megnéztem és mivel ott megyünk el a melóhelyednél, akkor lehet, hogy én is veled mennék, szal ott egy kicsit kilépek a csapatból és beugrom hozzád , ha ez így OK
Közös talik? Attól még a többi motor megmarad!
Tegnap az utcai cirkálóval gengszterkedtem. Gyári dob, sistergés, semmi hang. De úgy tolt basszus, mint egy mozdony
Hali!
Regisztrálni kell a kawa oldalán. Én melózom és onnan indulok a csapat után szokás szerint. Beszéltem Ozsival és a tatai pihenőnél fogok hozzájuk csatlakozni. Vagy találkozunk ott, vagy a melóhelyen mint múltkor. Hmmm?
Leírás a kawa oldalán!
Istike,
utcára tökéletes a gyári betét+tárcsa kombó, de pályán elmelegszik és nyúlóssá válik az egész.
mivel nekem full gyári a cucc, egy fém fékcsőszett, egy radiális főfékmunkahenger biztos sokat lendítene a dolgon, de minek is , nem versenypályára tervezték, utcán-autobahn-on meg tökéletes
Egy szó, mint száz: nekem nagyon bejön. külföldi szaklapok 20.000 angol fontra kalkulálják az árát. Persze ez csak találgatásra jó, mert az itthoni árak "kicsit" mindíg eltérnek. És nem a jó irányba
Na akkor kéne venni, nem?
milyen betéted van? Én múltkor a brembo racingot csaptam bele, és eddig csak jót mondhatok róla, (benne van 10K km) és nem kevés racsing, de hiszen ismersz..... én nem akarok attól jobbat
ahogy néztem a srác csinált pár száz képet és asszem 3-on ott virítok
legalább vki megörökítette
bár a hazaút is meg van kamerán, mert a srácok induláskor bekapcsolták
jelzem az újvárosi shell - Hring parkoló 47 min
az igazság az, hogy lehet ezzel is kanyarogni, csak egy kicsit melósabb
a fék azonban nem pályára való, kb 4 kör után szinte már csak lassítgatásra elég , de az élményfaktor megfizethetetlen
a guma jól vizsgázott az elfogóvadászon is, szal asszem maradok a márkánál, max a 212-esre váltok
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Tegnap az utcai cirkálóval gengszterkedtem. Gyári dob, sistergés, semmi hang. De úgy tolt basszus, mint egy mozdony
Regisztrálni kell a kawa oldalán. Én melózom és onnan indulok a csapat után szokás szerint. Beszéltem Ozsival és a tatai pihenőnél fogok hozzájuk csatlakozni. Vagy találkozunk ott, vagy a melóhelyen mint múltkor. Hmmm?
Leírás a kawa oldalán!
csak egyet , akkor hogy szervezünk közös talikat
ui. a szombat jónak tűnik, majd , hogy mikor és hogy tervezted az indulást
utcára tökéletes a gyári betét+tárcsa kombó, de pályán elmelegszik és nyúlóssá válik az egész.
mivel nekem full gyári a cucc, egy fém fékcsőszett, egy radiális főfékmunkahenger biztos sokat lendítene a dolgon, de minek is , nem versenypályára tervezték, utcán-autobahn-on meg tökéletes
Na akkor kéne venni, nem?
bár nekem mi keresni valóm lett volna ott
De gratula Guro király voltál
legalább vki megörökítette
bár a hazaút is meg van kamerán, mert a srácok induláskor bekapcsolták
jelzem az újvárosi shell - Hring parkoló 47 min
a fék azonban nem pályára való, kb 4 kör után szinte már csak lassítgatásra elég , de az élményfaktor megfizethetetlen
a guma jól vizsgázott az elfogóvadászon is, szal asszem maradok a márkánál, max a 212-esre váltok
"nem kanyarvadász"
ui.: vagy meg kellene tanulni motorozni?
A bontás ugrott... hétvégén ki lett derítve...
Jó hír: Zöldségé válok én is... feladom a vörös-feketét...
és mit találtam:
http://www.youtube.com/watch?v...
ha nem is pont ugyan ilyen... de elég hasonló.....
hmm... megjön a guba intézem....
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu