Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell a menőzés. Csak irigyled a hírnevem. A helyesírás meg a külalak pffff.... 2-es alá.
Kimentem a ringre..megtankoltam szokás szerint 2500 ért hogy ne legyen benne sok súly.felpávertépeztem a transzpondert a felpávertépezett idomszettre.gumit megnyomkodtam kézzel,kb 1.9 volt benne,azé leeelenőriztem hát annyi.a kamerát direkt elfelejtettem bekapcsolni nehogy látható legyen ,hogy a boxutcában driftelve telibeverem vastagtibi alias ddt parkingoló motorját.a rodendrájdos 1000 es mezőny eleje odajött hogy szívesen segítenek futóművet állítani hogy lassuljon kicsit a tempo mivel első ezres pályáragurulás eredménye a 2.rajtkocka,ezért kértem tőlük hogy mindenképp tekergessék oda ahová jobbnak látják.Kurva Brunekker már tekergette is volna a húzófokozatot,de rábasztam a kezére egy Monsteres dobozzal---ja mert ilyenkor az ingyen van ,de tutira van benne valami függőségokozó cucc mert csajocskám azóta kenyér helyett is Monstert gurít.
na elkezdődött a verseny piros lámpa kialszik potméter elteker..picit elemeli elejét de nincs az az isten ,hogy elzárjam a gázt igy 1.ben keró végig..meg 2.ban is..meg 3.ban is picinyét...hopp senki sincs előttem..akkor most itt a féktáv..na még egy picit huzom aztán nagy fék röviden kívülről fordit..érdekes hogy a rajtot követően a mezőny 90% akkor fékez mintha teljes kört tenne meg azaz mintha a célegyó elejétől csavrná a gázt ,pedig csak a közepéről,tehát nem gyorsul annyira ki igyhát bőven elég 150 után markolászni a kart,de akkor nagyon
aztán fingom nincs milyen sebességnél fékezem meg melyik kanyarban a motort mert a tökömnek sincs ideje ilyet kukkolni mert épp félek ..aztán fordulok..fokozatkijelző persze hála istennek késik ugy másfél mp et..igy olyan szar hogy jobb lenne ha nem lenne..no gyorsan megpróbálok beépíteni egy feji fokozatkijelzőt és csak azt számolom mennyit kell visszalövögetni féktávon persze ezt körönként 10x..és ez igy műkodik is,nem kell fokozatkijelző.rááll a fejed hiba nélkül..látom Doki kerülne balról ...Brunekker jobbról--na mondom ennek fele se tréfa veszélyben az 1.hely-így megőrülök aztán rányitom a tizestüzét el is indul mint a barom,a célrarából úgy gyorsít ki hogy a koppra tekert kormánygátló még mindíg megdolgozott a pénzéért a kurva műfű pedig egyre közelebb jött a rázókő után..na összeszedek egy kis előnyt és jÖnnek sorba a 2.00-ás idők,de egyre inkább ugy érzem tele van hibával a kör.szokatlan az 1000 és egy nyomorult féktávot nem tudok rendesen belőni.no összeszedek egy kis előnyt erre piros zászló valaki bukik jó nagyot-ugrott az előny..bejövünk...és hosszú ideig nem tudjuk ujrainditják e egyáltalán mivel 5 kört tettünk meg..se nem eszek se nem iszok..se nem beszélek senkivel nehogy kiessek a magam fostos ritmusából..egyszercsak váratlanul boxutca nyílik ujra rajtrács..feláll rajt ujra minden ugyanaz 1.pozísön félős féktávval -mármint magam féltem eléggé.ujra előny ujra fasza,aztán egyszercsak a gyors balosban /4.teligáz 1000-nél/elindul hátulja nem veszem el nem veszem el ---nem veszem el.....debazmeg elveszem és hopp megtapad...majdnem gecinagy perec lett ---persze perec kicsi és ugy néz ki mint az apentásüveg ,de ő a haverom---naszóval ott elbasztam a gyors bal gyors jobb kombit ahol 3-an el is mentek egy pillanat alatt,próbálom visszahozni de para bennem a csúszás miatt és csak távolodnak 1-2 mp-re--no igy sikerült elbuknom első ezres versenyemet 4.hely-viszont sorozatos 2.00-ás idők,ami nem nagy dolog ,de azért így elsőre...örültem na...
jahogy késett másfél hónapot a beszámolóm?
Megreszeltük a lábtartót. A váltómnak semmi baja nem volt csak a verseny lábtartóm perselye olyan furán kopott, hogy amikor felhúztam ott is ragadt. Szétszedtük, belereszeltünk, visszaraktuk=tökéletes lett. Freonnak is volt hasonló problémája.
Ja de azért mindezek előtt levettük az olajteknőt hibakeresés ürügyén. De legalább kiderült, hogy jó a moci.
basszátok meg! (ez ekezet nelkul(basszatok meg))
a joeslick helyett(190/645) feldobtam 1 par d211 gp racert(180/55)....
bekulaztok! a kis kawa 2.ban ha letegeztem elforgatta a hatsot tobbszor is teszem hozza h nem volt szarra fujva!
ddt! neked mikor a valto szarakodott, mi volt a gond? hogyan sikerult orvosolni?
fasza mint mindig
Nyissál blogot

De szerintem nem unalmas én mindig elolvastam, bár nem tudom miért
Szerintem már mindenki unja de azért írom, hogy 3 év múlva tudjak min röhögni.
Végre a megszokott írások
Beszarás. 2:02.725-öt mentem.
Azt tudtam, hogy mér mert meg van meg ki is írta, hogy nem szedi szét körökre de azt nem tudtam, hogy utólag elő lehet szedni. Na meglátom azt a 02-03-at.
szia,

mért a racechrono, csak nem latszik... ha letoltod az uj verziot, es felinstallalod, akkor megjelennek a tovabbi korok (6.-tol) is, ami a lejart verzioban nem latszottak...

ugyanigy megjartuk par hete.
Köszi a tanácsot megfogadom!
Jó hogy szólsz!
Bocsi ki ment a fejemből. Holnap írj már rám nehogy elfelejtsem.
Feladtad a cuccot roli?
voltak robogósok
Aha. Oktatgatott ahogy láttam.
és motorozott ?
És persze kint volt a Talma is.
Akkor volt izgalom rendesen a pancsi nemkötelező a verseny mise szoktunk csak motorozunk magunk ellen
Na tehát. Ma sunyiba kimentem a ringre, hogy megnézzem mennyire fosok és a motor működik-e? Többen buzeráltak, hogy miért nem megyek a Pringre versenyezni de nem akartam ilyen stresszhatásnak kitenni magam. Úgy akartam menni, hogy nincs semmilyen kényszer. Reggel még a kormánygátlót szereltettem vissza a Décziéknél mert kicseréltük benne a szelepelést, hogy működjön is. A módosítás parádésan sikerült. A motor egész nap meg sem rezdült. 2 hónap után szerdán mentem először a motorral és volt pár furcsaság vele. Leginkább nem fordult a kormány. Gondoltam, hogy kicsit kevés lehet elöl a légnyomás. Olyan 1,5-re saccoltam. Ma a ringen a Dunlopos-ok műszer nem lendült ki amikor rádugtuk! Szerintem fél bár körül lehetett benne. A hátsó viszont jó volt. Na felmentem az első menetre. Talán mondanom sem kell, hogy 30 fok volt a levegő és vagy 50 a pálya hőmérséklete. A terv az volt, hogy ma 05 alá kéne menni. A második köröm már 06 volt de aztán bénáztam, meg pályaelhagyás, benzin elfogyás szóval 4 mért kör elég is volt. Annyit nem mentem, hogy a cél végi féktávot belőjem ehhez a hőfokhoz. Jó lejöttem elmentem tankolni. Visszajöttem, levetkőztem, ettem egy kicsit egyszer csak közlik, hogy jön az arany csoport. Abba mentem én is. Há mondom ez nem lehet 20 perc sem telt el! Hát de. Én csak azt tudtam, hogy 3 csoport van de az nem tűnt fel, hogy 4-ig csak a gyorsak meg a közepesek mennek felváltva és a leglassabbak meg 4-től mennek folyamatosan 10 perces szünetekkel. Na mivel rövid gatyában álltam ott amikor vijjogott a sziréna ezért hamar eldöntöttem, hogy ez nekem kimarad. Egyáltalán nem tetszik ez a rendszer de biztos van akinek bejön.
A 3-ik menetben kicsit jobban odatettem magam de, hogy mennyire az nem derült ki mert a race chrono nem mért. Mint kiderült 1 hónapja lejárt a licensz és ezért csak 5 kört mér amiből 4-et ellőttem az első menetben. Érzetre 02-03 körül volt. A 4-ik menetben jöttek az érdekes dolgok. Új mérést indítottam mondom megyek 5-öt oszt annyi. Na már az első körömben a cél végi féktávon jött a baj. Éppen kezdtem belőni a féktávot. Jövök át a híd alatt és látom, hogy egy piros-kék-fehér-gixer jön ki a boxból. Kb. a fehér vonal (tilos átlépni) közepénél járt amikor elkezdett bejönni az ideális ívre. Én nagyjából akkor értem a féktávhoz. Nem hittem a szememnek. Jött vagy 80-al. A race chrono szerint próbáltam elkerülni az ütközést én is úgy éreztem, hogy egy kicsit felengedem a féket és próbálok balra tendálódni (volt még 1m) de már láttam magam előtt ahogy repülök mint a győzelmi zászló. Hát éppen csak de elfértem. A szívem majd kidurrant utána. Arra nem volt erőm, hogy beintsek neki. Na mondom csak azért is megyek még egy kicsit. Két "gyors" kör, 2:03,4, 2:03,1 és le is jöttem. A dőlésszöggel vannak még gondok meg minden mással is de érdekes javulások is voltak. A Mansell előtt ledadogott a 4-ik. Ilyen még nem volt. A 2-es előtt meg nem 202-ről hanem 207-ről veszem a féktávot.
Elég sok esés volt de főleg a közepes csoportban (2:05-2:20 közöttiek talán?). 3 olyan motort hoztak le amin ilyen diablo corsa meg más utcai gumi volt. 50 fokos pályára biztos nem mennék fel olyan gumival aminek 40-50 fok az üzemi hőfoka. A D211GP-m kiszolgált. Ahhoz képest, hogy márciusban raktuk fel használtan elég jól bírta.
Nagy hirtelen ennyi.
Nekem tetszik a brembo sinterese. De azt ugye tudod, hogy annak kell egy kis idő amíg bemelegszik és elkezd rendesen harapni. Ja meg vigyázz rá az elején ne égesd meg hanem fékezd be rövid fékezésekkel.