Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grat
Na jöjjön a szokásos. :D
A mocim már kint várt megázva bár de törve nem. Gyorsan befizettem a lét, kaptam tranyót, elmentem gépátvételre. A mamis emberek csinálták szóval nem volt elég rajtszámot venni tőlük, hogy átengedjenek. Volt akit végelegesen elküldtek talán mert törött volt a K5 000 váza vagy valami ilyesmi. Velem nem kötözködtek.
A pálya csurom víz volt valami hajnali 4-es felhőszakadás miatt de a Nap erősen sütött. Elfelejtettem hosszabbítót vinni de szerencsére volt aki kisegítsen. A pálya vizes volt de azért kimentem, hogy teszteljem az új lábtartót. 3-4 kört mentem olyan 25-30-as köröket pontosan nem tudom mert 10 emberből 1-nek mért a transzpandere. Valami szoftveres gond volt amit az időmérőre megjavítottak. Egy 06-os ZX-10R-t kifékeztem a lejtős egyenesben aztán szélesre vettem a -2-őt mert a belseje szinte sárga volt a portól és egyszer meg is csúsztam rajta. Emberünk vissza is jött belül (minek?)majd a kigyorsításon akkorát csúszott, hogy csak na. Legalább 3X csóvált a motor. Az őrangyala a helyén volt. Én le is jöttem majd elmentem tankolni. Időmérőre teljesen felszáradt a pálya. A cél 04 volt. Hát nem sikerült. Mentem 3 kört majd lejöttem átgondolni az életem. 2:07,5. Felmentem még egyszer és próbáltam rájönni mi a baj. Utóbb rájöttem, hogy a kigyorsításaim voltak harmatgyengék és emiatt a kanyarbemenetem sem volt jó. De a lábtartóval is voltak gondok. Mint ha túl magasan lett volna. Éppen kezdtem volna begyorsulni amikor kimentem egyenesen a 2-es kanyarban. Röhögni fogtok de a fékem annyira felkeményedett, hogy a 2-re állított fékkaromat nem értem el elsőre. Annyira kimászott. Na mindegy mentem tovább. Következő kör már jobbnak tűnt amikor is sárga zászló ugyan ott. Gáz elvesz, nézek ki a fejemből. Hát a Svéd motorja hever a hármas kanyar kavicságyában. Jól látható karcolásnyom, az aszfalton. Mentem még 3 kört eközben megállapítottam, hogy nem a Svéd esett el vele hanem a Szaszy. De azért a versenyen elindultak. Nem volt rendes köröm szóval 06,5.
Verseny előtt visszavettem a féket 4-re és kb 20 perccel a rajt előtt kitaláltam, hogy feljebb kéne rakni a lábtartó. Szóltam az Árpinak, hogy érvényesítse fizikai fölényét az imbuszkulcson. Ez olyan jól sikerült neki, hogy az eltört. (Az imbusz). Lábtartó marad a helyén. Viszont kunyiztam 5-6l benzint az Árpitól ha már a lábtartómat tönkre tette. Na mindegy kicsit bemelegítettem, vedeltem a vizet két pofára stb. A rajtrácson a 7-ik pozíciót foglaltam el. Talán 24-en voltunk összesen. Az milyen már, hogy a kivezető körön fájt a bal vállam? Jött az első rajt. Ugye a mocival a felvezető körben rajtoltam először szóval voltak gondok. A reakcióidőm jó volt meg a moci is elindult ahogy kell de túl hamar beváltottam a 2-est és hát 7000-nél még nem ment mint kéne. Persze összekapta magát és utol is értem az előttem lévő 3 db R1-est de egyszerűen nem volt hely. 240-nél már elvettem a gázt. Olyan 15-nek érkeztem az 1-es kanyarhoz kicsit szorongattak meg én is másokat aztán ahogy bemegyek a kanyarban látom, hogy előrébb csúszik egy motor+a tulaj az aszfalton. A figura olyan dühös volt, hogy még meg sem állt de már integetett amit én úgy értelmeztem, hogy: "Mi a kurva anyádért löktél fel!". Elfordultam húztam neki mentem befelé és talán 2-3 embert ki is fékeztem. Az uszodában nagyon beszorultam egy kék R1 mögé (egész versenyen R1-kel meccseltem). Szerintem ilyen 5-6mp volt lassabb nálam de nem mertem bemenni mellé. A lejtős féktávon simán levettem megyek be a -2-be és már repül is egy ember előttem. Alkatrészek szanaszét repültek, majdnem magával rántott egy másik embert is. Highside. A célrarában arra gondoltam, hogy ez piros zászló lesz. A cél végén meg is kaptuk. 20 perc pihi ami rám fért. Az első és a 8-ik helyezett esett ki a küzdelemből. Az újrarajtoltatott verseny 9 körös lett.
A következő rajt sokkal jobban sikerült. Tovább húztam az egyest lett is egykerék meg kormánycsapkodás de nem volt vészes. A cél végén talán 7-8-nak fordultam ismételten R1-kel körülvéve. Az uszodában megint ráestem úgy az egyikre, hogy muszáj volt kiszélesíteni az ívet és már jött is Árpád barátom mint a gyorsvonat belül. Na ő olyan szinten otthagyott, hogy öröm volt nézni. A sikán utána bal jobban ellentmondást nemtűrően előzte ki a Yamahást szikrázó térdkoptatókkal. Én a hiba utána a cél végén kaptam el emberünket. Gyorsan le is léptem tőle. Na vajon kiket értem utol? 2db 09-es R1-est. Egy szürkét meg egy pirosat. Nagyon küzdöttek egymással én meg nem tudtam elég közel kerülni, hogy beszálljak. Aztán a szürke elfáradhatott mert megelőzték és kissé belassult. Nekem még ekkor volt némi erőm úgy, hogy a cél végén kifékeztem nemtom pontosan talán a 5-6-ik körben. Na innentől hibát hibára halmoztam. Lapon átmentem a Mansell meg a sikán rázókövén is persze csak ilyen 05-ös tempóval valszeg ezért nem estem el. Ja a 2-ik körtől az utolsóig az összes köröm 8 tizeden belül volt! De még csak két hasonló sem akadt köztük. A -2be már úgy mentem be, hogy dupla féktávot vettem fele erővel és hassal tartottam magamat tankon úgy beszart a vállam. De küzdöttem mint állat. A piros R1-es nagyon elment de aztán a lejtős féktávot elkottázta és így meg tudtam előzni. Lövésem nem volt hány kör van hátra. A gyors balosban 2X is majdnem kimenetem egyenesen mert egyszerűen nem tudtam átmászni a motor másik oldalára és nem fordultam rá a kanyarra. Össze-vissza nyitottam zártam a gázt szóval volt izgalom bőven. Aztán a célrarában utolértem egy lekörözöttet (kivételesen Suzuki volt). Valamiért abban a hitben éltem, hogy mögöttem jön valaki ezért nekiálltam körbemotorozni. Mondom ha sikerül talán eléggé feltartja a másikat. Hát ahogy befejeztem a manővert le már láttam is a kockás zászlós embert. Toltam a 6-at és annyi. 5-ik lettem 2:04.9-el amit az utolsó előtti körben futottam. :smt017 Rögtön elrángattak a pódiumra mert, hogy az első 6-ot díjazták. Hát én inkább kihagytam volna de mit lehet tenni? Na mindegy. Végül is elégedett vagyok mert a vége felé agyban már 02-őt mentem csak a testem nem volt hajlandó engedelmeskedni. Tényleg röhejes dolgokat műveltem. A következő versenyig van 3 hét. Svéd nyert a törött mocival, Zsírferi 3-ik, Brunekker egy nagyon elrontott rajttal 4-ik.
Ennyi!
A tankon lévő Kawasaki felirat kivételével tetszik. Az valahogy nekem nem jön be!
am kész a vas nemsokára jönnek a képek bár nem a legjobb minőségüek majd lesznek jobbak is...
már mind1
Itt
Nyomtunk ma egy gyorsat Eger meg Lillafüred közt, nagyon elemében van a masina a hegyekben
itt vagy?
Rendben ha nagyon megtetszik akkor lehet énis összerkok valami ijesmi külsöt.
este megmondom mennyibe fájt... ma rakjuk össze
hali Strici bácsi összált már valami elképzelés a tura megvalósítással kapcsolatban? Járatod már a paripát, gondolom sokan megpislogják az új külsöt
Hali. mennyiböl volt meg? Ez bazottul bejön.
Nagyon tuti lessz igy a vas.
Hétfőre már készen......
Sok szerencsét mindenkinek aki indul a mai versenyen!
Ez kész. Én még néha autóba is intek a szembejövő motorosnak.
Én is egyébként lehúzódok de elég kevesen köszönik meg, múltkor egy hondás villogózott előzés után. Meg is lepődtem mennyire udvarias
Rendicsek! Szólj légyszi, hogy mikorra számíthatok rá, mert már szívják érte a véremet
Jó hétvégét!
Miért? Lusta vagy takarítani az üllést?
na ott pfff futam előtt megfogadva Joe tanácsát azé gittelek egy biztonságit
Majd a rajt előtt 10mp-el.
honap verseny azé mintha kicsit fosnék vagy mi
Ma mentem kocsival párszáz kilométert. Amikor motor jött mögöttem, akkor mindig lehúzódtam, hogy sávváltás nélkül meg tudjanak előzni. 9 motort engedtem el, egy BMW-s elakadásjelzővel köszönte meg, egy Hondás intett, miután megelőzött, és 7 Suzukis lófaszt se csinált. Faszszopók.
Ha végre le lesz papirozva a motor akkor úgy is betolom majd akkor beszélünk róla, kell nekem más cucc is hozzá is tőled