Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről mi a véleményed?

http://www.hasznaltauto.hu/2144881_kawasaki_
zx10r_2004
KRISZTA79 CSERE ÉRDEKEL? 70/520-4856
Sziasztok! Ha esetleg tudtok valakit aki szeretne egy új kawasaki zx 10-est (2008.03. havi) a legújabb 2008-as modell, 200 LE-vel, az szóljon nekem. Családi okok miatt szeretném eladni a motoromat 3810 km van benne, szervízkönyves 4 év garancia van rá!A lista ára 3.300.000 én 2.800.000 Ft körül oda adnám! Sérülésmentes, gyári felszereltséggel!
Jó reggelt Solymár...
Azért ringen szebb volt a hangja!
Ha már úgy is döglött a topic.
http://www.youtube.com/watch?v...
Elvileg felvettelek msn-re.
Szevasztok!
Volt szerencsém tesztelni egy 2008-as 10-est. Az a fő benyomásom róla, hogy ahogy telik az idő, egyre hülyebiztosabb lesz a gép, de ez általában igaz az összes motorra. Nagyon egyenletesen adja le az erőt alul, ami számomra nem tűnt soknak, ezt írták is, hogy az elektronika nem hagyja kitörni belőle az állatot, mert mindenhol nyomnád vele a kereszteket. Érzésre 7-8 fölött brutálisan elindul viszont és onnantól úgy megy, ahogy csak akarod. Nagyon hosszú az egyes, én speciel 169-ig mentem vele egykeréken egyesben. Kettesben is végig levegőben van a kerék, de 3-ban is olyan könnyű az eleje a gyorsulástól hogy a kormánystab folyamat dolgozik. Nagyon könnyű, kompakt, szélvédelem zéró. Nekem annyira nem tetszik hogy ilyen könnyű, mondjuk én a hetes 240-éhez vagyok szokva . Futóműre nem lehet panasz, szar minőségű úton is brutál stabil. Fékei beszarás, mint a horgony. Gyárilag Diablo Corsával szerelik, nem sokszor sikerült megcsúsztatni, inkább feláll. Talán az alsó gyengeség miatt. Ahogy eléri a 7-8 ezret egyből feláll, nagyon fílinges tud lenni. Tesztben írták is hogy 6-nál kapcsol be a második sor fúvóka. Valószínű hogy egy nyitott rendszer sokat dobna rajta. Egyszerűen nem érzed hogy mennyivel mész, de aztán ránézel az órára és vastagon 2 fölött
2004-es 10-essel mentem még, valahogy jobban bejött, sokkal állatiasabb, nyersebb, vadabb. És sztem szebb is mint az új. De kinek mi tetszik. Mindenesetre a 10-es az új literesek között viszi a pálmát a keréken 167 lovával
Szevasz DDT500!

Megadnád az elérhetőségedet (e-mail vagy msn cím) ? Lenne egy-két kérdésem a 10-essel kapcsolatban, mivel én is gondolkozok egy ilyen vásárlásán.
Kösz!
Roland
Hanyatlik ez a topic. Valaki dobja már fel élettel .
Ugye? Bár így utólag... azt hiszem csak megszokás kérdése az egész. 4-5 pályanap.
Szegény annyira sajnállak szomorú dolgok ezek
Basszus nagyon nehéz vele gyorsan menni. Egyszerűen 220-nál még olyan szinten gyorsul, hogy nem visz rá a lélek, hogy tovább húzzam a gázt. Mi lesz így velem?
Bár talán nem a 117-en kéne próbálkoznom? Országomat egy 5km-es nyíl egyenes üres útszakaszért!
Az szép! ne is legyen több ettől
Ma a moci megörvendeztetett egy 5.2l-es átlagfogyasztással. (Ebben van 60km Budapest is)
3-ban gázra feljött 8-9000 között kerékre a gép. Aztán kaptam egy kis kormánycsapkodást. Akkor vakartam is a fejem, hogy mi a faszért van rajta 100 000Ft-os Öhlins gátló ha szart sem ér. Aztán persze kiderült, hogy teljesen ki volt nyitva. Kicsit megtekergettem. Működik.
Gyerekek!
Zx-6r forumon felmerult egy esetleges NINJA-talalkozo igenye.Az otlet nekem is tetszett, mivel mar en is gondolkodtam rajta.Helyszinnek a balatonlellei ettermunket tudnam felajanlani, ami 20 meterre van a viztol.Program egyelore annyi lenne, hogy a szakacsunk ott elottunk grillezne valamit nekunk, lehetne jo ido eseten csobbani egyet, dumalgatni es persze gurulni egy kicsit kozosen.A dolog lenyege a talalkozon van, termesztesen az arakat is ekepp probalnam majd beloni.Errol mar olvashattok is a 6r topicban.Megkerdezem majd a DMC. Kft-t es a Kawasaki-klub elnoket, hatha ok is latnak valami fantaziat a dologban.Ha valakit erdekel a buli kerem jelezzetek!
Vargyas Tamas 20/983 0 981
Szeles utat!
En vettem a faradsagot es kiszamoltam.Fejben.K.b. 330-al kellett menned 120 masodpercen keresztul, es egy pillanatra sem vehetted el a gazt.
De isten mencs se túlozni se felvágni nem akarok.
Én csak húztam neki nem is figyeltem mikor beértem a városba megnyomtam a számláló stop gombját és ennyit mutatott nem sok kanyar volt útközben.
Pityu!
Kiszamoltad hogy mennyivel mentel folyamatosan 2 percen keresztul?A zx-6r-rel?
Köszi.Majd még tesztelgetem.
1.5.
ddt500 egyszer én is használtam a köridőmérőt a 636-oson nem bonyolult, a jobb oldalon lévő kapcsolója a köridő mérés indítása/leállítása,a bal oldalon lévő pedig következő kör kezdése.Mikor tavaly kipróbáltam és megnéztem hogy 10kilómétert 2 perc alatt tettem meg alig hittem a szememnek.
ddt500!
Szep a motorod!A hangjat meg tudod mihez lehet hasonlitani?Egy Kawasaki Ninja-hoz.:)))))Iszonyat komoly az alapjarat!Nekem nagyon tetszik ez a kinlodas.