Egy 7-8 éves gyári gumi fékcső után biztosan sokkal jobb. De ha egy új mocin lecseréled nem fogsz minőségi javulást tapasztalni. Én nemt dutam elmelegíteni a 4 éves fékemet pedig fostam a mocin és téptem a féket ahol csak lehetett. Azért kapott fém fékcsövet mert akciós volt. Semmit változást nem tapasztaltam.
Erről beszélek. Ha már tavaly is csinált ilyet már akkor meg kellett volna csinálni. Ha beleállsz valakibe a cél végén mit mondasz neki? Hogy csak 1 éve jársz rossz a fékkel?
A gyári fékcsőnek amennyire én tudom 4 év a csereperiódusa. Miután én lecseréltem fémre semmilyen változást nem tapasztaltam.
Vegyél bele Motul RBF660-as fékfolyadékot vagy bármilyen DOT 5.1-et, rendesen légtelenítsd le és jó lesz. Ha nincs egyéb hiba benne. Bízd szakemberre.
És ne menj vele pályára ha tudod, hogy szarakszik mert így jársz: link.
igazi versenyelő vagy!
Láttad volna a fejedet a menet végén.
hubazdmegde jó volt, készbazdmeg, leért a térdem, mentemmint az állat, sohailyenjónemvolt, iszonyúan jó volt, készbagyok bal.bla.bla.bla.bla.bla
Pedig tavaly is Ljáccotta ugyanezt...... (de csak túlmelegedett)
Most gyüttM haza, betétek felcsiszolva (újra szürkék), de nem azokkal lesz a gond, mert még bőven láccik a kopásjelző.....
Fékfolyadék alacsony szinten, légteleníteni kellene gondolom......
1részt nem tudom a menetét, másrészt érdemes ABBA belekezdeni, amíg nincs fékolajam, mert jövő7re terveztem 5.1s beszerzését ! Full - szinteset vegyek, ami később örexik L ?
250ml bőven elég belőle, ugye ?
Rendes fék alatt mit értesz? Verseny fékbetéten ill. fémcsövön 1Nlőre még nem gondókottam, j
Nem lesz itt gond. Egyszerűen cseréld ki ami elhasználódott. Fékbetét, fékfolyadék meg pucolás. Mondjuk nem ártott volna a pályára rendes fékkel felmenni és nem a 2-ik menetben rácsodálkozni, hogy: Jé! Megint elment a fékem!
Grácie, én is erre gondoltam, hogy nagyon Légethettem a betéteket, tényleg elég feketék lettek, & "üveges" felületűek, a betéteken még látni a kopásjelzőket, (mert most kezd beesni abba a tartományba).
Sosem volt még fékolaj cserélve, na már most 3éve van nálam, a 2006-ban gyártott motor, amit gondolom eladás előtt töltögetnek fel beléjük való folyadékokkal, de a 3év az ezek xint sok volt neki...
Munkahengert nem akarok, mert az a "anyagilag teljessen +vaok viselve Maónika" kategória lenne
szia, első körben érdemes lecserélni a fék folyadékot (dot 5.1) és a min-max közé tölteni. Hivatalosan minden fék folyadékot 2 évente le kéne cserélni. A fék betétnél, ha még van anyag akkor megcsiszolni (ha fel van égve egy kicsit segít) A nyerget is szétszedheted a dugattyúkat kipucolni. Ezek után se lesz jó akkor munka henger baja lesz
Fékolaj csere magasabb forráspontú és ha a betét is a kopásjelzőt elhagyta akkor szerintem csere az is.....Egyszerűen elmelegedett a féked....Volt már benne fékolaj csere valamikor?
Segíccsetek mán a rászorulókon plíz könyörögve kírlek benneteket :)!
2. menet közepén bezuhant a fékkarom, és a fékhatás is a fele lett....
Volt már ilyen máskor is, de megjavútt....
Most nem nagyon akar megjavulni sajna.....
Kísérőjelenségek.... Fékbetétbe 22e van (gyári), s valóban elég hamarosan cserére szorulna, de azért van még benne 1 kevéske....
Fékolaj az alacsony szinten, de a ring előtt még az alacsony & a FULL szint között félúton tanyázott.....
A fék kb. ott kezdi L kifejteni a hatását, ahol a kesztyűm van, nemtudom tovább húzni a kart a zsíros ujjaim miatt, csak ha teljesen leveszem a kezem a gázról, és atomig húzom, de úgy veszélyes.....
Na már mostan leszereltem a bal ódali nyerget, illetve leszedtem a féktartály sapkáját, (semmitse csinátam, csak leszettem), osztan visszapakoltam őket a helyükre (mondjuk elég feketék vótak a betétek)......
, & csodák - csodájára olyan beton lett +int a fékem, mint a állat, majd ennek örömire mentem 1-2 Mátra kört, osz' a II.-ban már újra Lkezdödött ez a fránya jelenség
Lehet betét csere lesz holnap, másik kérdés, hogy fékolajra szabad rátölteni, vagy kompletten cserélni kéne, & ha igen, vegyek-e DOT4-eset (ha jól olvastam ez a gyári), vagy akko' má' 1úttal v1ek vmi jobbat ?
Kérem Mr. Kalambó deríccsen fínyt erre a kusza relytíjre
Elképesztően jó fékekkel szerelték azt a szériát.
Többet nem lesz gondod.
A gyári fékcsőnek amennyire én tudom 4 év a csereperiódusa. Miután én lecseréltem fémre semmilyen változást nem tapasztaltam.
Vegyél bele Motul RBF660-as fékfolyadékot vagy bármilyen DOT 5.1-et, rendesen légtelenítsd le és jó lesz. Ha nincs egyéb hiba benne. Bízd szakemberre.
És ne menj vele pályára ha tudod, hogy szarakszik mert így jársz: link.
tudsz adni valami elérhetőséget? kérdeznék valamit.
campos@freemail.hu -ra is jó.
Láttad volna a fejedet a menet végén.
hubazdmegde jó volt, készbazdmeg, leért a térdem, mentemmint az állat, sohailyenjónemvolt, iszonyúan jó volt, készbagyok bal.bla.bla.bla.bla.bla
Most gyüttM haza, betétek felcsiszolva (újra szürkék), de nem azokkal lesz a gond, mert még bőven láccik a kopásjelző.....
Fékfolyadék alacsony szinten, légteleníteni kellene gondolom......
1részt nem tudom a menetét, másrészt érdemes ABBA belekezdeni, amíg nincs fékolajam, mert jövő7re terveztem 5.1s beszerzését ! Full - szinteset vegyek, ami később örexik L ?
250ml bőven elég belőle, ugye ?
Rendes fék alatt mit értesz? Verseny fékbetéten ill. fémcsövön 1Nlőre még nem gondókottam, j
Sosem volt még fékolaj cserélve, na már most 3éve van nálam, a 2006-ban gyártott motor, amit gondolom eladás előtt töltögetnek fel beléjük való folyadékokkal, de a 3év az ezek xint sok volt neki...
Munkahengert nem akarok, mert az a "anyagilag teljessen +vaok viselve Maónika" kategória lenne
2. menet közepén bezuhant a fékkarom, és a fékhatás is a fele lett....
Volt már ilyen máskor is, de megjavútt....
Most nem nagyon akar megjavulni sajna.....
Kísérőjelenségek.... Fékbetétbe 22e van (gyári), s valóban elég hamarosan cserére szorulna, de azért van még benne 1 kevéske....
Fékolaj az alacsony szinten, de a ring előtt még az alacsony & a FULL szint között félúton tanyázott.....
A fék kb. ott kezdi L kifejteni a hatását, ahol a kesztyűm van, nemtudom tovább húzni a kart a zsíros ujjaim miatt, csak ha teljesen leveszem a kezem a gázról, és atomig húzom, de úgy veszélyes.....
Na már mostan leszereltem a bal ódali nyerget, illetve leszedtem a féktartály sapkáját, (semmitse csinátam, csak leszettem), osztan visszapakoltam őket a helyükre (mondjuk elég feketék vótak a betétek)......
, & csodák - csodájára olyan beton lett +int a fékem, mint a állat, majd ennek örömire mentem 1-2 Mátra kört, osz' a II.-ban már újra Lkezdödött ez a fránya jelenség
Lehet betét csere lesz holnap, másik kérdés, hogy fékolajra szabad rátölteni, vagy kompletten cserélni kéne, & ha igen, vegyek-e DOT4-eset (ha jól olvastam ez a gyári), vagy akko' má' 1úttal v1ek vmi jobbat ?
Kérem Mr. Kalambó deríccsen fínyt erre a kusza relytíjre