Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlet mindekinek!

Miri!

Örülök,h fasza lett a motor!

Én is elég sokat variáltam a hátsó gátlóval,próbálgattam mindenféle beállítást!
Nos még1szer: a felső csavar a berugózásra van hatással,(nyomófokozati a hivatalos neve),míg az alul lévő a csillapításra!(húzófokozati)
A rugót is lehet előfeszíteni,de az nem olyan egyszerű,szerszám kell hozzá,meg én azt belőttem kb középre! Azt nem kell variálni,az jó így!
Ha két személlyel mész,akkor érdemes mindkét csavaron a H-betű felé tekerni,tehát keményíteni,kb3/4-ed fokozatra, nekem így vált be!
Ha egy személlyel mész és csak utca,akkor inkább a Soft felé érdemes tekerni mind2őt,esetleg az alsót(csillapítást) nem kell annyira,lehet pár kattanással több,de próbálgasd,mert a te súlyodhoz más kell.
Ha meg majd egyedül szerpentinezel,pályázol,akkor meg a csillapítást érdemes fullra feltekerni,és a fenti csavaron is inkább H-betű felé hajazni ! De ha túl keménynek érzed,akkor vegyél vissza!
Ki kell tapasztalnod,h a legideálisabb !
De kb ez az alapképlet!

A gombeszeket meg gyártom gyártom,úgyis csinálok többet is,h legyen készleten,tudjam majd szórni,mint cigány a szitkokat! Csak jussak oda végre mááá...
Hi Drbig!
"A karón varjú", közmondás és annyit tesz: CSODA
Tehát valami olyat látni ami nam hétköznapi, nem megszokott ,
Hogy miért nem ül a varjú a karóra, na erre Janika válaszol ha akar .
Ha jól emlékszem Ő irta h az állatokhoz ért, többekközött.
FIGU
Hello Midas!

Már nem is tudom mikor írtam legutóbb.
Hétvégén mentem a mocival egy pár órát. Sokat dobott rajta a kipuff. 261-et sikerült kihozni belőle a kaposvári elkerülőn. Bár nem egy nagy élmény vele így menni.
Városban néha túl hangosnak is érzem a motort, bár a rend őrei még nem állítottak meg egyenlőre.

A rugós tag beállításában szeretnék újra segítséget kérni. Neked kb. hogy volt belőve utas nélkül ill. utassal? Én tök hülye vagyok ehhez, egyszerűen nem érzem, vagy nemtom. Mentem a barátnővel is hétvégén, akkor bár kattanásnyit keményítettem rajta húzó és nyomófokozatban is. 2 személlyel én még mindig stabilabbnak érzem a motort. Ha egyedül megyek legyen minél puhább a hátsója? Nálam a kényelem másodlagos, minél jobban lehessen kanyargászni az a lényeg.

Lehet én is beneveznék a hátsó lábtartóhoz bukógombára, bár ez még kósza ötlet.
Ha összejön egy kis pénzem akkor megyek hozzád gyertyacserére, meg le akarom cserélni a gumikat elől hátul. Elöl brigdestone bt11 van, nincs elkopva de valamiért félek tőle. A hátsó meg slick. Most valami tapadósat keresek, mert szeretnék valamikor tavasszal pályára menni. Még sose voltam és nagyon kíváncsi vagyok milyen.

Na szép kis regény lett, el is megyek aludni. Előre is köszi a segítséget.
Hali
szokni hát
Ezeken a Figu-féle tájszólásokon néha gondolkodnom kell.... Amúgy meg a zsír új gumimon van még fél centi paracsík(lehet annyi azé nincs ), szal még szokni kell a vasat! Na jó, béna vagyok....
Az tutkó, neked van több vesztenivalód , mer ugye az R-1 az azé csak 1 R-1 .
De majd kapaszkodunk .
Láttam én már karón varjút .
FIGU
Meglehet...
Hahó üdv mindenkinek!
Csak most jutok gép elé , sajna nem tudok a dátumokhoz szólni , a suli miatt elég képlékeny a tavaszom , plusz meló, család.
De megpróbálok minden képpen megjelenni ahol csak lehet, esetleg bekapcsolódni .
Azt gondolom a motorozás mint program adja magát, de 1 fasza csoport építő meeting is OK
Ápolónő ügyben Csutka messze van kiesett, tehát ha szavaztok Andyka legyen a segéd gondoljatok csak a mesterséges lélegeztetésre, mer én nem csak magamra gondolok !
Ja enni tényleg nyugisan kell, a gyomor telítettségi reflexe kurva lassú .
CSá FIGU
majd megalázunk mindannyian oszt pislogsz mint hal a szatyorban
Mehetek alázni énis?
Nekem is jó az április
40 fölött kezdődik az élet robis 140 fölött
Én így már 40 fölött, 120-al is élvezem a motorozást. Egy jó ebéd meg vacsora jó társaságban pedig mennyei dolog.
Úgy látom sikerült a nyulat kiugrasztani a bokorból...
E-ring nekem is OK.
Akkor még híznom kell vagy 15 kilót és szereznem egy 6 centis talpú cipőt.
Április 5 vagy 6 tökéletes. Én megyek. Már csak azért is, mert korábban ott laktam (Táborfalván). Hazai pálya.
nekem ok az áprilisi időpont
Jurgen, az kiraly lesz! Darabokban lesz a motor szerintem... Mondjuk akkor megyek supermotyoval...
Nameg nagyobb felvideki turara is hivatalos vagy, mogottem.
ejj ejj.... mindek motorozunk, ha mem megyunk gyorsan avagy, most akkor vagy kajalunk vagy bohockodunk! az elhizas meg csak a jolet jele. elvegre 100kg folott kezdodik az ember es 190cm folott, termeszetesen...
Ha mán Figut kineveztük a fórum orvosának akkor talán jó lenne ha Ő inkább nem moccal menne (jönne ) hanem mentőautóval..., ne akarjon motorozni, ha így óvja itt az egészségünket, óvja menet (pályázás ) közben is, OK Figu?
na jó nem, de legalább hozhatnál Magaddal csini ápolónőket legalább , sztem ezt mindenki megszavazná

Ha mán szóba került az ering, ha az idő engedi mit szóltok az ápr. 05-06.-i hétvégéhez? Feldobnám most, hogy előtte 1 hónappal mindenki akinek van kedve jönni tudja úgy szervezni a progiját, hogy bekalkulája ezt. Aki jönne eringre akkor jelezze itt, a szombat vagy a vasárnap lenne-e jobb, aztán majd a többség dönt. Az biztos, hogy megint reggeli tali lenne, és mindenki akkor jön, mikor kedve van, de lenne mondjuk egy 11órai időpont, amikor aki tervezi a részvételt ott lenne (lehetne sok sok Z-t és gazdijukat fotózni) az exek meg sírnának mellette esetleg lehetne kis zenei koncert is: sor4 ráhúz és V2 basszus aláfestés
Visszafele Esztergom-Parkany-Letkes-Borzsony-2A? Ha mar... Mondjuk en aztan osztogathatok tanacsokat igy 1200 km-nyire... Majd majusban megyek en is... Muszaj lesz az osszes Egom kornyeki hataratkelon atmennem megallas nelkul...
De ha élmény motorozást tartunk, akkor lassabban kell menni. És különben is enni lassan kell, hogy a szervezet jelezze, ha elég. Igazam van Dr. FIGU? Különben könnyen elhízhatunk.
Sot, meg Jurgen is, aki pedig E-ring foszervezo!
Különben meg most kapcsolok ki szól hozzá...
Zrider / DrBig / Jómagad már csak csendes társak lehettek ebben a témában