Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik, a superman a másik meg a pókember volt azok halhatatlanok,- és tudnak úgy , hogy repülés után nem sérülnek
Dolgoztam együtt amerikai emberkékkel. Mikor megkérdezték tőle, milyen védőfelszerelést használ, nemes egyszerűen annyit mondott: Napszemüveg! CBR900RR je volt amit konténerbe hozatott át. Csak eldőlt és ráborultak a lomok. Törötten eladta!
Ezek az idióta amatőr filmek teszik tönkre az emberek agyát szerinted ,- normális az , aki vagy akik ilyen ruhában ül /ülnek / fel egy motorra? ja és versenyeznek...........
Jó. Tisztázzuk le a dolgot. Bármilyen 2000 utáni sportmotorral lehet 2:00-át menni a ringen széria állapotban. 2005 utáni ezresekkel meg 1:55-öt. Ez világos tényszerű de persze nem árt ha Kispataki Viktornak vagy Talmácsi Gábornak hívnak.
Viszont ha te elkezded tuningolni a motort attól se jobb se rosszabb motoros nem leszel. Ha valaki 2 pályanap után 2:30-nál full öhlinset rak a motorba persze kérdezhetjük, hogy minek de lehet, hogy 20 pályanap múlva 1:57 és csak gratulálhatunk. NEM LEHET TUDNI KIBEN MI VAN!
Te is tudod ,hogy nem erről szól. . .
Több volt mint 196Le keréken? (Nem a Prop Teches padon ) Két versenyenként minden csapágyat kicseréltél benne? Mert tavaly és idén is van ilyen motor a ringen. Kawasaki.
Ott a probléma, hogy te egy teljesen abszurd dolgot állítasz amire érdemben nem is lehet reagálni. Kijelented, hogy ha valaki 2:15-ös körnél bazzazt rak a motorjába akkor sosem fog 2:00-át menni. Na most mivel ezt te nem tudhatod mint ahogy senki élő ember nem tudhatja így nem is lehet igaz. Biztos van aki nem fog menni más meg fog. De felteszek egy egyszerű kérdést.
5 év múlva nem kapsz ezres sportmotort kipörgésgátló nélkül. Akkor nem fog tudni senki lemenni 2:00-ra akinek új mocija lesz?
Mellesleg szerintem senkinek nem volt a tavalyi motoromnál erősebb gépe az ezresek közt, mégsem tudtam 07 alá menni vele . .
Ezzel a hozzászólásoddal most saját magad hazudtoltad meg Tibi! Nem keresek vissza hozzászólást de igy van! Az meg , hogy pályamotor ide vagy oda, 2:15 nél nem kell kipörgésgátló az tuti!
Ja értem én. Tehát mindenki akinek erősebb vagy újabb motorja van mint neked az tehetségtelen szar alak és csak a technikának köszönheti a köridőt. Azt tudod, hogy 125-el 1:57 a pályacsúcs a Hungaroringen? 50Le.
Egyébként elmondom miért nincs igazad. Mert egy tucat embert ismerek aki sosem pályázott szériamotorral és 2 perc alatt van már. Pl. Kis Viki. Tavaly a öhlinses, akra rendszeres ZX-10R-el kezdett komolyan pályázni. 2:20-30-at ment eleinte. Neki is mondtad volna, hogy minek vazze a szériához is kevés vagy? Idén meg 1:58. 1 év alatt.
Nem minden fekete és fehér. Pályázni pályamotorral kell. Az meg nem széria. Mert akkor ne rakjunk fel fém fékcsövet, rövidebb áttételt, kipufogót meg pályaidomot se.
K3 gixivel ami nem 200 paci
Helikopterrel.
Mivel?
02
Nem baj. Mi a legjobb időd?
Szerintem nincs igazad.
Ennyi...
Szerintem nincs. 1. Svéd 2:20-nál berakta a Bazzaz-t. Most 2:00.
2. A Bazzaz TC-je egy túlmisztifikált valami. Persze biztos jobb minta semmi de nem egy WSBK szintű cucc. Viszont önbizalmat adhat. És ha 120-ért megkapod a 250e-be kerülő cuccot akkor miért ne vennéd meg? Én sem azért raktam PC-t a motorba mert azt hittem 2mp gyorsabb leszek hanem mert olcsón hozzájutottam és jobb lesz a motornak.
Azért mert valaki 2:15-nél Bazzaz-t rak a motorjába még nem lesz egyből tehetségtelen. Megteheti hát tegye.
Szóval véleményem szerint egyszerűen nincs köze egymáshoz a két dolognak. Pláne a Balázs esetében aki volt már vagy 3X a Hungaroringen. Ergo kissé korai lenne bármilyen következtetést levonni.
Ha szériával nem mész 05 alá, nem hiszem, hogy valaha is 00-t mennél bazzazzal vagy a nélkül.
Előbb megtanulsz motororzni, aztán van értelme az ilyes fajta okosságoknak.
De mondd ha szted nincs igazam!
Ez a motor nagyon komoly!
De mi a manót csinálsz azzal a sok gombbal bal oldalt?
Lehet hülye kérdés, de nem igazán értek a versenymotorokhoz.
Vagy is miért ne?
Gondolom úgy mint bárki más. Begyorsul. A Bazzaz mitől kizáró ok?
Szerinted fog valaki 00-t menni ugy, hogy 2:15 nél bazzazt rakat a motorba?
Végre elkészült :) MAR Kawasaki 2011 ZX10
Svéd felrakta a facebookra.
vót eccer egy Imprezám..japán belpiacos 278 Le-s blokkal állitható nyomatékelosztással rövid áttételű váltóval...sose volt baja...és mindenhol mindenkor lehetett vele keresztben közlekedni és mindent csinálni...aztán lett egy másik...6 os váltó kibaszott elektronika...turbo timer szinter kuplung..kutyafasza kütyük..317 Le...élménytelen volt a gyárihoz képest..