Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De van itt még emlék
Sokkal jobb volt a zöld mint a fekete.Kezelhetöbb volt,városban is kezesbárány volt,plusz volt rajta kormánystab gyárilag.A feketével ennek hiánya miatt majdnem pereceltem,egykerék után mikor földre ért az első kerék.Meg maga az motorhang is sokkal halkabb volt.Viszont a fekete az egy állat volt mindig örültem ha haza értem vele épségben.Csak sajan a széria hibák mind a kettőnél felidegesítette.
A boci milyen volt a feketéhez képest? Erősebb, kezelhetőbb? Nyugodtabb volt?
Itt vannak voltak az én tizeseim
Na csak előkerült a roncsod.
Ha a zöld tetszik vedd meg az enyémet. Kevés km, télen lesz időd átfestetni. 24,000-rel vettem néhány éve első tulajtól most 38 van benne.
https://www.ebay-kleinanzeigen...
Na pl ezt el lehetne hozni szerintem.
https://m.ebay-kleinanzeigen.d...
Na és itt a 9000km eres 2004 es amit említettem.
Amúgy nem járnál rosszul a Suzukival sem!
Láttam már kevesebb kilométeres motort, mint az enyém, de egy hányadék volt. Persze jó dolgo kifogni egy alig használtat, de ritka, viszont létezik, de kikell várni, hátha felbukkan egy, de ez olyan, hogy kitudja mikor.
Én nem mondtam azt hogy fontosabb az állapot mint a km.Mind a kettő fontos együtt nem külön külön.Hát akkor muszáj leszek 2008as árba megvenni mivel nekem a 2008as kinézete nem jön be.Am a gsxr bejön meg minden de kawa fan vagyok sajna.Tetszik ez a zöld egyedi stílus . viszont a 2012es már bejön csak az meg dráááága
Találsz olyat ami pályagép volt kikötött órával vagy 3x visszapörgették. Ami tényleg kevés km az meg annyiba kerül mint a 2008-as kevés km-es.
Egy példa,hogy az én zx10-em 20000km-rel széthullott,az ismerősöm gsxr1000-ében 67ezer km van és kutya baja(K5)
Nagyon fura hogy itt a motoros világban is mimdenki km függő nem állapot.Mint az autósban.Még én is néha
Kevés km-es 14 éves motorban az nem biztos,hogy lesz.Vagy ha találsz is olyat az lesz vagy 1.7 még Németben is.Én is már elengedtem
Ezekbol realisan nem igazan talalsz mar keves kilometerest. 14-15 eves motorokrol beszlunk es csodak azert nincsenek, vagy legalabbis nagyon ritkak.
Ez is jó csak sok benne a km.Kevés kmerest vennék inkább de amúgy szép
Ha vitrimbe full gyári kéne bizonyára érdekelne engem is a gyári szerszám készlet. Amugy én sem tulajdonítok neki sokat, pont leszarom hogy meg van e vagy sem ha a motor jo állapotban van.
Ez miért nem jó (nem az enyém): https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Kuplung és fékkar nem gyári, inkább emelőszem kéne rá. Plexit cserélt, szerintem az egész motor át van fújva, utóbbi miatt meg se nézném...
Hamarabb vennék karcosat gyári festéssel.
04-est ne vegyél nem régen kitárgyaltuk. Legutolsó a szerszámkészlet ami érdekelne egy motoron, az enyémben pont megvan...
Erre költöttek rendesen. Csavarok nincsenek szétbaszva, idomok jól állnak, gyári szerszámkészlet meg van. Venném. Képek alapján persze.
külföldön'
Én már olyat akarok venni ami tényleg jó sajnos a 7es ninjámmal sokat szívtam szelepek stb már motorozni szeretnék.De akkor meg veszem a 2004est 2008as áron és akkor tuti jó lesz.
De amúgy láttam pl ilyet https://suchen.mobile.de/fahrz... ez 2006osnak van hírdetve és már ez a 2. amit így láttam
Illetve akkor a 05ös jobb mint a 04es már javítottak rajta? Mert találtam egy 04est 9000km errel itt külföndön.
Dehogy nem zavar ha megelőz egy MZ-s falusi paraszt.