speedy, tényleg nem a legjobb kezdőmotor egy ZX10, én már vagy 10 éve motorozok, de szerintem sok lenne nekem is a 180 ló.......fokozatosan, ez a lényeg!!!!!
amúgy a Ram Air-ra visszatérve az nem extra felszerelés, az vagy van a motoron vagy nincs, a mai sportmotorokon van mert 200 feletti tempónál így lehet még több lóerőt elérni.
Kedves Speedy!!
Nem tudom mennyi és mien tapasztalatot szereztél a motorozás terén, de a zx10r akárhogy is nem akarod hajtani az azt kéri!! De feltételezzük hogy nem!! Ha kezdő vagy és egy majd 185 lovas 170 kg-os motorra akrsz ráülni ott véged van!! Az egy dolog hogy tetszik, de neked is meg kell tanulnod a fokozatosság elvét!!
Nem tudom hány éves lehetsz de mind1 is mert a rutin az kell!! És egy kezdőnek még egy 600-as is nagyon durva!! Attól hogy van is rá pénzed ne akarj meghalni!! Egy fél év után úgy is elkezdenéd húzni a fülét, és te akkor még nem leszel gyakorlott!! Egy ezres csak annak a kezébe való aki tudja kezelni és ez nem kis figyelmet hozzáértést igényel!!
Nem kell rámhalgatnod csak nézd a híreket egy hétig!!
Itt van bugi példája is, vagy láthattad a fókuszban mondták hogy sok motoros meghalt idén!!
És a nem halálos balaseteket még bele se számoltuk!!
A ram air a motorblokk felé nagy nomással juttat levgőt, hűt és lóerőplusszt is ad!!
Egyébként nem adnak szerintem gyárilag ram air-t hozzá!!
Egyébként a ram air-t én úgy tudom hogy a suzuki a sradoknál találta ki először!!
Suzuki Ram Air Direct=SRAD
Jézus Mária!! Te ZX-10R-el akarsz kezdeni? Nem vagy épeszű. Á ezt el se hiszem biztos csak viccelsz. Inkább hayabusát vegyél. Az az ideális kezdőmotor.
Szevasztok szeretnék venni egy zx-10r ninjat 2006 modelt mert nagyon tetcik és szeretném megkérdezni hogy kezdő motoros vagyok vagyis nem sokára fogok levizsgázni ésmenyire lenne számomra veszélyes ez a gép akkor ha nem akkarok vele emberkedni és hogy mit jelent az a cucc hogy: Ram Air. és mindegyik kawába alap felszereltség? elöre is köszönöm a válaszokat kawasaki volt kawasaki van és kawasaki lesz!!!!
Kawazxr,te mikori ZX10-en ültél?Nekem volt sok motorom,de egyik kawát sem tartom kényelmesnek sport kategoriából.Bár az idei nem olyan rossz,de messzemenően nem kényelmes.Legutobb 7 órás túrán voltam,hát másnap éreztem a derekam.Sajna a testsúllyod vagy az alkarodra,vagy a hasizomra nehezedik.Néha ráhasalok pihenésképp a tankra,de az sem a legjobb megoldás.De meglehet szokni.Aki szereti a sportmotort,azt nem zavarja.Én kimondottan szeretem a kawasakit.Igaz suzukival sokkal kényelmesebben motoroztam,mert suzukim is volt egy időben.Na de visszatérve a témára.Kawasaki kicsit sportos,és ezt sokan mondják hogy minden 5-ös rajta ,de a kényelem az csak 3-4 es.Szerintem is.Nagyon előre van buktatva a motor,esküszöm akkor a legkényelmesebb mikor hegynek megyek felfele,mert akkor a testsúlyom lemegy a combra,fenékre.De amit kiérek az egyenesbe,rögtön érzem a csuklómat.Pedig 180 magas vagyok ,és 85-90 kiló.Szal átlagos.De nem tartom kényelmesnek a zx10r-t.Attól függetlenül,megint csak ezt vennék. Viszont mInden másban jeles.
Üdvözlök minden márka társat!
Kunmadarason felültem egyzx10 motorra sajna csak kiálított motor volt (fekete) azon csodálkoztam menynire kényelmes kis gépezet ülés pozíciója rettentő jó az ugrott be h a superbike c lapban azt olvastam régebben h kényelmetlen ülés pozicióval megáldott gép valahogy nem annak tünt csavarjon le valaki 100 km-t zxr motorral nah az kényelmetlen szal godnolom a 636 is hasonló lehet örömmel várom azt a pillanatot mikro 1x elhozom a kereskedőtöl a leendő új motoromat tyű de messzevanmégaz :(
Széles utat hideg sört jó csajokat
Üdvözlettel
Hát itt mindenröl van szó csak zx10 röl nem.
Szóval ha megint motort veszek,megint zx10 et fogok venni.Sokkal jobban tetszik a 2006-os model ,mint a tavalyi.Szerintem király lett a 06-os zx10-r.Jobb mint bérmelyik kawa valaha.Egyszerűen imádom.Kicsit kemény hosszútávon,meg 1-esben akármit csinálsz egykerekezik,pedig 1-esben 167-et megy,van áttétel rendese.Kettesben is az elsőkerék csak jóindulatbol érinti néha a talajt.A gyári gumik nem a legjobbak,de nem rossz.De ha elkopik másmilyet fogok feltenni.Ja,és ami még szót érdemel,az a fék.Hü de nagyon fog.A müszerfal is jobb lett az idén.Nem bántam meg a 06-os zx10 megvételét.Azt hiszem ez a legjobb választás volt az iden.Na sziasztok.
mindegyiken ez jelenik meg.
akkor amikor a levegő"nyomás" mérő csatlakozója lejön, ergo nem méri a rendszer a léget.
mille-n
kawakakin ez volt a jelenség!
választ megadtad te magad... utcán nem érdemes! az életeddel játszol! Nem kiszámítható a közlekedés többi résztvevőjének a viselkedése, illetve túl sok a veszélyes tereptárgy az út mellett (pl. : szalagkorlát). Az utca nem versenypálya!!!
1.az indokokat mar 1000-szer leirtuk,egyik tabor sem fogadta el a masiket,szoval ezt megsporolvan az indokokat kihagyjuk es rogton a basztatashoz ugrunk.
2.ha meg akarsz halni,lehet donteni
3.es igazad van,a TZR-ed jobb!
Lenne egy pár kérdésem:
1.Itt olvasom hogy jobb a 2T mint a 4T , de hiába olvastam végig,valahogy nem találtam indokot.Ennyi erővel én is mondhatnám:jobb a 2 ütemes TZR50-esem mint a ZX-10R!!!merhát nekem tzr-em van....szóval az a jobb ami neked van.ok.
2.Túró!:utcán is tudsz így dönteni mint a képeden?vagy az utcán nem érdemes ilyesmivel próbálkozni?
amúgy a Ram Air-ra visszatérve az nem extra felszerelés, az vagy van a motoron vagy nincs, a mai sportmotorokon van mert 200 feletti tempónál így lehet még több lóerőt elérni.