Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki lehet szerelni, de soha az eletben nem lesz olyan, mint egy sportkipu.Ha mar ennyi penzt kiadtal egy gyonyoru motorra, en nem sajnalnam a penzt egy komoly dobra.Az a koronalya a kiralynak.
meg lehet kérdezni hogy a gixxer menyiért ment el?
A Ducati meg csörög. Amúgy a blokkja csöndesebb lenne mint a gixeré. Nincs az a zakatolás.
Majd csak megszokom.
Hát a suzukihoz nem (poén)
Az a jó, hogy kb.2500-as fordulattól ,már nem hallani. Mondjuk annyira nem is zavar csak tök fura. Nem is tudom, hogy mihez lehetne hasonlítani.
Tényleg elég nagyhangja van! Nem is hallottam még ilyet élőben egy motornál sem ! De azért elfogadnék egy ilyen gépet!
A gyorsulásra meg csak annyit, hogy amint látod én egy 750-ről ültem át rá és az is megy rendesen de ez... . Nem is maga a gyorsulás a lenyűgöző hanem az, hogy ezt 3-ban adja elő ami 250-ig tart! Úgy megy 3-ban mint a gixer 1-ben! (Majdnem ) 1-2-ben eszembe sem jutott nyélgázt húzni.
Az a vicc, hogy ez nem hiba! Végigolvastam vagy 10 tesztet és azt írja, hogy ez így van rendjén! A generátor csapágyai adják ki a hangot és normálisnak minősül.
Ezen a videón jól hallani.
ddt500 helló szép a géped használd egészséggel.Olvastam azt gyorsulásos dolgot hogy aki még nem ment literes géppel,nekem ugyan csak egy kawasaki ZX636R-esem van de szerintem már annak is brutális a gyorsulása,kapaszkodni kell rendesen.Meg olvastam a generátor problémádat ehez egy kis segítség.

Itt angolul írnak egy kicsit
http://www.fireblades.org/foru...

Ez meg egy írás ugyan nem zx10r de hátha segít.

Kérdés:
Van egy 1988-as Kawasaki GPX750R típusú motorom, aminek elég csendes a motorja, de a generátor felől alapjáraton sziszegő, kicsit visító hang jön. A generátort vonalszíj hajtja, amit próbáltam már kicsit lazítani, feszíteni, de a hang nem változik. Ha elektromosan terhelem, akkor sem. Van-e tipped a probléma okára?

Válasz:
Sajnos ez a hiba is olyan, hogy így a távolból, látatlanban nehéz konkrét tippet adni. Talán annyiban tudlak segíteni, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a hang a generátortól ered. A motorblokkon belül sok esetben úgy terjed a hang, hogy nagyon becsapós tud lenni, mármint ami az eredetét illeti. Próbálj egy kicsit ne csak a generátor környékére koncentrálni.
Remélem, hogy a tartósteszt is ilyen sikeres lesz.
Na ez jó volt! Örülök neki hogy tetszik nagyon jóljártál vele szerintem!
Na ha már úgy is döglött a topic akkor egy kis menetpróba a 04-es ZX-10R-el.
A motor pöccre indul. A generátornak meglehetősen furcsa nyávogó hangja van de amúgy a blokk csendesebb lenne mint a gixxeré. Gyári kipufogóval nincs valami nagy hangja. A nyávogás(sivítás, nyöszörgés) alapjáraton mindent elnyom. Egy nyávogó motor... ezt is megértem. Az alapjárat hidegen egyenetlen viszont az automata szívató fasza kis 1800 körüli alapjáratot lő be úgy 30 másodpercre, aztán 1000-1200. A hőfokmérő 40 foknál indul be addig semmi (gixer ugye 20 fok).A hűtő szerintem túlméretezett, a leállítás után iszonyat gyorsan zuhan a hőmérséklet. Ötletes, hogy ha van gyújtás de a blokk áll akkor csak helyzetjelző van. Amint indítod jön a tompított.
Az ülés kb. fél centivel lehet magasabb mit a K4 750-é. A testhelyzet jóval orrabukósabb de nem zavaró. Most ugye olyan 70-80km mentem vele egy leszállással és nem fáj semmim.
Na hajrá. 1-be katt. A váltó kicsit hosszabb úton jár mint a gixeré de nagyon szépen veszi a fokozatokat. A kuplung bent fog mint az állat. Ha ezzel lefulladok egyszer is tökön rúgom saját magamat. Ahogy elkezdem kiengedni a kuplungot úgy megindul már alapjáratról mint ha húznám a gázt. Aztán beáll olyan 14-15km/h-ra. A műszerfala nekem tetszik. Villog a fuel felirat. Ez vajon rám nézve mit jelent? Először Auchan-ös benzint akartam rakni bele de persze minden oszlopnál álltak ezért go a Mol. Most jön a vicc, nem hittem a szememnek. 3 Ft-vel olcsóbb volt a 95-ös!(A Mol kúton 292 vs 295)
4500-ért telenyomtam. :wink: Na irány a mellékút egy kis gyorsulási tesztre. Ésszel él az ember ezért 3-as nyélgázt teszteltem.
Megmondom az őszintét én nem vártam valami nagy csodát de amit kaptam az minden képzeletet felülmúlt! Aki nem ment még literes sportgéppel az nem tudja milyen az erős motor! (Persze Honda, Yamaha nem számít ) Egyszerűen 4-5 másodperc után el kellett engednem mert olyan szinten gyorsult, hogy azt hittem nem tudok megállni. Itt a gixerel olyan 180-kat szoktam menni. Na a tizedest 170-nél engedtem el mert fostam, hogy kerékre áll.(A normál féktávom kb.300m volt még!) Valami hihetetlen, hogy mekkorát tol! Érzetre nagyobb a különbség mint a 600-750 között!Azt hittem alacsony fordulaton szar lesz de 1500-ig vissza lehet engedni és nem kezd el csapkodni a lánccal. Olyan 2200-tól már nem is rezeg hanem tol.Amúgy ez a váz nyeklés-nyaklás meg kormánycsapkodás még csak nyomokban sem fordult elő. Jó, hogy van rajta teló de semmi pulzálás vagy ilyesmi pedig nincs betekerve túlzottan.Gondoltam cibálom még egy kicsit ezért kimenetem a 117-es útra.Na a rohadt szél keresztbe tett. Ott max.200 tudtam menni de az is Istenkisértés volt. :?:
A futómű mint a beton de érdekes mód még sem kényelmetlen. Vagy csak már én nem érzek semmit. Könnyebb vele nagy sebességnél irányt váltani mint a gixerrel. Szerintem az eleje be van engedve de nem biztos.
Az út nagy részét azzal töltöttem, hogy a köridőmérőt próbáltam beizzítani. Ott ahol a gixer vészvillogó kapcsolója van ennek van egy ugyan olyan csak fekete kapcsolója. Alá van írva, hogy LAP. Nyomogattam mint a marha de semmi hatása. Na otthon jöttem rá, hogy a jobb markolaton a vészleállító és az indító gomb között van a nyomógombja. Akkor vajon mire jó a másik?Na mindegy. Szerintem nem fogom tudni használni mert nincs jó helyen de ez még ellenőrzést igényel.
A szélvédelem érdekesen alakult. A fejemet ugyan nem tettem rá a tankra de szerintem még akkor is ellátok a plexi felett(magasított MRA!).Milyen lehet a gyári?Augusztusra bikanyakú állat leszek.
amúgy minden kézre áll rajta és szerintem kisebb körben megfordul mint a gixi. A kitámasztója valami borzalom! Kb.87.5 fokos szögben áll a moci! A gixerrel arra kellett vigyáznom, hogy mindig szilárd talajra rakjam ezzel meg keresni kell a puha talajt meg lyukakat!
A hátsó ülés alá alig bírom betuszkolni az EÜ csomagot. :?: Nagy hirtelen ennyi.Alig várom már, hogy valami nagyobb távot megtehessek vele nem is szólva a pályanapról!
Na megszólalt a motortalan.
mért te tudsz ?
Attol hogy nagymotort vettél, még nem tanultál meg motorozni
Na ideje, hogy egy aktív fórumozónak is ZX-10R-je legyen!
Üdv urak!
04-05-ös ZX-10hez keresek ülléspúpot.
Nincs valakinek eladó?
Még egy-két kép,de szinte bármilyen van.
Nekem ez nagyon tetszik!
Hello!

Köszi a segítséget, a raptor kipufogó tetszik, de nagyon kiváncsi lennék a
-akrapovic
-leo vince
- és föleg a two brothers (duo)
-yoshimura
ha valakikenek lenne ilyen szivesen megnézném, ill. meghalgatnám.....
kösz mindenkinek a segitséget elöre is!
Sziasztok !

Én is most vettem 2 hete egy vadi új zx-10-et. Még bejáratós, de nagyon állat ! :) Arra a dob ajánlatra én is kíváncsi lennék... :)
Valakitől hallottam hogy a gyári végdobból is ki lehet valamit szedni és közel olyan eredményt ad, mint egy sportdob, így hülyeség százezreket költeni dobokra vagy rendszerekre, mert az a +5 lóerő nem ér annyit, leszámítva a hangélményt... Tud erről valaki valamit ?

Meg arra is kíváncsi lennék hogy tuningnál mindenki power commandert vesz és egyénileg hangoltatja. , ez mind szép és jó, viszont a 10 es gyári "agya" is újraírható, szóval nem értem miért kell power commander venni... Talán azt jobban vagy könnyebben, esetleg több beállítási lehetőséggel lehet finomhangolni ? Vagy a gyárihoz nem értenek a hazai "mesterek" ? és jobb és könnyebb a Power c. hez való szoftverrel dolgozni ?

Aki tud értelmeset, várom válaszát... :)


Ja még valami: Ti hogy vagytok megelégedve a gyári Dunlop sportmax D 209-el ? Én nem vagyok tőle elájulva...
Hello!Szerintem tudok neked segíteni dob kérdésben,ha gondolod. Szervizként meg a Papp-Motors-t ajánlanám Kecskeméten vagy Bp.-n , szerintem korrektek.
Sziasztok! nekem egy 2007 ZX-10-esem van, szeretnék rá valami jó sportdobot.
Valami tanácsot, illetve ha valakinek van valami jó szivesen megnézném (halgatnám)
+ valami jó szakszervizt ajánlani....

Köszi elöre is
Sziasztok! Van két sportdobom ELADÓ! "04-"05-ös zx-10r-re való. Az egyik teljesen új, a másik alig használt. Elérhetőség az adatlapomon.
Azért ekég durván fejlödik a világ 200LE ahhoz már ki kell magát pihenni az embernek hogy ne remegjen a keze motorozás közben :D