtam a Szabinak, hogy menjen előre mert ő a gyorsabb. Ez így is lett. Én kb. az 5-ik sorban álltam de sok volt az üres hely. Tök jó volt, hogy csak egy rajtot kellet csinálnom. Kivételesen nagyon jól sikerült. 1-es pont keréken dobtam 2-be, majd 90% gáz és végig keréken tudtam gyorsítani. Vagy 10 helyet jöttem előre. A féktávon érthető okokból óvatos voltam de szerintem olyan 12-nek fordultam. Próbáltam szűken bent maradni mert mindenki ment középre hátha kívülről szerezek pozíciót de nem jött össze. Aztán a Mansell-nél előztem egyet. A célegyenesben még egyet, majd jött a vigyorgós előzésem. Kettes kanyarban megyek két ember előttem. A hátsó korán gyorsít ki és sodródik ki a szélére az első meg nem elég gyors. A hátsón látni, hogy nem fog visszatalálni a bal szélre szóval a 3-as kanyarra nem fog tudni rendesen ráfordulni én direkt visszavettem egy kicsit, hogy ne a kanyar közepén érjem utol majd a kanyarból kijövet jobbról elmentem neki egy jó kigyorsítással. De az olyan jól sikerült, hogy az előtte lévő embert is elkezdtem beérni (lehet 600-al volt de akkor is volt vagy 60m előnye). Korán fékezett én meg egy kemény féktávval még elég lazán befértem elé. Na itt úgy voltam, hogy fúú itt 58 lesz ma! Lószart. A kör végére (ez volt a leggyorsabb köröm) megint beértem két embert egy BMW-st meg egy Hondást. A BMW-s megelőzi a célegyenesben a Hondást. Semmi gond. De ezután az a marha valami olyan gusztustalan mód kezdett menni, hogy nem hittem a szememnek. Képzeljetek el egy embert aki relatíve jó mindenben csak nem ismeri a pályát. A Hondás a sikánban előzte vissza úgy elbaszta. Na én egyszerűen nem mertem mellémenni sehol. Nagyon jól gyorsított ki, nagyokat is döntött csak állandóan keresztbe-kasul ment. A Mansellben majdnem belementem mert megugratta belül a rázókövet. Aztán jött a vicces rész. A Hondás az 1-es kanyarból kijövet elkezdett hátrafelé lesni és talán még intett is a BMW-nek. Na nem ragozom dolgot a vége az lett, hogy én önhibámból megugrattam a 3-a kanyar belső rázókövét de eléggé lapon. Mondjuk, hogy a rázókő közepéig felmentem. Persze a motor megcsúszott és nekiállt menni szembe a falba. Nagy nehezen összeszedtem és támadt egy ötletem. Lejövök a faszba. : De aztán rájöttem, hogy már nem lehet sok hátra szóval bekocogok a két köcsög mögött. Na mint kiderült ez a kör volt az utolsó. 8 kör volt a két utolsó 2:04.8-as volt. A legjobb 2:03,2. 6-ik lettem de a kupát nem vettem át amit a Svéd nehezen tudott megemészteni.
Még volt egy ötletem, hogy a 60 perce szabad motorozáson nekiugrok az 59-nek de olyan tömeg volt, hogy képtelenség volt 2:05.
Hát ennyit a mai napról. Jól éreztem magam PB is van de lehetett volna jobb is. Az, hogy a második menetben 18 fokban futottam a legjobbat végül is bizakodással tölt el. A 27 mért körből 2 volt használható. Mi lesz ha megtanulok dönteni? Most augusztusig pihi van.
sima 4es fékolaj és motul 5100 motorolaj
fékolaj marad is szerintem 4es,nem hiszem hogy ez elég új az 5.1hez
(utánaolvastam )