végre megvan az új ninja teljes műszaki táblázata
Modell Év: 2008
Motor típus Vízhűtéses, 4 ütemű, soros 4 hengeres
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76.0 x 55.0 mm
Kompresszióarány 12,9:1
Szelepvezérlés DOHC, 16 szelepes
Maximális teljesítmény 188 LE (138,3 kW) / 12500 fodulaton
Maximális teljesítmény Ram Air-rel 200 LE (147,1 kW) / 12500 fordulaton
Maximális nyomaték 113 Nm / 8700 fordulaton
Üzemanyagellátás/Karburátor Üzemanyag befecskendezés: ø43 mm x 4 (Keihin) ovális pillangószeleppel, dupla befecskendezés
Gyújtás Digitális
Indítás Elektromos
Kenés Kényszer-olajozás, nedves karter, olajhűtő
Áttétel 6 sebességes
Differenciálmű Zárt lánc
Elsődleges áttétel arány 1.611 (87/54)
Áttételi arányok: 1. 2.600 (39/15)
Áttételi arányok: 2. 2.053 (39/19)
Áttételi arányok: 3. 1.737 (33/19)
Áttételi arányok: 4. 1.550 (31/20)
Áttételi arányok: 5. 1.400 (28/20)
Áttételi arányok: 6. 1.304 (30/23)
Végáttételi arány 2.412 (41/17)
Kuplung Több tárcsás, kézi
Váz típus Alumínium kétszárú gerincváz (sajtolt/öntött kompozit szerkezet)
Villaszög / Utánfutás 25.5°/ 110 mm
Felfüggesztés, első 43 mm-es, fordított teleszkópvilla with DLC coating, rugóelőfeszítés, húzó- és nyomófokozati csillapítás állítási lehetőség, top-out rugókkal
Felfüggesztés, hátsó Alsó összeköttetésű Uni-Trak rendszer gáztartályos rugóstaggal, top-out rugóval Állítható két fokozatban (nagy/alacsony sebesség) (high/low-speed) Nyomófokozat csillapítás. Stepless Rebound damping. Fully adjustable Spring preload
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 125 mm
Gumi, első 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi, hátsó 190/55ZR17M/C (75W)
Fék, első Dupla úszóágyazású 310 mm-es hullámos tárcsák, 10-ponton rögzített alumínium házban, dupla, radiális, szembenálló, 4 dugattyús féknyereg
Fék, hátsó Egytárcsás, 220 mm-es hullámos tárcsa, 1 dugattyús féknyereg
Kormányzási szög, bal / jobb 27°/ 27°
Méretek (H x Sz x M) 2110 mm x 710 mm x 1135 mm
Tengelytáv 1415 mm
Hasmagasság 125 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyagmennyiség 17 literes
Száraz súly 179 kg
Megfelel az EU kibocsátási határértékének EURO 3
A karrbiba szokott lenni egy membrán, hogy amikor tövig húzod akkor se tudja a naftát adagolni jobban ez sokat folythat. Lehet még az elektronikán is állítani, a gyújtáson is. A katalizátort a kipufogóból kiszedni, tuning kipufogó szettet felrakni, de hallottam már olyat is (bár nem hiszem,de megnézheted), hogy a ki és beömlőnél egy kisebb átméröjű gyürü van.
Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani , hogy a ZZR-1100-est , hogy folytották le ...................., mit kell csinálni , hogy a max LE-t kihozzam belőle?
az az igazság hogy gsxr.t akartam végigjártam a nagy képviseleteket és a kawasakinál találkoztam egy sráccal akinek zx10r-je volt és elmondta hogy gigszerről ült át a 10es-re és messzemenően jobb ezeket a szavakat mondta 200ig együtt megy a két motor(k7)utánna a 10est mintha puskából lőnék mindent otthagy.a kategóriájának a csúcsa.idéztem.
Szia!Mindent tudok a zx10r-ről,legalább is amit az újságokból és katalógusokból tudni lehet róla,de a menetdinamikáját és azt,hogy hogyan viselkedik,hogyan reagál gázadásra,mit csinál kanyarokban,mire kell esetleg nála odafigyelni stb...ezekre lennék kíváncsi.
sziasztok!tegnap megvettem az ország utolsó zöld zx10-ét a 2007-es évjáratból.ezt a tipust nem ismerem az utoldó gépem egy cbr 900rr volt már legalább hat éve.esetleg tudna valaki tanácsot adni,vagy megosztana velem néhány praktikát hogyan tudok életben maradn,vagy esetleg a témával kapcsolatban bármilyen ésrevétele van az kérem ossza meg velem.
Bizony, a 04-05 gyönyörű... (aztán mégsem az lett.. óra szerint 2000-el volt több a megnézett 10-asben, állapotra meg vagy 12000-el..) De ezek az utóbbiak egyre rondábbak.
Ha a kiállításig nem tudtok várni, jövő héten vagy utánna jön Mo.-ra az első 10R . Itt meglehet nézni:
http://www.kawasaki.hu/content...
Üdv