Sziasztok, vettem két hete egy kis Ninját és egy sípoló hangot hallok, de nem állandó. A motor 2008-as de sokat állt. Főként akkor hallani, amikor túlmelegszik. Hűtőfolyadék lehet szerintetek? Előre is köszi a válaszokat!
Ha az a kérdés. hogy a típus vehető-e, IGEEEEEEEN!!!!! Nem tudok jobb kezdőmotort, nagyon kezes, megbocsátó, nem vág földöhöz, nincs vele baj, nem kell szerelni az út szélén, nem kell ismerni speciális szakikat a fenntartásához. Az enyémnél most jön az 54e km-es szervíz, az égvilágon semmi baja nincs és nem is volt, csak megy és megy és megy... Pedig nem kímélem, nem babusgatom egyáltalán. Ha megkapja a minimális előírt karbantartást, és nincs rommá törve, akkor a világból kimegy.
Ha az a kérdés, hogy a konkrét példányt megvedd-e (UIW-413) - hát nem tudom... Nekem is sántít a történet, 4-en is megvették előtted, és gyakorlatilag nem használták - még az első 6000-es szervizig sem jutottak el vele... Jó, előfordul, valaki motorozni akar, megveszi az új motort, majd hirtelen beüt valami családi tragédia, és mindenét el kell adnia, így a motor is a hirdetőoldalra kerül, még mielőtt igazán mehetett volna. Na de ez négyszer egymás után, négy különböző emberrel? Nehéz elhinni. Gondolj bele, csak a bejáratás 1600 km, utána lehet igazán elkezdeni élvezni és ténylegesen használni... És 11 év alatt, 4 tulajjal ezt alig sikerült túllépni...?
Egyébként el kell menni, lehetőleg motorszerelő ismerőssel, megnézni, tényleg 4000 km-es az állapota, és kideríteni mi a történet, lehet van rá magyarázat, ezt innen úgysem fogjuk tudni megmondani, de tényleg gyanús. Egyébként meg nem csak a km számít, az sem jó, ha egy motor éveken keresztül csak áll valahol (ideális esetben fűtött garázsban, de ez sokszor nem így van), akksi lemerül, tömítések kiszáradnak, olaj és gumik elöregednek stb.
Én csak annyit mondanék h 10 éves motor 4 tulajjal és csupán 4300km-el? Felettébb gyanús!
Amúgy nekem volt zzr 250-es aminek a blokja hasonló volt és 60ekm-el is jó állapotnak örvendett tehát amiatt nem aggódnék inkább a gyanús kilóméteróra állás zavar.
Sziasztok.
Véleményekre lennék kíváncsi, hogy vegyek-e kezdő motornak egy Ninja 250r es motort? 165 cm magas és kb. 60 kg vagyok, megvan a korlátlan jogosítványom párszor mentem már GSX-R 600-al.
Használtauto.hu-n kinéztem egy fekete 2008 as 4350 km-es ninját 880.000 Ft ért. ( UIW-413 rendszámú, ügyfélkapun lekértem az adatait és 4. tulajánál van most... esetleg valaki tud erről a motorról valamit ? szerintetek mennyire lehet megbízható motor ilyen háttérrel és ennyire kevés km el?
- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök
Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.
Akik túl vannak már egy féktárcsacserén, azoktól kérdezem:
Az új féktárcsát az eredeti csavarokkal fogattátok fel, vagy csavarból is újat raktatok bele?
Valamiért úgy rémlik, hogy azt olvastam, a féktárcsacserekor a felfogatócsavarokat is cserélni kell, de töviről-hegyire átnéztem a szervizkönyvet egy párszor, és most sehol nem találom benne. Én vagyok a hülye, és rosszul emlékszem (mivel keverhetem?), vagy én vagyok a hülye és nem találom az idevágó részt (valaki tudja, hol van?)?
Szeptember elején lesz 2 éve hogy hajtom a GS-t, akkor kaptam kézhez a korlátlan jogsit. A motort egy hónappal előbb vettem a vadi új, nullkilométeres Pilot Street Radialokkal. (még középen is szőrös volt).
Ja, kb. csak én vagyok itt, de most pont szabin voltam én is. VIszont ebből is látszik, elég problémamentes a típus. Én nyugodtan ajánlom bárkinek, nagyon jól össze van rakva ez a motor, ha nincs sz.rrá törve, akkor nyugodtan vehető. De amúgy még az eséseket is jól bírja, a blokk is elég védett helyen van, kisebb csúszások max. csak esztétikai hibákat okoznak az idomon meg a kormányvégen. Tényleg nagyon strapabíró.
Az enyém most közelít a 48e km-hez, a kötelező dolgokon kívül az égvilágon semmit nem kellett javítani vagy cserélni rajta (kivéve az esésből fakadó dolgokat, de az is minimális.) 7 év alatt kiégett egy első izzó. Meg a km óra nullázó gombjának a gumiborítása megrepedt most így 48e környékén. Ez utóbbi egyébként másoknak korábban jelentkezett, legalábbis emlékszem, hogy volt itt a fórumon valaki, akinek szintén kirepedt - én eddig a munkahelyen is ponyva alatt parkoltam, és nem volt gond, kb. egy éve kezdtem el ponyva nélkül parkolni, úgy látszik a sok napsütés megeszi a nullázó gomb gumiját, úgyhogy visszaszokok a ponyvára. Hát ilyen "komoly" problémák jelentkeznek.
Azt még hozzátenném, hogy rendszeresen pályázok is a motorral, szegény nincsen kímélve, amúgy meg ingázok meg szerpentinezek meg mindent csinálok vele, néha még megpakolva autópályázok is. Annyi különleges bánásmódot kap, hogy az olajat nem 12 ezrenként cserélem (a gépkönyv annyit ír), hanem 6 ezrenként (azaz minden szervíznél). Meg igyekszem mindig jó minőségű alkatrészt (olaj, fékolaj, fékbetét stb.) rakni bele, ezekre figyelek, de egyébként nem babusgatom egyáltalán. Sok alkatrésze még mindig gyári amúgy (akksi, lánc, féktárcsa stb.).
Egyébként egy visszahívásos akció volt, a dőlésérzékelő tartókeretét cserélték ingyen, mert ez okozhatott problémákat, de ez szerintem minden, az országban lévő 250-es Ninján el lett végezve, úgyhogy ma már elvileg nem lehet ezzel sem gond. Az Ivanics-tól le lehet kérdezni, ők nyilvántartják vázszám alapján a motorokat, amiknél elvégezték a cserét, de gondolom a haverod is meg tudja mondani.
Ráadásul szóra szóra ugyanezt másoltam be az ER-5 topic-ba, amire egyébként szintén reagáltál...
Egyébként nemsokára folytatom, most már 15 körül van benne, vannak új tapasztalatok. Ez a csúszósság érdekes amit írsz, én pl. ilyet nem tapasztaltam; csúszósabb, mint újkorában, de azért ennyire nem vészes. Mondjuk Nálad kopottabb is. MIóta van Neked fent egyébként? Mennyi idő alatt jött össze a 18 ezer?
Ugyanezt használom a GS500-amon, immár 18 ezer km (!!!) óta. Az első legfeljebb 2-3 ezret bír még (0,5 - 1mm van a kopásjelzőig a futófelület közepén, a szélén nincs megkopva... ), a hátsóból kinézek még legalább 7-8 ezer km-t az én nagytatás, kirándulós mentalitásommal. (2 mm kopásjelzőig középen). A kopásképe nekem már kezd cápafogas lenni, pedig hibátlan a futóművem.
Pozitívum: minden amit írsz, száraz és vizes aszfalton is.
Negatívum: a legenyhébb földutat, poros aszfaltot, murvát, kavicsot sem "bírja", csúszik rajta ki állandóan, fékezgetni sem kell hozzá. Veszedelmes vele elhagyni a jó minőségű, pormentes aszfaltot....
elég kihalt a topic de pont ilyen motor vásárlásán gondolkozok, van egy 2009-es példány a haveri körben, van ennek a tipusnak valami tipushibája? mire érdemes odafigyelni? a gumiteszt elég frankó köszi smice
Folytatom a "gumitesztet", az előző része megtalálható az előzmények ("négyszögforgalom") gombra kattintva. Legalább 10.000 km-t sikerült mennem a gumival idén (de lehet többet, fel kellett volna írni a km óra állását felrakáskor, de 10e már biztos van benne, előtte nem is akartam írni). Szóval következzen pár hosszabb távú tapasztalat:
Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)
Futásteljesítmény: Na erről tudok leginkább új tapasztalatokat írni. Összességében eddig nagyon szuper. A gyári új gumi mintamélyésge ha jól mértem (de +/- fél milli hiba lehetséges) hátul 6,5 mm, elöl 4,5 mm. Most 10e+ km után hátul 4-4,5 mm-t mértem, elöl 2,5-3 mm-t. Nem bocsátkoznék jóslásokba (ld. korábbi tapasztalatok), de azért igen tartós guminak ígérkezik. A 250-esem nyilván nem is tudja nagyon megterhelni, de azért kapott a nyáron mindent, versenypálya, autópálya, szerpentin, ingázás... Mindenféle körülmények közt. Ráadásul abszolút stabilan teljesít, semmiféle minőségromlást nem érzékeltem a 10e km alatt. Most visszaesett a hőmérséklet megint 4-5 fokra reggelente, de ugyanúgy hozza a stabil tapadást és magabiztos érzetet, mint az előző télen, amikor fel lett rakva. Aminek még szintén nagyon örülök, az az, hogy egyáltalán nem kockásodik a 4,5 mm az 4,5 a közepén is meg a szélén is, nagyon szépen kopik az egykomponensű keverék ellenére is. Persze ez nyilván a használattól is függ, de azért idén is becsúszott pár hosszú autópályázás, ami szerintem egy puhább gumit lekockásít, ez viszont a jó tapadás mellett sem kopott laposra. Viszont ha ilyen ütemben kopik tovább, akkor az első hamarabb fog elkopni, mint a hátsó, szóval gondolkodnom kell, mit csinálok majd, mert hátul valószínű még jelentős tartalékok lesznek, amikor az elsőt már le kell dobni. De ezt majd meglátjuk, ha odaérünk.
Száraz tapadás: ld. előző rész, még mindig kiváló.
Nedves tapadás: ld. előző rész, itt sem tudok nagyon mit hozzátenni, még mindig elképesztően jó. Talán csak az érdemel említést, hogy szándékaim ellenére mégis felvittem versenypályára, mert szakadó esőben volt szerencsém pályázni többször is, és ebben jobban bíztam ilyen körülmények közt, mint egy sportosabb, pályásabb gumiban. És pályán is tökéletesen helytállt, volt ahol többcentis vízrétegen kellett átmenni, de sehol nem volt gond, kiválóan teljesített. Túlmelegedéssel nem volt gond (nyilván az idő miatt is, napos időben nem pályáztam vele), kopással sem, tapadással sem; nyilván ilyenkor lassabban és óvatosabban is megyek, de amikor egy kicsit kezdett felszáradni a pálya, akkor aztán tényleg szuper volt, közel olyan kanyarsebességeket sikerült hozni, mint szárazon. Szóval teljes magabiztosságot ad nagyobb sebességnél is esőben, vizes aszfalton. Azt azért tudni kell, hogy egy pár kör azért kellett, mire rendesen bemelegszik, illetve a pálya nyilván nem utca, nincsenek szennyeződések, beláthatatlan kanyarok, nem fut át a mókus az úton stb. - szóval utcán továbbra is csak óvatosan illik menni rossz időjárási körülmények közt, de azért nagyban növelte a gumiba vetett bizalmamat, hogy megtapasztaltam, mire képes a vizes úton nagy sebességnél, nagy terhelésnél.
Kezelhetőség: ld. előző rész. Itt is csak a pályás tapasztalatokat tudom hozzátenni: bejött az, amire számítottam, egy könnyebb, sportosabb gumihoz képest többet kell vele birkózni egy kicsit kanyarban, ami szerintem a nagyobb tömege miatt van leginkább. De egyébként teljesen jó, abszolút semleges viselkedésű, 10e+ km után sem ráz, nem húz, nem szitál stb., semmit nem romlott a kezelhetőség és a stabilitásérzet.
Ár/érték arány: ld. előző rész, itt is csak meg tudom erősíteni, hogy ha ez a gumi ilyen tulajdonságokkal bír, ilyen futásteljesítmény mellett, akkor nem nagyon érdemes másik gumit venni (legalábbis az én felhasználásomhoz, ami teljesen vegyes, kb. mindent csinálok a motorral, mindenféle körülmények közt). Radiálban nincs is nagyon más választék (még mindig), a diagonál abroncsok meg szerintem más ligában játszanak.
Összegzés: Továbbra is tart a szerelem. :) A jó tulajdonságait, amiket az elején tapasztaltam, végig megtartotta, minőségromlás nincs, extrém körülmények közt is jól teljesített, mindezt úgy, hogy a futásteljesítménye nagyon ígéretes és a kopásképe is nagyon jó, messze a legegyenletesebb az eddigi gumijaim közül. NAgyon stabil, nagyon jól tapad, utcán szinte lehetetlen megcsúsztatni (csak ha az ember direkt akarja, és pl. tapossa a hátsó féket, de még így is jóval később csúszik meg, mint pl. a korábbi Michelin Pilot Activ, nedves körülmények közt pláne). Úgyhogy összességében még mindig ez az első számú utcai gumi nálam, csak ajánlani tudom; vettem is egy tartalék garnitúrát, de ahogy nézem még jó darabig nem lesz rá szükségem.
Ha az a kérdés, hogy a konkrét példányt megvedd-e (UIW-413) - hát nem tudom... Nekem is sántít a történet, 4-en is megvették előtted, és gyakorlatilag nem használták - még az első 6000-es szervizig sem jutottak el vele... Jó, előfordul, valaki motorozni akar, megveszi az új motort, majd hirtelen beüt valami családi tragédia, és mindenét el kell adnia, így a motor is a hirdetőoldalra kerül, még mielőtt igazán mehetett volna. Na de ez négyszer egymás után, négy különböző emberrel? Nehéz elhinni. Gondolj bele, csak a bejáratás 1600 km, utána lehet igazán elkezdeni élvezni és ténylegesen használni... És 11 év alatt, 4 tulajjal ezt alig sikerült túllépni...?
Egyébként el kell menni, lehetőleg motorszerelő ismerőssel, megnézni, tényleg 4000 km-es az állapota, és kideríteni mi a történet, lehet van rá magyarázat, ezt innen úgysem fogjuk tudni megmondani, de tényleg gyanús. Egyébként meg nem csak a km számít, az sem jó, ha egy motor éveken keresztül csak áll valahol (ideális esetben fűtött garázsban, de ez sokszor nem így van), akksi lemerül, tömítések kiszáradnak, olaj és gumik elöregednek stb.
Amúgy nekem volt zzr 250-es aminek a blokja hasonló volt és 60ekm-el is jó állapotnak örvendett tehát amiatt nem aggódnék inkább a gyanús kilóméteróra állás zavar.
Véleményekre lennék kíváncsi, hogy vegyek-e kezdő motornak egy Ninja 250r es motort? 165 cm magas és kb. 60 kg vagyok, megvan a korlátlan jogosítványom párszor mentem már GSX-R 600-al.
Használtauto.hu-n kinéztem egy fekete 2008 as 4350 km-es ninját 880.000 Ft ért. ( UIW-413 rendszámú, ügyfélkapun lekértem az adatait és 4. tulajánál van most... esetleg valaki tud erről a motorról valamit ? szerintetek mennyire lehet megbízható motor ilyen háttérrel és ennyire kevés km el?
Innen: colorrite.com
Hasznos lehet bárkinek mert évjáratra, márkára, típusra rákeres!
Gyári színkódot tud valaki a 2008-as kisninjához?
Eladó:
- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök
Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.
adriangyutai90@gmail.com
+36204440629
Ninja 250r mocim gázadásra furcsa nyikorgó hangot ad ki. Valaki tudna valami ötletet mondani mi lehet a baja?
250R mocimra keresek fejidomot minden kiegészítőjével együtt és 2 oldal idomot.
Üdv Gergő , mail.: salamongergo@hotmail.com
Az új féktárcsát az eredeti csavarokkal fogattátok fel, vagy csavarból is újat raktatok bele?
Valamiért úgy rémlik, hogy azt olvastam, a féktárcsacserekor a felfogatócsavarokat is cserélni kell, de töviről-hegyire átnéztem a szervizkönyvet egy párszor, és most sehol nem találom benne. Én vagyok a hülye, és rosszul emlékszem (mivel keverhetem?), vagy én vagyok a hülye és nem találom az idevágó részt (valaki tudja, hol van?)?
Az enyém most közelít a 48e km-hez, a kötelező dolgokon kívül az égvilágon semmit nem kellett javítani vagy cserélni rajta (kivéve az esésből fakadó dolgokat, de az is minimális.) 7 év alatt kiégett egy első izzó. Meg a km óra nullázó gombjának a gumiborítása megrepedt most így 48e környékén. Ez utóbbi egyébként másoknak korábban jelentkezett, legalábbis emlékszem, hogy volt itt a fórumon valaki, akinek szintén kirepedt - én eddig a munkahelyen is ponyva alatt parkoltam, és nem volt gond, kb. egy éve kezdtem el ponyva nélkül parkolni, úgy látszik a sok napsütés megeszi a nullázó gomb gumiját, úgyhogy visszaszokok a ponyvára. Hát ilyen "komoly" problémák jelentkeznek.
Azt még hozzátenném, hogy rendszeresen pályázok is a motorral, szegény nincsen kímélve, amúgy meg ingázok meg szerpentinezek meg mindent csinálok vele, néha még megpakolva autópályázok is. Annyi különleges bánásmódot kap, hogy az olajat nem 12 ezrenként cserélem (a gépkönyv annyit ír), hanem 6 ezrenként (azaz minden szervíznél). Meg igyekszem mindig jó minőségű alkatrészt (olaj, fékolaj, fékbetét stb.) rakni bele, ezekre figyelek, de egyébként nem babusgatom egyáltalán. Sok alkatrésze még mindig gyári amúgy (akksi, lánc, féktárcsa stb.).
Egyébként egy visszahívásos akció volt, a dőlésérzékelő tartókeretét cserélték ingyen, mert ez okozhatott problémákat, de ez szerintem minden, az országban lévő 250-es Ninján el lett végezve, úgyhogy ma már elvileg nem lehet ezzel sem gond. Az Ivanics-tól le lehet kérdezni, ők nyilvántartják vázszám alapján a motorokat, amiknél elvégezték a cserét, de gondolom a haverod is meg tudja mondani.
Egyébként nemsokára folytatom, most már 15 körül van benne, vannak új tapasztalatok. Ez a csúszósság érdekes amit írsz, én pl. ilyet nem tapasztaltam; csúszósabb, mint újkorában, de azért ennyire nem vészes. Mondjuk Nálad kopottabb is. MIóta van Neked fent egyébként? Mennyi idő alatt jött össze a 18 ezer?
Pozitívum: minden amit írsz, száraz és vizes aszfalton is.
Negatívum: a legenyhébb földutat, poros aszfaltot, murvát, kavicsot sem "bírja", csúszik rajta ki állandóan, fékezgetni sem kell hozzá. Veszedelmes vele elhagyni a jó minőségű, pormentes aszfaltot....
Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)
Futásteljesítmény: Na erről tudok leginkább új tapasztalatokat írni. Összességében eddig nagyon szuper. A gyári új gumi mintamélyésge ha jól mértem (de +/- fél milli hiba lehetséges) hátul 6,5 mm, elöl 4,5 mm. Most 10e+ km után hátul 4-4,5 mm-t mértem, elöl 2,5-3 mm-t. Nem bocsátkoznék jóslásokba (ld. korábbi tapasztalatok), de azért igen tartós guminak ígérkezik. A 250-esem nyilván nem is tudja nagyon megterhelni, de azért kapott a nyáron mindent, versenypálya, autópálya, szerpentin, ingázás... Mindenféle körülmények közt. Ráadásul abszolút stabilan teljesít, semmiféle minőségromlást nem érzékeltem a 10e km alatt. Most visszaesett a hőmérséklet megint 4-5 fokra reggelente, de ugyanúgy hozza a stabil tapadást és magabiztos érzetet, mint az előző télen, amikor fel lett rakva. Aminek még szintén nagyon örülök, az az, hogy egyáltalán nem kockásodik a 4,5 mm az 4,5 a közepén is meg a szélén is, nagyon szépen kopik az egykomponensű keverék ellenére is. Persze ez nyilván a használattól is függ, de azért idén is becsúszott pár hosszú autópályázás, ami szerintem egy puhább gumit lekockásít, ez viszont a jó tapadás mellett sem kopott laposra. Viszont ha ilyen ütemben kopik tovább, akkor az első hamarabb fog elkopni, mint a hátsó, szóval gondolkodnom kell, mit csinálok majd, mert hátul valószínű még jelentős tartalékok lesznek, amikor az elsőt már le kell dobni. De ezt majd meglátjuk, ha odaérünk.
Száraz tapadás: ld. előző rész, még mindig kiváló.
Nedves tapadás: ld. előző rész, itt sem tudok nagyon mit hozzátenni, még mindig elképesztően jó. Talán csak az érdemel említést, hogy szándékaim ellenére mégis felvittem versenypályára, mert szakadó esőben volt szerencsém pályázni többször is, és ebben jobban bíztam ilyen körülmények közt, mint egy sportosabb, pályásabb gumiban. És pályán is tökéletesen helytállt, volt ahol többcentis vízrétegen kellett átmenni, de sehol nem volt gond, kiválóan teljesített. Túlmelegedéssel nem volt gond (nyilván az idő miatt is, napos időben nem pályáztam vele), kopással sem, tapadással sem; nyilván ilyenkor lassabban és óvatosabban is megyek, de amikor egy kicsit kezdett felszáradni a pálya, akkor aztán tényleg szuper volt, közel olyan kanyarsebességeket sikerült hozni, mint szárazon. Szóval teljes magabiztosságot ad nagyobb sebességnél is esőben, vizes aszfalton. Azt azért tudni kell, hogy egy pár kör azért kellett, mire rendesen bemelegszik, illetve a pálya nyilván nem utca, nincsenek szennyeződések, beláthatatlan kanyarok, nem fut át a mókus az úton stb. - szóval utcán továbbra is csak óvatosan illik menni rossz időjárási körülmények közt, de azért nagyban növelte a gumiba vetett bizalmamat, hogy megtapasztaltam, mire képes a vizes úton nagy sebességnél, nagy terhelésnél.
Kezelhetőség: ld. előző rész. Itt is csak a pályás tapasztalatokat tudom hozzátenni: bejött az, amire számítottam, egy könnyebb, sportosabb gumihoz képest többet kell vele birkózni egy kicsit kanyarban, ami szerintem a nagyobb tömege miatt van leginkább. De egyébként teljesen jó, abszolút semleges viselkedésű, 10e+ km után sem ráz, nem húz, nem szitál stb., semmit nem romlott a kezelhetőség és a stabilitásérzet.
Ár/érték arány: ld. előző rész, itt is csak meg tudom erősíteni, hogy ha ez a gumi ilyen tulajdonságokkal bír, ilyen futásteljesítmény mellett, akkor nem nagyon érdemes másik gumit venni (legalábbis az én felhasználásomhoz, ami teljesen vegyes, kb. mindent csinálok a motorral, mindenféle körülmények közt). Radiálban nincs is nagyon más választék (még mindig), a diagonál abroncsok meg szerintem más ligában játszanak.
Összegzés: Továbbra is tart a szerelem. :) A jó tulajdonságait, amiket az elején tapasztaltam, végig megtartotta, minőségromlás nincs, extrém körülmények közt is jól teljesített, mindezt úgy, hogy a futásteljesítménye nagyon ígéretes és a kopásképe is nagyon jó, messze a legegyenletesebb az eddigi gumijaim közül. NAgyon stabil, nagyon jól tapad, utcán szinte lehetetlen megcsúsztatni (csak ha az ember direkt akarja, és pl. tapossa a hátsó féket, de még így is jóval később csúszik meg, mint pl. a korábbi Michelin Pilot Activ, nedves körülmények közt pláne). Úgyhogy összességében még mindig ez az első számú utcai gumi nálam, csak ajánlani tudom; vettem is egy tartalék garnitúrát, de ahogy nézem még jó darabig nem lesz rá szükségem.
ha érdekell irj ! :) :D
Valaki esetleg nem tudja, hol lehet kapni sport rendszámtábla tartót kisninjához?