Én is elég sokat variáltam a hátsó gátlóval,próbálgattam mindenféle beállítást!
Nos még1szer: a felső csavar a berugózásra van hatással,(nyomófokozati a hivatalos neve),míg az alul lévő a csillapításra!(húzófokozati)
A rugót is lehet előfeszíteni,de az nem olyan egyszerű,szerszám kell hozzá,meg én azt belőttem kb középre! Azt nem kell variálni,az jó így!
Ha két személlyel mész,akkor érdemes mindkét csavaron a H-betű felé tekerni,tehát keményíteni,kb3/4-ed fokozatra, nekem így vált be!
Ha egy személlyel mész és csak utca,akkor inkább a Soft felé érdemes tekerni mind2őt,esetleg az alsót(csillapítást) nem kell annyira,lehet pár kattanással több,de próbálgasd,mert a te súlyodhoz más kell.
Ha meg majd egyedül szerpentinezel,pályázol,akkor meg a csillapítást érdemes fullra feltekerni,és a fenti csavaron is inkább H-betű felé hajazni ! De ha túl keménynek érzed,akkor vegyél vissza!
Ki kell tapasztalnod,h a legideálisabb !
De kb ez az alapképlet!
A gombeszeket meg gyártom gyártom,úgyis csinálok többet is,h legyen készleten,tudjam majd szórni,mint cigány a szitkokat! Csak jussak oda végre mááá...
Hi Drbig!
"A karón varjú", közmondás és annyit tesz: CSODA
Tehát valami olyat látni ami nam hétköznapi, nem megszokott ,
Hogy miért nem ül a varjú a karóra, na erre Janika válaszol ha akar .
Ha jól emlékszem Ő irta h az állatokhoz ért, többekközött.
FIGU
Már nem is tudom mikor írtam legutóbb.
Hétvégén mentem a mocival egy pár órát. Sokat dobott rajta a kipuff. 261-et sikerült kihozni belőle a kaposvári elkerülőn. Bár nem egy nagy élmény vele így menni.
Városban néha túl hangosnak is érzem a motort, bár a rend őrei még nem állítottak meg egyenlőre.
A rugós tag beállításában szeretnék újra segítséget kérni. Neked kb. hogy volt belőve utas nélkül ill. utassal? Én tök hülye vagyok ehhez, egyszerűen nem érzem, vagy nemtom. Mentem a barátnővel is hétvégén, akkor bár kattanásnyit keményítettem rajta húzó és nyomófokozatban is. 2 személlyel én még mindig stabilabbnak érzem a motort. Ha egyedül megyek legyen minél puhább a hátsója? Nálam a kényelem másodlagos, minél jobban lehessen kanyargászni az a lényeg.
Lehet én is beneveznék a hátsó lábtartóhoz bukógombára, bár ez még kósza ötlet.
Ha összejön egy kis pénzem akkor megyek hozzád gyertyacserére, meg le akarom cserélni a gumikat elől hátul. Elöl brigdestone bt11 van, nincs elkopva de valamiért félek tőle. A hátsó meg slick. Most valami tapadósat keresek, mert szeretnék valamikor tavasszal pályára menni. Még sose voltam és nagyon kíváncsi vagyok milyen.
Na szép kis regény lett, el is megyek aludni. Előre is köszi a segítséget.
Hali
Ezeken a Figu-féle tájszólásokon néha gondolkodnom kell.... Amúgy meg a zsír új gumimon van még fél centi paracsík(lehet annyi azé nincs ), szal még szokni kell a vasat! Na jó, béna vagyok....
Hahó üdv mindenkinek!
Csak most jutok gép elé , sajna nem tudok a dátumokhoz szólni , a suli miatt elég képlékeny a tavaszom , plusz meló, család.
De megpróbálok minden képpen megjelenni ahol csak lehet, esetleg bekapcsolódni .
Azt gondolom a motorozás mint program adja magát, de 1 fasza csoport építő meeting is OK
Ápolónő ügyben Csutka messze van kiesett, tehát ha szavaztok Andyka legyen a segéd gondoljatok csak a mesterséges lélegeztetésre, mer én nem csak magamra gondolok !
Ja enni tényleg nyugisan kell, a gyomor telítettségi reflexe kurva lassú .
CSá FIGU
ejj ejj.... mindek motorozunk, ha mem megyunk gyorsan avagy, most akkor vagy kajalunk vagy bohockodunk! az elhizas meg csak a jolet jele. elvegre 100kg folott kezdodik az ember es 190cm folott, termeszetesen...
Ha mán Figut kineveztük a fórum orvosának akkor talán jó lenne ha Ő inkább nem moccal menne (jönne ) hanem mentőautóval..., ne akarjon motorozni, ha így óvja itt az egészségünket, óvja menet (pályázás ) közben is, OK Figu?
na jó nem, de legalább hozhatnál Magaddal csini ápolónőket legalább , sztem ezt mindenki megszavazná
Ha mán szóba került az ering, ha az idő engedi mit szóltok az ápr. 05-06.-i hétvégéhez? Feldobnám most, hogy előtte 1 hónappal mindenki akinek van kedve jönni tudja úgy szervezni a progiját, hogy bekalkulája ezt. Aki jönne eringre akkor jelezze itt, a szombat vagy a vasárnap lenne-e jobb, aztán majd a többség dönt. Az biztos, hogy megint reggeli tali lenne, és mindenki akkor jön, mikor kedve van, de lenne mondjuk egy 11órai időpont, amikor aki tervezi a részvételt ott lenne (lehetne sok sok Z-t és gazdijukat fotózni) az exek meg sírnának mellette esetleg lehetne kis zenei koncert is: sor4 ráhúz és V2 basszus aláfestés
Visszafele Esztergom-Parkany-Letkes-Borzsony-2A? Ha mar... Mondjuk en aztan osztogathatok tanacsokat igy 1200 km-nyire... Majd majusban megyek en is... Muszaj lesz az osszes Egom kornyeki hataratkelon atmennem megallas nelkul...
De ha élmény motorozást tartunk, akkor lassabban kell menni. És különben is enni lassan kell, hogy a szervezet jelezze, ha elég. Igazam van Dr. FIGU? Különben könnyen elhízhatunk.
Miri!
Örülök,h fasza lett a motor!
Én is elég sokat variáltam a hátsó gátlóval,próbálgattam mindenféle beállítást!
Nos még1szer: a felső csavar a berugózásra van hatással,(nyomófokozati a hivatalos neve),míg az alul lévő a csillapításra!(húzófokozati)
A rugót is lehet előfeszíteni,de az nem olyan egyszerű,szerszám kell hozzá,meg én azt belőttem kb középre! Azt nem kell variálni,az jó így!
Ha két személlyel mész,akkor érdemes mindkét csavaron a H-betű felé tekerni,tehát keményíteni,kb3/4-ed fokozatra, nekem így vált be!
Ha egy személlyel mész és csak utca,akkor inkább a Soft felé érdemes tekerni mind2őt,esetleg az alsót(csillapítást) nem kell annyira,lehet pár kattanással több,de próbálgasd,mert a te súlyodhoz más kell.
Ha meg majd egyedül szerpentinezel,pályázol,akkor meg a csillapítást érdemes fullra feltekerni,és a fenti csavaron is inkább H-betű felé hajazni ! De ha túl keménynek érzed,akkor vegyél vissza!
Ki kell tapasztalnod,h a legideálisabb !
De kb ez az alapképlet!
A gombeszeket meg gyártom gyártom,úgyis csinálok többet is,h legyen készleten,tudjam majd szórni,mint cigány a szitkokat! Csak jussak oda végre mááá...