megjöttek a gumik csikánók..egyenlőre csak slick van.bridge racing ,dunlop kr 106 és 108.és Metzeller k1 k2..van egy szett zsíruj dunlop 120 ,180, 50 pízé az utcai mintás..még csak most pakolászok ugyhogy nem tom mi van..
Kész a moci. Emberem összerakta. Ment vele egy nagy kört. Nincs hibajelenség. Egyelőre annyiban maradtunk, hogy valami kosz kerülhetett a rendszerbe. Holnap jön egy nagyobb teszt és elválik a dolog.
Vagy a kawasakik sajátja az a szerkezet ami meggátolja, hogy álló helyzetben üresből 2-est kapcsolj. Ez szart be a crazynek is. Nem tudjuk mi a hiba de ki fog derülni. Addig meg hajtom amíg "normálisan" működik. Fritsnek van komplett blokkja 250-ért.
Vagy is nem hajtom csak a ha "muszáj". De ha súlyosbodik a helyzet akkor nem eröltetem.
Na lássuk csak
Én két dologra tippelek a váltás leegyszerüsítve úgy zajlik hogy a fogaskerekeket ún váltó villák segítségével tudjuk a megfelelő helyzetbe állítani, azonban ezek a villákat egy úgynevezett kukactengely vezeti meg amelyben előre kivannak marva azok a hornyok melyekben a villák mozognak. Ha ezek a hornyok esetelegesen berágodtak/ megsérültek akkor okozhat ilyen akadózási tüneteket. A másik lehetőség hogy a kukactengely végére fel van erősítve mi úgy hívtuk hogy tésztavágó amit a váltókar segítségéve mozgatunk végülis ez pozicinálja a kukactengelyt a sebbeségfokozatba, ez egy karos mechanizmus itt is beleakadnak a villák a az előre kialakított csapokba:)
Itt fordulhat elő még valamilyen erős kopás vagy valamilyen szorulás. Nem tudom mennyire lehet ezt a rizsát érteni megpróbáltam érthetően fogalmazni.
Lényeg a lényeg ezek olyan hibák amiket jobb ha mielöbb orvosol az ember, mert lehet nagyobb kárt okoz
Azért nyomatok pár képet( lehet nem lesz a legjobb) hátha kicsit érthetőbb:
200 ezer egykerékért
mi van a vassal hova siettél vele?
http://youtu.be/EIhkhnI78Bc
http://www.youtube.com/watch?v...
most keltem fel
cserélj olajat,,,nem viccelek.
magának uj emilje érkezett
vagy mégis?
de nem.
talán most:
Vagy is nem hajtom csak a ha "muszáj". De ha súlyosbodik a helyzet akkor nem eröltetem.
Én két dologra tippelek a váltás leegyszerüsítve úgy zajlik hogy a fogaskerekeket ún váltó villák segítségével tudjuk a megfelelő helyzetbe állítani, azonban ezek a villákat egy úgynevezett kukactengely vezeti meg amelyben előre kivannak marva azok a hornyok melyekben a villák mozognak. Ha ezek a hornyok esetelegesen berágodtak/ megsérültek akkor okozhat ilyen akadózási tüneteket. A másik lehetőség hogy a kukactengely végére fel van erősítve mi úgy hívtuk hogy tésztavágó amit a váltókar segítségéve mozgatunk végülis ez pozicinálja a kukactengelyt a sebbeségfokozatba, ez egy karos mechanizmus itt is beleakadnak a villák a az előre kialakított csapokba:)
Itt fordulhat elő még valamilyen erős kopás vagy valamilyen szorulás. Nem tudom mennyire lehet ezt a rizsát érteni megpróbáltam érthetően fogalmazni.
Lényeg a lényeg ezek olyan hibák amiket jobb ha mielöbb orvosol az ember, mert lehet nagyobb kárt okoz
Azért nyomatok pár képet( lehet nem lesz a legjobb) hátha kicsit érthetőbb: