Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

....hmmm........persze egy ezres gsx-r t nehéz kihasználni................de azért probáljuk......és nem mindegy hogy mennyi a vége....

hogy mire gondolt.......hát ......indulj el egy autópáján........unalamas........ennyi egyszerűen még 220-240 -t is megunod.........hosszútávon........
amugy hogy 160-170 nem huzz annyira......mert ő az ezres hez viszonyítja....nem pedig egy rs-hez.....


persze nektekmég sok egy nagyob...15-17 éveteknek.....ez nem is baj természetes....csak ne magyarázzátok meg hogy hűlyeséget beszél egy jóval rutínosabb......

andyka..........körűlbelűl....egymillio apró dolgot..........de szerintem valami tesztet keressél......ősszehasonlítást....ilyesmit....
hát lehet hogy pályán se tudod majd teljesen kihasználni.1000resről meg ne is beszéljünk sok az nekünk
ezért nem értetem hogy mit akar ezzel a szöveggel hogy 160-nál nem megy jól..... Nekem is CBR 600 RR bőven elég lenne mert max pályán lehet kihasználni és oda is bőven elég....
Hát sztem egy 600-as motor bőven elég. Főleg sportmotorból. 600-as motoron én még csak gixeren ültem hátul, de az mindenhol ment mint az állat. 180-at simán megy utazóba.
Jó, nekem a mostani rs-el sincs bajom megy mint a disznó azt csá.... de ha azt írja hogy a 600-as gépek 160-nál nem mennek jól akkor kicsit durva.... enyém még 140-nél is húz mint az állat akkor egy 600-as meg 160-nál gyengélkedik?? csaknem veszitek komolyan
Nem qrva mind1 hogy mennyi a vége? Úgyse lehet kihasználni sehol. Ha meg mégis megteszed, akkor nem hiszem hogy túl sokáig fogsz motorozgatni.
ninjanak akartam...
Yah, csak a mostani R6-nak 270 a vége... de igazad van télleg nem megy jóól
160-170nél nem igazán mennek jól.kösz
sziasztok!
valaki megtudná mondani mi a különbség a 04es és a 05ös zx10r között? miket modositottak 2005re a motoron? minden apro részlet érdekel, és minél pontosabban!
.....figyelj apa.....egy abszolut nem idevágó kérdés.....
Adrenalin Crew...........című videot(írtad hogy neked megvan a teljes dvd)....az ősszeset honnan tudnám letőlteni......mert szívesen megnézném....kösz!!!

ja amugymeg speedy......nem rosszból.......csak kérdem kőzúton mennyi a rutinod........????mert azért ha tételezűk fel motoroztál már.......mondjuk egy körnél tőbbet pályán vagy utcán.......az még nem ad rutint ....és amugy is könnyű megdőgleni....pláne ha segítenek .....szóval ha rám halgatsz.....csak nyugi......van ídőd.......nem roszból mondom....de nem kell kapkodni.......inkáb motoroz egy évet kőzúton egy kissebbel csak hogy legyen egy kis tapasztalatod......és rutinod......aztán ugy benevezni egy vadálatra....
Speedy. A 10-esem 209 et megy kettesben. Ha nem huzatom akkor is iszonyat a nyomaték amit lead. Játszi könnyedséggel száguldozol úgy hogy észre sem veszed,mert a motornak még hangja sincs.
Szal nagyon csalóka a dolog.Amúgy szerintem ha motoroztál régen,vegyél 600-ast.Ha nyugodt természetü vagy,és féken tudod tartani a gázt,akkor nem lesz baj.Nekem az első japán mocim 750-es volt.Igaz,én szerintem elég jól éreztem a mocikat,mert a bandában azért mikor együtt motoroztunk az kiderül ki jó,meg ki kevésbé jó.Nem akarom magam futtatni,meg észt sem akarok osztani.Csak egy dologra vigyázz.600 nál kezdődnek a motorok,úgy ahogy te is észrevetted.Hatalmas ugrás van az 500,és 600 között.Ezért is akarsz 600 ast.Én is azt vennék a helyedben. Meg vettem is régen. Na de amire figyelj. Mikor azt hiszed hogy nagyon tudsz,akkor mutatja meg magát igazán a motor. és akkor jön a baj. Mig tiszteled,meg ovatos vagy,addig nagyon jól mész,és azt hiszed nagyon tudsz. Mikor felülsz rá,mindig gondolj arra,hogy 100-120 lóerő amit kezelned kell.Egy óvatlan gázrántás,és örök emlék.Nem akarlak riaszgatni,de olyan 25 éves kortol kezd az ember igazán komoly lenni.
De javaslom a 600 as mocit.Azok olyan 160-170 nél már nemigazán mennek jól.De ezrest ne vegyél,mert 17 évesen ugysem 50 nel fogsz menni,és egy zx10r 200 nál még emeli az elejét.
Amúgy a zzr600 egy kellemes motor.Szerintem a legjobb tanulni.
Nem tudom,de a ram air az torlónyomást okoz,igy ad pár lóerőt úgy 250 es tempónál.De a kawasaki alkalmazta elösször a zxr750 en 89 ben.
R-NINJA-R, mikor raksz már fel vmi komolyabb vidit a ZX-rőL??
Szerintem ha het eve motorozol es ertessz is hozzajuk akkor eltod donteni milyen lesz a kov mocid vagy csak a ide jottel verni a nyalad? ne kerd a kisebbek tanacsat es ne baszd le utanna oket, itt midnenki csak segiteni akar csak nem jol allsz a dolgokhoz.
oktoberben volt egy motorbalesetem, és bal kezemet csaptamoda, kulcscsonttörés, meg a hajszálerek szakdtak a kezemben, meg zuzodás, repedés stb. nem tudok pl normálisan lekönyökölni az asztalra mert egyből elzsibbad a kezem, meg állandóan be görcsöl a kezem. de azért meg nem fogok viszameni a hires magyar egészségügybe hogy megint 4 hét gipsz+gyogytorna és ugyanilyen legyen.
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel/kéréssel fordulok hozzátok,h vissza akarom papíroztatni/25kw-ra/ a zxr-emet,ezért kellenne nekem egy márkakereskedés lletve szervíz ahol adnak egy lepecsételt papírt(h levan folytva a motor).
Előre is köszi a Segítséget
(Nem lennék hálátlan ha tudna nekem vki segíteni)
Balázs
nem egy példa volt itt olvastam öket h a srácnak pont ZX 12R-je volt és a barátnöje azon tanult meg motorozni....meg h egyik srác TL 1000en szal mindent lehet csak gyakorlás kérdése...mondjuk én inkább autó felé huzodok és arra is van egy példa van egy Jozef Beres nevü gyerek rally vb-n meg lehet nézni a születési évét egész jól nyomja...olyan volt h állítolag(ezt nekem mondta az illetö) ott volt náluk(apja szerelö a gyereknek) és érkezett vki Kadett GSi-vel keresztbe utobb kiderült a gyerek volt az akkor 14 évesen és ugy vezetett h a kormány és a müszerfal közt látott ki :D nem muszály elhinni nekem mind1 minden gyakorlás kérdése
nem lehetsz ilyen szemét :S 1ébként mi történt a bal kezeddel?
én lestopolnám a gyerek bal kezét, metr az enyém kicsit szarul müködik oktober ota .
ugyhogy hajrá vegyen olyan motor amiet akar, már sokan várnak szerveker.
Hja egy 19éves srácnak nincs is jobb kezdőmotor, mint egy 12R...
Csak úgy mellékesen: egy sportmotoron nem érzed a sebességet az idomok miatt. Ennél már csak az a jobb, ha egy relative nehéz 1000++ izomállattal mész mert az 200nál 6ban még alig morog és a nagyobb súly + jó futómű miatt még annyira sem érzed a sebességet. Ha ezt kombinálod egy amatőr motoros fékező- és korrigálóképességével az eredmény szinte garantált.
Az vegyen ekkora vaddisznót ELSŐRE, aki tényleg tudja magáról, hogy nem hajt. De annak meg minek?
1ébként szép motor a 12R, régebben én is szerettem volna egyet de manapság inkább az előző 10R-t választanám.
Szerintem vegyél zx12r-t.Nekem is az van ezért tapasztalataim a kövekezőek:Nem hívnak lépten nyomon versenyre mert senki sem képzeli azt,hogy eza mecs eldől 1-2-ben még3.ban sem annak a vége meg 240 és ez a városban túl kockázatos még a "nagymenőknek"is.Szóval már csak ezért is biztonságossabb mint egy 600-as amit azért felkostólnak az ezredesek minimum,akkor meg elkezdödik a Száguldás a Hungária krt-n című adrenalin komédia amiből lehet tragédia.A nagy teljesítmény kordában van tartva a csúcs fékekkel és ide tervezett kezelhetö futómüvel tehát ezekből alegjobbat kapod.Ez igaz mondjuk az ezresekre is éppúgy.Tudsz vele pályára járni nemgyengén,még egy közepes túra is kibirható rajta és az hogy nehéz faszság 190lóval a segged alatt.Tólni még nemkellett emelkedőnek felfelé.Ha nem tetszik optikailag akkor jó választás helyette a zx-10r bár nekem kényelem és üléspozició szempontjából a K6ezres gigszer sokkal jobban feküdt és utána az R-1 jön rögtön.Ezt utcára mondom mert pályán nem ültem csak az R-1en.Az meg hogy meghalsz vagy sem nem csak a jobb kezed csuklómozdulatán múlik bár a kockázati százalékot valamelyest tekered vele.A suzuki swiftes nyugdijas nénike be fog fordulni eléd bármivel is közlekedsz és a halálhoz elég ha kevesebb 60-nal belefúródsz egy négykeréken guruló tonnás pléhkaszniba.Puhatestüek vagyunk nem erre lettünk tervezve,hogy ilyeneket kibírjunk.Úgyhogy ha már ráülsz vmire annak legyen csúcsféke,csúcsfutómüvel,tapadó gumikkal a motor teljesítményt meg Te vezérled a jobbkézben újtávolságra a féktől.Ez a tiéd lehet 2milláért egy 3éves zx12r személyében is akár.Szerintem Vegyél mindenképp nagyot és erőset!
akkor meg bukta lesz....
egyáltalán nem is értem mi a faszért irt ide a fórumra...ugy is eldöntött dolog hogy vesz egy nagyvasat...
vagy csak kam az egész...
nem jó neki a zzr1400, azt nem lehet fejleszteni.
a zx12 höz lehet kapni turbószettet. az kell neki, legalább fütyül a turbó és megnézik a városban, ugyis csak villogni akar majd. egyenesen huza neki, a kanyarba meg leszál és tolja.
Igazad lehet. Bár gondolom használtat vesz, bár lehet h baromi jól keres a canga boltban takarítóként, és hiphop összeszed 17 évesen 3 milát egy újra. De akkor abbahagyom az egyetemet, és megyek énis boltba melózni