Semmi baja nincs annak. Szerinted a gyártó raktárába mennyit állt az az olaj, vagy valamelyik kitermelés helyéről vetted melegen, mondjuk Jockey Ewning-tól
De ha jót akarsz annak a Kawának akkor következőnek veszel fuchs-t vagy elf-t, de nekem a castrol power 1 race is bejött.
Van nekem egy Zx636r mocim ,2004es..
Motul 5100 olajat tettem bele legutóbb és most is azt szándékozom..
A kérdésem az,hogy szerintetek gáz olyan olajat beletenni ami 1,5 éve áll a saját kannájába lezárva?
Mert akkor elég lenne vennem 2 lityi olajat a 4 helyett..
Akkor annak a szinkronnak jónak kell lennie. Nem mászik az el, kivéve ha nem jól lötték be akkor
Told be a szerelődhöz, nézzen rá. Lehet egy karbitisztító folyadékkúra sem ártana neki. Télen ha nem volt rendszeresen beindítva akkor sok szutyok lerakodik a karbiba.
Igen, valószínű a szalagok is kaptak vagy a csont sérülése miatt abban a helyzetben igénybe veszi nagyon a vállad.
A fekvő igazán nem is a vállat edzi, de jó gyakorlat a 270 az szép teljesítmény. Ha a válladat akarod szintre hozni akkor én a helyedbe egyenes háttal ülnék egy széken és kis súllyal oldaltartásból a fejed felett összeérinted a kezed és vissza óvatosan, lassan. Az inkább váll gyakorlat.
De emlékszem amikor keresztszalag szakadásom volt az a lábam fél évre rá még igencsak gyenge volt, több idő kell annak, hogy rendesen helyre gyere.
Valami gond van a mocimmal... 4 ezres fordulat alatt nagyon hörög és nem akar gyorsulni :S kis emelkedő és már fulladozik a motor már... Szeritnetek mi lehet vele? karbiszinkron és szelephézag állítás segítene a problémán?
Köszi!
Érdekes amúgy. A fekvőtámasz már ugyan úgy megy. 4 sorozatra 270. Valahogy a vállam külső része fárad el de nagyon. Nem is a féktávval van a gond mert a cél végén vígan voltam végig hanem a balos kanyarba ahogy dőlnék be na akkor esek le a motorról. Ami elég kellemetlen.
De ha jót akarsz annak a Kawának akkor következőnek veszel fuchs-t vagy elf-t, de nekem a castrol power 1 race is bejött.
Van nekem egy Zx636r mocim ,2004es..
Motul 5100 olajat tettem bele legutóbb és most is azt szándékozom..
A kérdésem az,hogy szerintetek gáz olyan olajat beletenni ami 1,5 éve áll a saját kannájába lezárva?
Mert akkor elég lenne vennem 2 lityi olajat a 4 helyett..
Told be a szerelődhöz, nézzen rá. Lehet egy karbitisztító folyadékkúra sem ártana neki. Télen ha nem volt rendszeresen beindítva akkor sok szutyok lerakodik a karbiba.
Mikor volt utoljára szinkronozva a karbi?
Esetleg szelephézag állítás is ráférne ha az is régen volt.
A hiba szerintem üzemanyagellátási hiányra utal az mondjuk érdekes, hogy csak a középső tartományban érzed.
A fekvő igazán nem is a vállat edzi, de jó gyakorlat a 270 az szép teljesítmény. Ha a válladat akarod szintre hozni akkor én a helyedbe egyenes háttal ülnék egy széken és kis súllyal oldaltartásból a fejed felett összeérinted a kezed és vissza óvatosan, lassan. Az inkább váll gyakorlat.
De emlékszem amikor keresztszalag szakadásom volt az a lábam fél évre rá még igencsak gyenge volt, több idő kell annak, hogy rendesen helyre gyere.
Érdekes amúgy. A fekvőtámasz már ugyan úgy megy. 4 sorozatra 270. Valahogy a vállam külső része fárad el de nagyon. Nem is a féktávval van a gond mert a cél végén vígan voltam végig hanem a balos kanyarba ahogy dőlnék be na akkor esek le a motorról. Ami elég kellemetlen.
Azért a vállad még emlékszik a tavalyi incidensre ahogy látom
Gyárinak a darabja 4580ft csak ezért kérdeztem!
olaj: Fusch 10W40