nekem is már 5 évesek a gumik, gondolom illene cserélni (bár még elkopva annyira nincsenek)
A ninja tesóm most tetetett Pirelli Sport Demont, én is abban gondolkodtam vélemények alapján
Miért jó az ha radiál a gumi?
Sziasztok!
Most állok egy szép kis 250es ninja vásárlása előtt
Kérdezném, hogy milyen hibákra kell odafigyelni használt vásárlásakor amik gyaran előjönnek a motoron?
Illetve ha leálltok parkolni milyen módszerrel tároljátok a sisakot a motoron? Néztem ilyen rögzitőhálós megoldásokat ami a hátsó ülésre rögzit.
Van olyan itt valaki esetleg aki most akarja eladni a motorját?
No idéntől egy újabb gumi játszik: a Michelin Pilot Street! Radiál abroncs! Tudtommal az egyetlen (a gyártásban lévő gumik közül), ami kapható a méretünkben. A Pilot Road 2-ből lett lekicsinyítve (ami egy kiváló sporttúra gumi). Mivel még tök új, ezzel sincs tapasztalat, de én pl. a Pilot Road 2 alapján simán kipróbálnám.
Ja és az extra bónusz: olcsó, olyan árban van, mint a Heidenau! http://www.kekhold.hu/?page=re... http://www.r17.hu/200-mic
helin...
Sziasztok!
Minden hivatalos kawasakiszervízben tavaszi olajcsere 9999,- ért csak kawasakiknak! Motul 5100 10w40 + gyári olajszűrő + munkadíj!
Ezen felül minden gyári alkatrész és kiegészítő ára jelentősen csökkent!
Egyéb kérdés:
palinkas@ivanicsfehervar.hu
Hát amit látok, egyrészt hogy kockára van kopva, másrészt hogy az árkok alján repedések vannak, nekem az nem tetszik... Viszonyításképp feltöltök egy képet az én gumimról, 2009-es, közel 12e kilométerrel, az árkok alja még sima (és sáros, bocs ), repedéseknek nyomát sem látom.
A mintamélység szerintem még rendben van, attól még elmehet egy darabig. (Magyarországon ugye 1,6 mm mintamélységnél kell cserélni a gumit, de a gyári előírás szerint azt sem kéne megvárni, 2-3 mm-t javasolnak.)
A repedések kicsit aggasztóak, de szerintem egy darabig még bírja. De ahogy lesz pénzed, cseréld le. Amúgy megkérdezhetem, milyen idős és hány km van benne?
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Egyenlőre még fenthagyom a hátsót, de itt van pár kép róla, érdekel hogy szerintetek/szerinted mennyire sürgős a dolog. Ha cserére szorul akkor majd elől hátul csere, de az anyagiak miatt még várnom kellene vele.
Gumitémával kapcsolatban keresgess itt a fórumon, párszor már átrágtuk. Pl. ilyen keresőszavakkal mint Pirelli, Dunlop stb.
Amúgy a legjobban tapadók talán a Pirelli sportos gumijai (Diablo, Sport Demon), amik kaphatók ebben a méretben. De pl. a Bridgestone BT45-öt is jól tapadónak tartják, bár ez túrásabb. Illetve nekem nemrég a Heidenau K80 gumira hívták fel a figyelmem, tapasztalat még nem nagyon van vele, mert teljesen új fejlesztés, de az elődjeit (K63-K64) nagyon ajánlották. Link: http://www.heidenau.hu/motorgu... A Heidenauk a viszonylag alacsonyabb árukhoz képest kiváló minőségűek általában.
Biztonság szempontjából érdemes mindig párban cserélni, főleg ha a kopott és nem túl tapadós gyári első mellé felraksz egy sportos hátsót, aztán abban a tudatban döntögetsz, hogy sportgumid van fent... Nehogy elmenjen az eleje. De ha az anyagiak jobban számítanak, és az elsőben még van sok tartalék, akkor azért nem életveszély, ha fennmarad. Csak légy tisztában a korlátaival.
Egyébként akik felemás gumikkal járnak, azok inkább fordított konfigurációban szoktak menni, azaz elől puhább és tapadósabb, hátul keményebb, tartósabb gumival, mert a hátsó úgyis jobban kopik.
De amúgy ez a motor nem egy gumizabáló ZZR1400, ami kétezrenként képes megenni a hátsót... Szerintem a sportosabb gumik is elmennek rajta 10.000 körül, nem kell a tartósságtól félni. Legfeljebb, ha sokat jársz transzkontinentális túrákra.
Sziasztok! Újdonsült Ninja tulajdonos vagyok , és segítségeteket szeretném kérni. Hátul már elég kopott a gumi, ezért lassan lecserélném. Egy olyan sport külsőt keresek ami jól bírja a döntögetést, nem csúszkál, és lehetőség szerint nem fogy el pár ezer km-től. Tudtok ajnlani valamit? Illetve ha veszek új gumit, akkor azt mindenképpen bárban tegyem vagy elég ha hátulra veszek egy újat? (elöl a gyári van még).
Köszi előre is!
Érdeklődni szeretnék valakinek van e esetleg bontott első és hátsó fék tárcsája. Visszajelzéseket várok a peterdke@hotmail.com mailcimre. Nagyon hálás lennék. Köszönöm!
van egy eladó LSL bukógomba konzolom Ninja 250R-re.
21000 Ft-os áron. Bolti ára 29000Ft
Igény esetén piros vagy króm gombafej + 13500,- Bolti ára 16500,-
Üdv:
István
30/5009385
A ninja tesóm most tetetett Pirelli Sport Demont, én is abban gondolkodtam vélemények alapján
Miért jó az ha radiál a gumi?
Most állok egy szép kis 250es ninja vásárlása előtt
Kérdezném, hogy milyen hibákra kell odafigyelni használt vásárlásakor amik gyaran előjönnek a motoron?
Illetve ha leálltok parkolni milyen módszerrel tároljátok a sisakot a motoron? Néztem ilyen rögzitőhálós megoldásokat ami a hátsó ülésre rögzit.
Van olyan itt valaki esetleg aki most akarja eladni a motorját?
Er5-re is pont jó lesz nekünk !
Ja és az extra bónusz: olcsó, olyan árban van, mint a Heidenau!
http://www.kekhold.hu/?page=re...
http://www.r17.hu/200-mic
helin...
Minden hivatalos kawasakiszervízben tavaszi olajcsere 9999,- ért csak kawasakiknak! Motul 5100 10w40 + gyári olajszűrő + munkadíj!
Ezen felül minden gyári alkatrész és kiegészítő ára jelentősen csökkent!
Egyéb kérdés:
palinkas@ivanicsfehervar.hu
Nézz fel facere- üzentem Neked!
Fontos!
A mintamélység szerintem még rendben van, attól még elmehet egy darabig. (Magyarországon ugye 1,6 mm mintamélységnél kell cserélni a gumit, de a gyári előírás szerint azt sem kéne megvárni, 2-3 mm-t javasolnak.)
A repedések kicsit aggasztóak, de szerintem egy darabig még bírja. De ahogy lesz pénzed, cseréld le. Amúgy megkérdezhetem, milyen idős és hány km van benne?
Gumitémával kapcsolatban keresgess itt a fórumon, párszor már átrágtuk. Pl. ilyen keresőszavakkal mint Pirelli, Dunlop stb.
Amúgy a legjobban tapadók talán a Pirelli sportos gumijai (Diablo, Sport Demon), amik kaphatók ebben a méretben. De pl. a Bridgestone BT45-öt is jól tapadónak tartják, bár ez túrásabb. Illetve nekem nemrég a Heidenau K80 gumira hívták fel a figyelmem, tapasztalat még nem nagyon van vele, mert teljesen új fejlesztés, de az elődjeit (K63-K64) nagyon ajánlották. Link: http://www.heidenau.hu/motorgu... A Heidenauk a viszonylag alacsonyabb árukhoz képest kiváló minőségűek általában.
Biztonság szempontjából érdemes mindig párban cserélni, főleg ha a kopott és nem túl tapadós gyári első mellé felraksz egy sportos hátsót, aztán abban a tudatban döntögetsz, hogy sportgumid van fent... Nehogy elmenjen az eleje. De ha az anyagiak jobban számítanak, és az elsőben még van sok tartalék, akkor azért nem életveszély, ha fennmarad. Csak légy tisztában a korlátaival.
Egyébként akik felemás gumikkal járnak, azok inkább fordított konfigurációban szoktak menni, azaz elől puhább és tapadósabb, hátul keményebb, tartósabb gumival, mert a hátsó úgyis jobban kopik.
De amúgy ez a motor nem egy gumizabáló ZZR1400, ami kétezrenként képes megenni a hátsót... Szerintem a sportosabb gumik is elmennek rajta 10.000 körül, nem kell a tartósságtól félni. Legfeljebb, ha sokat jársz transzkontinentális túrákra.
Tudok segiteni Adatlapomon elérsz!
Köszi előre is!
Érdeklődni szeretnék valakinek van e esetleg bontott első és hátsó fék tárcsája. Visszajelzéseket várok a peterdke@hotmail.com mailcimre. Nagyon hálás lennék. Köszönöm!
Ismét kawasaki ruházat Akció a 636 topic-ban!
Érd itt: palinkas@ivanicsfehervar.hu
Vállaljuk motorok szervizelését,alkatrész beszerzését!
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/01/03/ezer_kis_ninja_a
_malaj_rendorseg_kotelekeben/
van egy eladó LSL bukógomba konzolom Ninja 250R-re.
21000 Ft-os áron. Bolti ára 29000Ft
Igény esetén piros vagy króm gombafej + 13500,- Bolti ára 16500,-
Üdv:
István
30/5009385
Akit esetleg érdekel van eladó fejidom hibátlan 25000 Ft, bal oldalidom 35000 Ft, teleszkópszárak 10000 Ft/db. Keressetek bátran.