Nem ez volt a kérdés. Gyűjteni bármit lehet, de ez egy tucat motor, nem úgy mint az első zx10. Én szeretem kb. 4 éve ezzel járok, a béna futóművét és gyenge fékjét már kijavítottam. Sose leszek profi versenyző ahogyan te sem, szórakozásból járok ki pályára, és nem zavar ha egy mz megelőz. Tavaszig karcmentes volt az enyém is, csak márciusban 3 pályaidomos díszbuzi feltartott, amikor lekörözésnél tartottam elszállt a motor hátulja a túlzott optimizmusom miatt. Utána egész évben lassú voltam a törött kulcscsontommal.
Nekünk volt szerencsénk 2013 ban venni egy 04 es metál kék szinűt valós 10000 km est karc mentesen, amit az első tulaja addig járatott 4-5000 es fordulaton! A gyári gumijai közel nem voltak még elkopva, gyári centirok voltak még rajta! De azóta sem láttam még itthon ilyent hirdetve!
A sportmotor nem erre való/nem neked való. Ki kell vinni versenypályára, autópályán menni vele gyorsan. Fagyizni elég egy sokkal gyengébb motor is. Persze jártam én is Aprilia rs250-nel túrázni chopperes dzsekiben...
En is nezegettem 2005-os peldanyokat, hogy egy patika allapotut lezsiroznek otthon, es csak a templomba jarnek vele vasarnaponkent. Az a rossz hir, hogy itthon lehetetlen ilyet talalni, es ahogy latod kint is eleg borsos aruk van azoknak, amelyek tenyleg jo allapotuak es egyaltalan erdemes oket megnezni.
2008-nak fesszabályzóját visszahívták. Nekem a 3-ik lett jó. Nem emlékszem az első felni melyiknél volt visszahívásos de azt is mind kicserélték már. Más bajról nem tudok.
Jelenleg németbe dolgozok pont emiatt hogy meg tudjam venni a gépet és innen is akarnám venni talán itt nem tekergetik meg jobb állapotúak.Eléggé elfogult vagyok és Kawát akarok mindeképp 2008asok jobbak már? https://l.facebook.com/l.php?u... konkrétan ezt néztem ki
Itt az enyém 3x,000 km-rel, még gyári a fényezés, év végéig eladó, utána megint használni fogom. Sokkal kevesebb a típushiba mint az újabb zx-10r-nél. Ha kintit veszel, vagy kereskedésből, esetleg átfestettet akkor szinte biztosan szopni fogsz. Ennyi idős gsx-r esélyes hogy váltó hibás, szelep szakadás is előfordul.
13-14 éves sportmotorról beszélünk. Ami gyári hibás az már 2x tönkre ment ennyi idő alatt. Ilyen idős motorból nem tudsz olyat venni ami ne lenne lutri. Vegyél GSX-R-t aztán ha leszakad a szelep mert 140 000km van benne( 28 000-re visszapörgetve) akkor meg szidhatod a Suzukit.
Nekem nem szakadt le a szelep, nem ment tönkre a generátor, pedig 50 000km-el adtam el és ebből 10 000km versenypálya.
Egyébként meg az is csoda lesz ha találsz majd. Most kettő van fent összesen. Biztos törésmentes mind a kettő, meg rendszeresen szervizelt, csak túrázásra használt stb.
Sziasztok.
'06-07-es tízest keresek, motor/váltó hibásan,blokk nélkül v hiányosan is. (csak a váz legyen papiros v papírozható)
Ha vkinek van ilyen,dobjon egy emailt: zolot8@gmail.com
köszi
Ezért fosok megint azt venni,de amúgy meg szeretem.Csak nekem nem szakadt be a szelep időben észrevettük.Szerencs,hogy mindig mindent szervizet betartok.Csak mondjuk gáz,hogy 20-ezer km volt a mociba
Feltetelezem a gyujtok, akik 5 kilometert sem tesznek bele egy (akar sport)motorba, azoknak sem valo egyik sem.
Az is fura hogy annyiért amennyiért azt a 2004est küldtem már 2009est lehet venni 10ezer kmer külömbséggel.
https://l.facebook.com/l.php?u... konkrétan ezt néztem ki
Nekem nem szakadt le a szelep, nem ment tönkre a generátor, pedig 50 000km-el adtam el és ebből 10 000km versenypálya.
Egyébként meg az is csoda lesz ha találsz majd. Most kettő van fent összesen. Biztos törésmentes mind a kettő, meg rendszeresen szervizelt, csak túrázásra használt stb.
Eladó egy 2006-os Kawasaki ZX10R-ben használt injektor és gyorsváltó vezérlő, verseny kábelköteggel, használati utasítással.
https://www.kepesmotor.hu/elek...
06203605514
'06-07-es tízest keresek, motor/váltó hibásan,blokk nélkül v hiányosan is. (csak a váz legyen papiros v papírozható)
Ha vkinek van ilyen,dobjon egy emailt: zolot8@gmail.com
köszi